Sunday, June 7, 2020

Ole nagu savi – Be the Clay #7 : 07.06.20

Ole nagu savi – Be the Clay             7

God wants to shape you and reshape you, like clay
   Jumal tahab sind nagu savi vormida ja ümber vormida 
But you determine how God is able to use you
   Kuid sina määrad selle, kuidas Jumal sind kasutada saab

Efeslastele 2:10                               NLT
10 Sest meie oleme tema teos, Kristuses Jeesuses loodud headele tegudele, mis Jumal on enne valmistanud, et me käiksime nendes.

Jesaja 64:7 (Engl vs 8)
7 Nüüd aga, Jehoova, oled sina meie isa! Meie oleme savi ja sina vormid meid, me kõik oleme sinu kätetöö!           

            Let His Word and His Spirit form you
               Las Tema Sõna ja Vaim vormida sind
            How we present ourselves to God, determines our usefulness 
               Meie kasulikkuse määrab ära see, kuidas me ennast Jumalale esitleme

There are natural things and spiritual things that form you
   Sind vormivad nii loomulikud kui ka vaimsed asjad
Let God mold you to be His vessel
   Luba Jumalal ennast vormida Tema astjaks

Jeremija 18:5-10
5 Siis tuli mulle Jehoova sõna; ta ütles:
6 "Kas mina ei või teiega teha nõnda nagu see potissepp, oh Iisraeli sugu! ütleb Jehoova. Vaata, otsekui savi potissepa käes, nõnda olete teie minu käes, Iisraeli sugu!
7 Kord ma räägin rahva või kuningriigi kohta, et teda kitkutakse, kistakse ja hävitatakse:
8 aga kui see rahvas, kelle kohta ma rääkisin, pöördub oma kurjusest, siis ma kahetsen kurja, mida ma kavatsesin temale teha!
9 Teine kord ma räägin rahva või kuningriigi kohta, et teda ehitatakse ja istutatakse:
10 aga kui ta teeb kurja minu silmis ega kuula mu häält, siis ma kahetsen head, mida ma temale lubasin teha!

            How God molds us, is up to us
 Meist sõltub, kuidas Jumal meid vormib
            God has great plans for you, if you allow it
               Jumalal on sinu jaoks suurepärased plaanid, kui sa seda lubad

Roomlastele 12:1-2
1 Mina manitsen teid nüüd, vennad, Jumala suure südamliku halastuse tõttu andma oma ihud elavaks pühaks ja Jumala meelepäraseks ohvriks. See olgu teie mõistlik jumalateenistus.
2 Ja ärge saage selle maailma sarnaseks, vaid muutuge teiseks oma meele uuendamise teel, et te uuriksite, mis on Jumala hea ja meelepärane ja täielik tahtmine.

1. Korintlastele 3:10-15
10 Jumala armu järgi, mis minule on antud, olen ma kui tark hooneehitaja pannud aluse, ja teine ehitab selle peale; aga igaüks vaadaku, kuidas tema selle peale ehitab.
11 Sest teist alust ei või keegi panna kui see, mis juba on pandud, see on Jeesus Kristus!
12 Aga kui keegi sellele alusele ehitab hoone kullast, hõbedast, kalliskividest, puust, heintest, õlest,
13 siis saab igaühe töö avalikuks; sest selle teeb selgeks Issanda päev, sest see saab tules ilmsiks ja tuli ise katsub läbi igaühe töö, missugune see on.
14 Kui kellegi töö, mis tema sellele alusele on ehitanud, jääb püsima, siis ta saab palga;
15 aga kui kellegi töö põleb ära, siis ta saab sellest kahju; kuid tema ise pääseb, aga ometi otsekui läbi tule.

By going through the fire, it reveals who you are
   Tulest läbi käimine ilmutab, kes sa oled

Jesaja 48:17
17 Nõnda ütleb Jehoova, su lunastaja, Iisraeli Püha: mina olen Jehoova, su Jumal, kes sulle õpetab, mis on kasulik, kes sind juhatab teele, mida sa pead käima!

Are you allowing the Lord to direct your life?
   Kas sa lubad ennast Isandal oma elus suunata?
            Trust Him and you will have success
               Usalda Teda ja sind saadab edu
            The fire of the Holy Spirit will cause you to shine
               Püha Vaimu tuli paneb sind särama

Sometimes the fire of life will bring out who you are
   Mõnikord toob elu tuli välja selle, kes sa oled

Jesaja 43:1-3a                                   NLT
1 Aga nõnda ütleb nüüd Jehoova, kes sind, Jaakob, on loonud, ja kes sind, Iisrael, on kujundanud: ära karda, sest ma olen sind lunastanud, ma olen sind nimepidi kutsunud, sa oled minu päralt!
2 Kui sa lähed läbi vee, siis olen mina sinuga, ja kui sa lähed läbi jõgede, siis ei uputa need sind; kui sa käid tules, siis sa ei põle ja leek ei kõrveta sind!
3 Sest mina olen Jehoova, su Jumal, Iisraeli Püha, su Päästja;

            Allow the fire of life and fire of Holy Spirit, make you better
               Luba elu tulel ja Püha Vaimu tulel ennast paremaks teha

2. Korintlastele 4:7-9                                 NLT
7 Aga meil on see aare saviriistades, et üliväga suur vägi oleks Jumala poolt ja mitte meist.
8 Meid rõhutakse kõikepidi, kuid ei suruta maha; me oleme nõutud, aga me ei heida meelt;
9 me oleme taga kiusatud, aga me ei ole hüljatud; me oleme maha vajutatud, aga me ei hukku.

Nothing can stop the ones full of God
   Miski ei saa peatada neid, kes on täis Jumalat

2. Korintlastele 4:10
10 Me kanname alati enestega Issanda Jeesuse surma oma ihus, et ka Jeesuse elu meie ihus tuleks ilmsiks.

            Knowing what Jesus did for you makes you stronger
               Sind teeb tugevamaks teadmine, mida Jeesus sinu eest tegi
            
Be refined by the fire of the Holy Spirit
   Ole Püha Vaimu tule poolt puhastatud

Efeslastele 2:10                               NLT
10 Sest meie oleme tema teos, Kristuses Jeesuses loodud headele tegudele, mis Jumal on enne valmistanud, et me käiksime nendes.

Fire will reveal your treasure 
   Tuli ilmutab sinu aarde
Become God’s masterpiece He can use
   Saa Jumala meistriteoseks, mida Ta saab kasutada
Be the clay
   Ole nagu savi
            

No comments:

Post a Comment