Sunday, May 28, 2017

Jumala Sagedus – God’s Frequency #2 : 28.05.17

Jumala Sagedus – God’s Frequency   2

Stay sensitive and seek Him, and you can hear Him
   Jää vastuvõtlikuks ja otsi Teda, ja sa kuuled Teda

Jesaja 30:12
Ja su kõrvad kuulevad sõna, mis su tagant ütleb, kui te kaldute paremale või vasakule: „See on tee, käige seda!” 

The Lord wants to give you direction in life
   Isand tahab anda sinu elule suuna
Greatest thing we can learn is to hear God’s voice
   Suurim asi, mida me võime õppida, on kuulda Jumala häält

You are to be a friend of Jesus to communicate with Him
Sa pead olema Jeesuse sõber, et Temaga suhelda
There are 2 types of friends:
On 2 liiki sõpru:
            Uses you for their benefit
Kasutab sind enda hüvanguks
            Wants to be with you, and there for you
Tahab olla sinuga koos ja sinu jaoks olemas
                        God is a giver and not just a taker
Jumal on andja, mitte lihtsalt võtja

Johannese 15:15                                                      Amplified
15 Ma ei nimeta teid enam orjadeks, sest ori ei tea, mida ta isand teeb. Teid olen ma nimetanud sõpradeks, sest teile olen ma andnud teada kõik, mida ma olen kuulnud oma Isalt. 

Though you are a servant of God, you are a friend
   Läbi selle, et sa oled Jumala teenija, oled sa sõber
God’s motivation to speak is to communicate with you
   Jumala motivatsioon rääkimiseks on sinuga suhtlemine
            Many do not want relationship, only the benefits
        Paljud ei taha suhet, ainult hüvesid
            We can be the worst kind of friend
        Me võime olla kõige hullemat sorti sõbrad
            God wants to be your best friend
        Jumal tahab olla sinu parim sõber

2. Moosese 33:11a
11 Ja Issand kõneles Moosesega palgest palgesse, nagu räägiks mees oma sõbraga. 

1. Moosese 18:20-27
20 Siis ütles Issand: „Hädakisa Soodoma ja Gomorra pärast on suur ja nende patud on väga rasked!
21 Seepärast ma lähen alla ja vaatan, kas minuni jõudnud kisa kohaselt on nad teinud kõike seda või mitte. Ma tahan seda teada!” 
22 Ja mehed pöördusid sealt ära ja läksid Soodomasse, aga Aabraham jäi veel seisma Issanda ette.
23 Ja Aabraham astus ligi ning ütles: „Kas tahad tõesti hävitada õige koos õelaga?
24 Vahest on linnas viiskümmend õiget? Kas tahad siis need hävitada ega taha paigale andeks anda nende viiekümne õige pärast, kes seal on?
25 Jäägu sinust kaugele see tegu, et tapad õige koos õelaga, et õigel käib käsi nagu õelalgi! Jäägu see sinu poolt tegemata! Kas kogu maailma kohtumõistja ei peaks tegema õigust?”
26 Ja Issand ütles: „Kui ma Soodoma linnast leian viiskümmend õiget, siis annan nende pärast andeks kogu paigale.”
27 Aga Aabraham kostis ning ütles: „Vaata, ma olen nõuks võtnud siiski Issandaga rääkida, kuigi olen põrm ja tuhk. 

1. Moosese 18:32-33
32 Aga ta ütles: „Ärgu süttigu põlema Issanda viha, et ma veel üksainus kord räägin! Vahest leidub seal kümme?” Ja tema vastas: „Ma ei hävita kümne pärast.”
33 Ja Issand läks ära, kui oli lõpetanud kõneluse Aabrahamiga; ja Aabraham läks koju. 

God is still speaking today, and wants to speak to you
   Jumal räägib täna endiselt ja tahab sinuga rääkida
            It is why we have the Holy Spirit inside of us
        Sellepärast on meie sees Püha Vaim
            Do not believe the lie that God does not speak anymore
        Ära usu seda valet, et Jumal ei räägi enam

Johannese 16:12-14
12 Mul on teile veel palju öelda, aga teie ei suuda seda praegu taluda.
13 Aga kui tema, Tõe Vaim, tuleb, juhib ta teid kogu tõesse, sest tema ei räägi iseenesest, vaid ta räägib, mida kuuleb, ja ta kuulutab teile tulevasi asju.
14 Tema kirgastab mind, sest ta võtab minu omast ja kuulutab teile. 
           
            Not only giving instruction, but he wants to be a friend
        Mitte ainult ei anna juhtnööre, vaid ta tahab olla sõber
           
Most times God spoke to hearts not ears, it took faith
   Enamasti rääkis Jumal südames, mitte kõrvadele, see nõudis usku
            God speaks to His friends
        Jumal räägib Oma sõpradega

Jakoobuse 2:23
23 Nii läks täide kirjasõna, mis ütleb: „Aabraham uskus Jumalat ja see arvati talle õiguseks ning teda hüüti Jumala sõbraks.” 

            God want to be your friend
        Jumal tahab olla sinu sõber

Matteuse 26:48-50
48 Aga tema äraandja oli andnud neile tähise: „See, kellele ma suud annan, ongi tema. Tema võtke kinni!”
49 Ja otsekohe astus Juudas Jeesuse juurde ja ütles: „Tere, rabi!” ning andis talle suud.
50 Aga Jeesus ütles talle: „Sõber, milleks sa siin oled?” Siis nad astusid Jeesuse juurde, panid käed tema külge ja võtsid ta kinni. 

Johannese 15:13
13 Ei ole olemas suuremat armastust kui see, et keegi annab elu oma sõprade eest. 

            The things God says to you will change your life
        See, mida Jumal sulle ütleb, muudab sinu elu

God usually speaks to people who want to hear Him
   Tavaliselt räägib Jumal inimestega, kes tahavad Teda kuulda
You need to hear from God for your life
   Sa pead kuulma Jumalalt enda elu jaoks
            Press into God, and you will hear from Him 

        Sirutu Jumala poole ja sa kuuled Temalt

No comments:

Post a Comment