Sunday, May 21, 2017

Jumala Sagedus – God’s Frequency #1 : 21.05.17

Jumala Sagedus – God’s Frequency   1

Most of the time you will not hear from God wil natural ears
   Enamasti ei kuule sa Jumalalt oma loomulike kõrvadega
            God speaks to your heart
               Jumal räägib su südamesse
A believer has a personal relationship with God
   Usklikul on isiklik suhe Jumalaga
            That means God will communicate with you
               See tähendab, et Jumal suhtleb sinuga
            It gives us advantage in life
               See annab meile elus eelise

Jesaja 55:8-9
8 Aga minu mõtted ei ole teie mõtted, ja teie teed ei ole minu teed, ütleb Issand.
9 Sest otsekui taevad on maast kõrgemal, nõnda on minu teed kõrgemad kui teie teed, ja minu mõtted kõrgemad kui teie mõtted.

We can go to God to get His thoughts and ways
   Me võime minna Jumala juurde, et kuulda Tema mõtteid ja teid
So we need to be able to hear God
   Seega peame me suutma kuulda Jumala käest
            God still speaks today
               Jumal räägib ka täna

Hearing from God is not something you do, but based on who you are
   Jumala käest kuulmine ei ole midagi sellist, mida sa teed, vaid kes sa oled

Johannese 10:1-4
1 Tõesti, tõesti, ma ütlen teile, kes ei lähe lambatarasse uksest, vaid ronib üle mujalt, see on varas ja röövel.
2 Aga kes läheb sisse uksest, on lammaste karjane.
3 Temale avab uksehoidja ning lambad kuulevad ta häält, tema hüüab oma lambaid nimepidi ning viib nad välja.
4 Kui ta on kõik omad välja ajanud, käib ta nende ees ning lambad järgnevad talle, sest nad tunnevad tema häält.

            Sheep hear His voice
               Lambad kuulevad Tema häält

Johannese 10:11
11 Mina olen hea karjane. Hea karjane annab oma elu lammaste eest. 

Johannese 10:16
16 Ja mul on veel lambaid, kes ei ole sellest tarast, neidki pean ma juhtima; ja nad kuulevad minu häält ning siis on üks kari ja üks karjane. 

            You can hear from God
               Sina võid kuulda Jumala käest

Johannese 10:27
27 Minu lambad kuulevad minu häält ja mina tunnen neid ja nad järgnevad mulle

                        Are you following Jesus?
                           Kas sa järgned Jeesusele?

The ability to hear from God is:
   Võime kuulda Jumalalt on:
            1. Natural
               1. Loomulik
            2. Learned
               2. Õpitav
            3. Matured
               3. Arendatav

Not everything you hear will be from God
   Mitte kõik, mida sa kuuled, ei tule Jumalalt
            It can be: your upbringing, own thoughts, others, the enemy
               See võib olla: sinu kasvatus, sinu mõtted, teiste mõtted, vaenlane 
           When God speaks, it will always line up with His Word
               Kui Jumal räägib, on see alati kooskõlas Tema Sõnaga

1. Saamueli 3:7-10
7 Aga Saamuel ei tundnud veel Issandat ja Issanda sõna ei olnud temale veel ilmutatud. 
8 Ja Issand hüüdis Saamueli veel kolmandat korda. Ja ta tõusis ning läks Eeli juurde ja ütles: „Siin ma olen, sest sa ju hüüdsid mind!” Siis Eeli mõistis, et Issand oli hüüdnud poissi.
9 Ja Eeli ütles Saamuelile: „Mine heida magama, ja kui sind hüütakse, siis ütle: Issand, räägi, sest su sulane kuuleb!”
10 Ja Issand tuli ning seisis ja hüüdis nagu eelmistel kordadel: „Saamuel! Saamuel!” Ja Saamuel vastas: „Räägi, sest su sulane kuuleb!”

God does speak, you can hear from God
   Jumal räägib, sa võid kuulda Jumalalt
What do we do?
   Mida me teeme?
            1. Read the bible and pray
               1. Loe piiblit ja palveta
            2. Invite God to speak to you
               2. Palu, et Jumal räägiks sulle
            3. Keep it simple
               3. Hoia see lihtsana


No comments:

Post a Comment