Sunday, February 5, 2017

Meie Tervendaja – Our Healer #5 : 05.02.17

Meie Tervendaja – Our Healer    5

Laulud 107:19-22
19 Aga oma ahastuses nad kisendasid Isanda poole ja tema päästis nad nende kitsikustest.
20 Ta läkitas neile oma sõna ja tervendas nad ning päästis nad haua veerelt.
21 Tänagu nad Isandat ta helduse eest ja tema imeliste tegude eest inimlastele
22 ja ohverdagu tänuohvreid ning jutustagu tema tegusid hõiskamisega!

God sent His Word, Jesus, to heal us
   Jumal saatis Oma Sõna, Jeesuse, et meid tervendada
Jesus spoke and commanded sickness
   Jeesus rääkis haigustele ja käskis neid
Don’t let your questions steal your faith
   Ära luba oma küsimustel enda usku varastada
Healing belongs to you
   Tervenemine kuulub sulle

Laulud 103:1-3
1 Taaveti laul. Kiida, mu hing, Isandat, ja kõik, mis mu sees on, tema püha nime!
2 Kiida, mu hing, Isandat, ja ära unusta ainsatki tema heategu!
3 Tema annab andeks kõik su ülekohtu, tema parandab kõik su tõved.

The same power that saves us, heals us
   Sama vägi, mis meid päästab, ka tervendab meid
You can develop your faith for healing
   Sa võid arendada oma usku tervenemise suhtes

Õpetussõnad 4:20-22
20 Mu poeg, pane tähele mu sõnu, pööra oma kõrv mu kõnede poole!
21 Ära kaota neid enesel silmist, hoia need oma südames;
22 sest need on eluks sellele, kes need leiab, ja terviseks kogu ta ihule!

Õpetussõnad 18:14                                                 Amplified
14 Mehine meel talub haigust, aga kes võiks kannatada rusutud vaimu?

A strong and healthy spirit, will keep you healthy
   Tugev ja terve vaim hoiab sind tervena
To receive anything else Jesus has provided
   Et võtta vastu mida tahes, millega Jeesus meid varustanud on

2. Korintlastele 4:16
16 Seepärast me ei tüdi, vaid kuigi meie väline inimene kulub, uueneb seesmine inimene ometi päev-päevalt.

Inner man can be renewed or depleted
   Sisemine inimene võib saada uuendatud või kulunumaks

Faith pulls the unseen into reality
   Usk tõmbab nähtamatu reaalsusse
            The bible is our catalog of promises
               Piibel on meie tõotuste kataloog
            To see the unseen, see it first in the Word
               Et näha nähtamatut, näe seda kõigepealt Sõnas
            Then grab ahold of it by faith
               Siis haara sellest usus kinni
           
Let your spirit dominate your life
   Las su vaim valitseb su elu

Efeslastele 3:16, 19
16 et ta teile oma kirkuse rikkust mööda annaks väge saada tema Vaimu läbi tugevaks seesmise inimese poolest,
19 ning ära tunda Kristuse armastust, mis ületab iga tunnetuse, et te oleksite täidetud Jumala kogu täiusega.

Ask God to be strong in spirit
   Palu Jumalat, et olla vaimus tugev
We can be filled inside, with life and power
   Me võime olla seespidi täidetud elu ja väega

1. Timoteosele 4:6-8
6 Kui sa seda vendadele õpetad, siis sa oled Kristuse Jeesuse tubli teenija, üles kasvanud usu ja hea õpetuse sõnades, mille järgi sa oled hakanud käima.
7 Aga labased kõned ja vananaistejutud lükka tagasi, harjuta end jumalakartuses!
8 Sest kehalisest harjutamisest on vähe kasu, aga jumalakartus on kasulik kõigeks ning sellel on praeguse ja tulevase elu tõotus.

Keep yourself spiritually fit
   Hoia ennast vaimulikult vormis
            Exercise by obeying
               Treeni oma sõnakuulmist
            Eat right by feeding on the Word
               Söö õiget toitu Sõnas

Jeremija 15:16
16 Kui leidus su sõnu, siis ma neelasin neid ja su sõna oli mulle lustiks ja südamerõõmuks, sest mulle on pandud sinu nimi, Isand, vägede Jumal.

            Our ears test and eat
               Meie kõrvad testivad ja söövad

Matteuse 4:4
4 Aga Jeesus vastas: „Kirjutatud on: Inimene ei ela üksnes leivast, vaid igast sõnast, mis lähtub Jumala suust.”

The Word can be your escape, and your lifestyle
   Sõna võib olla sinu pelgupaik ja su elustiil
Read the Word if you want to be spiritually strong
   Loe Sõna, kui sa tahad olla vaimulikult tugev

Johannese 6:63
63 Vaim on see, kes elustab, lihast ei ole mingit kasu. Sõnad, mis ma teile olen rääkinud, on vaim ja elu.

Johannese 6:53-56
53 Jeesus ütles neile: „Tõesti, tõesti, ma ütlen teile, kui te ei söö Inimese Poja liha ega joo tema verd, ei ole teie sees elu.
54 Kes minu liha sööb ning minu verd joob, sellel on igavene elu ja mina äratan ta üles viimsel päeval,
55 sest minu liha on tõeline roog ja minu veri on tõeline jook.
56 Kes minu liha sööb ning minu verd joob, see jääb minusse ja mina temasse.

Healing is an important part of communion
   Tervenemine on leivamurdmise tähtis osa
Put your faith in Jesus for healing
   Pane oma usk Jeesusesse tervenemise osas



No comments:

Post a Comment