Monday, December 11, 2017

Jeesus on siin / Jesus is here #3 : 11.12.17

Jeesus on siin / Jesus is here  3

Matteuse 18:20
20 Sest kus kaks või kolm on minu nimel koos, seal olen mina nende keskel.”

We need the presence of Jesus
   Meil on vaja Jeesuse ligiolu
When He comes He will change us
   Kui Tema tuleb, Ta muudab meid
            We are His, and He is ours
   Meie oleme Tema omad, ja Tema on meie oma
            Jesus is power and life
   Jeesus on vägi ja elu

Roomlastele 8:37                                        Amp
37 Kuid selles kõiges me saame täieliku võidu tema läbi, kes meid on armastanud.

Efeslastele 1:17-21
17 et meie Issanda Jeesuse Kristuse Jumal, kirkuse Isa, teile annaks tarkuse ja ilmutuse Vaimu tema äratundmisel,
18 valgustades teie südame silmi, et te teaksite, milline lootus on tema kutsumises, milline on tema pärandi kirkuse rikkus pühade sees
19 ja milline on tema väe võrratu suurus meie heaks, kes me usume tema tugevuse jõu mõjul.
20 See sai tegevaks Kristuses, kui ta tema üles äratas surnuist ja pani istuma oma paremale käele taevas,
21 kõrgele üle iga valitsuse ja meelevalla ja väe ja ülemuse ning üle iga nime, mida nimetatakse mitte üksnes nüüdsel, vaid ka tulevasel ajastul

Roomlastele 8:11
11 Kui nüüd teis elab selle Vaim, kes Jeesuse surnuist üles äratas, siis see, kes Kristuse surnuist üles äratas, teeb ka teie surelikud ihud elavaks oma Vaimu läbi, kes teis elab.

Jesus is powerful, and He is here
   Jeeus on väeline ja Ta on siin
We have power because of His Name
   Meil on vägi tänu Tema nimele

Johannese 14:12-14
12 Tõesti, tõesti, ma ütlen teile, kes usub minusse, see teeb neidsamu tegusid, mida mina teen, ja ta teeb nendest hoopis suuremaid, sest mina lähen Isa juurde
13 ja mida te iganes palute minu nimel, seda ma teen, et Isa saaks kirgastatud Pojas.
14 Kui te midagi minult palute minu nimel, siis ma teen seda.

Markuse 16:17-18
17 Kuid uskujaid saadavad sellised tunnustähed: minu nimel ajavad nad välja kurje vaime, räägivad uusi keeli,
18 tõstavad paljaste kätega üles mürkmadusid, ning kui nad jooksid midagi surmavat, ei kahjustaks see neid;
haiged, kellele nad panevad käed peale, saavad terveks.”

Miracles happen when we believe
   Kui me usume, juhtuvad imed

2. Korintlastele 4:7
7 See aare on meil aga saviastjates, et võrratult suur vägi oleks Jumala oma ja ei midagi meist.

There is power in His presence
   Tema ligiolus on vägi
            His blood gives us access to His presence
   Tema veri annab meile ligipääsu Tema ligiolusse
            Jesus is here, so power is here
   Jeesus on siin, seega vägi on siin
            This power gives us eternal life
   See vägi annab meile igavese elu

Apostlite teod 1:8
8 vaid te saate väe Pühalt Vaimult, kes tuleb teie üle, ja te peate olema minu tunnistajad Jeruusalemmas ja kogu Juuda- ja Samaariamaal ning ilmamaa äärteni.”

We are to share this life-giving power
   Me peame seda eluandvat väge jagama
Go into the world with His presence
   Mine maailma Tema ligioluga

Koloslastele 1:28-29                                              NLT
8 Meie kuulutame teda, manitsedes iga inimest ja õpetades iga inimest kogu tarkuses, et seada iga inimest Jumala ette täiuslikuna Kristuses.
29 Selleks ka mina näen vaeva ja võitlen tema jõu toimel, mis minus on tegev väega.

1. Korintlastele 2:3-5
3 Ja ma olin teie juures nõtruses ja kartuses ja suures värinas
4 ning mu kõne ja mu kuulutus ei püüdnud veenda tarkusega, vaid Vaimu ja väe osutamisega,
5 et teie usk ei oleks inimlikus tarkuses, vaid Jumala väes.

            His power can become our power
   Tema vägi võib saada meie väeks
            Only His power can give new life
   Ainult Tema vägi võib anda uue elu

2. Korintlastele 5:17                                               NLT
17 Niisiis, kui keegi on Kristuses, siis ta on uus loodu, vana on möödunud, vaata, uus on sündinud.

The power of Jesus will change your life
   Jeesuse vägi muudab sinu elu
You can become spiritually alive
   Sa muutud vaimselt elavaks

1. Johannese 5:12-13
12 Kellel on Poeg, sellel on elu; kellel ei ole Jumala Poega, sellel pole elu.
13 Seda ma olen kirjutanud teile, kes te usute Jumala Poja nimesse, et te teaksite: teil on igavene elu.

Believe the Lord will come, and He is here
   Usu, et Isand tuleb ja Ta on siin
You can fulfill the great adventure He created you to for
   Sa saad täide viia suure seikluse, mille jaoks Ta on sind loonud


No comments:

Post a Comment