Sunday, December 3, 2017

Jeesus on siin / Jesus is here #2 : 03.12.17

Jeesus on siin / Jesus is here  2

Matteuse 18:20
20 Sest kus kaks või kolm on minu nimel koos, seal olen mina nende keskel.”

We need the presence of Jesus
   Meil on vaja Jeesuse ligiolu
He will change our lives
   Tema muudab meie elud
            We are His, and He is ours
               Me oleme Tema omad, ja Tema kuulub meile
            We can be friends and have relationship
               Me võime olla sõbrad ja omavahel suhelda

Laulud 139:1-7, 14-17
1 Laulujuhatajale: Taaveti laul. Issand, sa uurid mind läbi ja tunned mind.
2 Sina tead, millal ma maha istun ja millal ma tõusen; sa mõistad kaugelt ära mu mõtted.
3 Sa mõõdad ära mu käimise ja mu pikali-olemise, ja kõik mu teed on sulle tuttavad.
4 Sõna ei ole veel mu keelel, kui ennäe - sina, Issand, tead selle kõik ära.
5 Tagant ja eest sa ümbritsed mind ja paned oma pihu mu peale.
6 See tundmine on minule imeline, see on liiga kõrge, et saaksin sellest jagu.
 7 Kuhu ma võiksin minna su Vaimu eest? Ja kuhu ma põgeneksin su palge eest?

14 Ma tänan sind, et olen nii kardetavalt imeliselt loodud. Imelised on sinu teod, seda tunneb mu hing hästi.
15 Mu luud ei olnud varjul sinu eest, kui mind salajas loodi, kui mind maa sügavuses imeliseks kooti.
16 Su silmad nägid mind juba mu eos ja su raamatusse kirjutati kõik päevad, mis olid määratud,
ehk küll ühtainustki neist ei olnud olemas.
17 Ent kui kallid on mulle sinu mõtted, oh Jumal! Kui väga suur on nende arv!

Jesus knows everything about you
   Jeesus teab sinu kohta kõike
            He still wants to be your friend
               Ta tahab ikka sinu sõber olla
            It is easy to be friends with someone who loves you
               Lihtne on olla sõber kellegagi, kes sind armastab

Johannese 15:13-15
13 Ei ole olemas suuremat armastust kui see, et keegi annab elu oma sõprade eest.
14 Teie olete mu sõbrad, kui te teete, mida ma teid käsin. 
15 Ma ei nimeta teid enam orjadeks, sest ori ei tea, mida ta isand teeb. Teid olen ma nimetanud sõpradeks, sest teile olen ma andnud teada kõik, mida ma olen kuulnud oma Isalt.

It is great to be a servant of God
   Jumala teenija olla on suurepärane
Jesus gave us something better, friendship
   Jeesus andis meile midagi paremat, sõpruse
            He is here to be your best friend
               Ta on siin, et olla sinu parim sõber
            In His presence you will find your purpose
               Tema ligiolus leiad sa oma eesmärgi

Hoosea 6:3
3 Tundkem siis, püüdkem tunda Issandat: ta tuleb nagu ilus koidupuna; ta tuleb meile nagu vihm,
otsekui kevadine vihm, mis niisutab maad.

            Press into His presence when He comes
               Pressi ennast Tema ligiollu, kui Ta tuleb

1. Peetruse 2:9                                             NLT
9 Teie aga olete „valitud sugu, kuninglik preesterkond, püha rahvas, omandrahvas, et te kuulutaksite tema kiidetavust”, kes teid on kutsunud pimedusest oma imelisse valgusse -

David knew God as His personal God
   Taavet tundis Jumalat kui oma isiklikku Jumalat

Laulud 63:2-5 (Engl 1-4)
2 Jumal, sina oled mu Jumal, sind ma otsin vara. Sinu järele januneb mu hing, sind ihaldab mu ihu
nagu kuival ja põuasel maal, kus pole vett.
3 Nõnda ma vaatasin sind pühamus, et näha su väge ja su auhiilgust.
4 Sest sinu heldus on parem kui elu; mu huuled ülistavad sind.
5 Nõnda ma tahan sind tänada oma eluaja; sinu nimel ma tõstan üles oma pihud.

            He wanted relationship with God more than anything
               Ta tahtis suhet Jumalaga enam kui midagi muud
            In His presence you get to know Him
               Tema ligiolus saad sa Teda tunda
            Because of His love, we can have friendship
               Tema armastuse tõttu võib meil olla sõprus

Jesaja 55:6-7
6 Otsige Issandat, kui ta on leitav, hüüdke teda, kui ta on ligidal!
7 Õel jätku oma tee ja nurjatu mees oma mõtted ning pöördugu Issanda poole, siis halastab tema ta peale; ja meie Jumala poole, sest tema annab palju andeks.

Desire the Lords presence
   Igatse Isanda ligiolu
Make Jesus Lord, and find supernatural help and peace
   Tee Jeesusest Isand ja leia üleloomulikku abi ja rahu
Actively seek the presence of the Lord
   Otsi aktiivselt Isanda ligiolu
The result is you will live right, and please Him
   Tulemuseks saad sa elada õigesti ja olla Talle meelepärane







No comments:

Post a Comment