Sunday, September 25, 2016

Elu tules – Life on Fire #5 : 25.09.16

Elu tules – Life on Fire   5

Roomlastele 12:11
11 Teenige Isandat tüdimatu innuga ja vaimult tulisena!

3. Moosese 6:6 (English vs 13)
6 Altaril peab põlema alaline tuli, see ei tohi kustuda! 

The fire of God is now in us
   Jumala tuli on nüüd meie sees
We need all our fames to come together – to be a church on fire
   Meil on vaja, et kõik meie leegid ühineksid – et me oleksime kogudus tules

How de we become a life on fire?
   Kuidas me saame elu tules?
            Prayer and Praise
   Palve ja Kiitus
            Heart
   Süda
            Holy Spirit
   Püha Vaim
            Word
   Sõna
            Evangelism
   Evangelism

2. Korintlastele 5:14-15
14 Sest Kristuse armastus sunnib meid, kes me otsustame nõnda: kui üks on surnud kõikide eest, siis on kõik surnud; 
15 ja ta on surnud kõikide eest, et elavad ei elaks enam enestele, vaid temale, kes on nende eest surnud ja üles äratatud. 

Make a commitment to live for Jesus
   Pühendu elama Jeesusele
Get on fire, so you can light others on fire
   Ole tules, et saaksid süüdata teisi

Luuka 11:33-36
33 Keegi, kes on süüdanud lambi, ei pane seda peitu ega vaka alla, vaid lambijalale, et sisseastujad näeksid valgust. 
34 Su silm on ihu lamp. Kui sinu silm on selge, siis on ka kogu su ihu valgust täis, kui ta on aga haige, siis on ka su ihus pimedus. 
35 Hoolitse siis, et valgus, mis on sinu sees, ei oleks pimedus! 
36 Kui nüüd kogu sinu ihu on valgust täis, see tähendab, et temas sugugi ei ole pimedust, siis on ta tervenisti valgust täis nagu siis, kui lamp sind valgustaks oma säraga." 

            Get enthusiastic about God, and others will too
   Ole innustunud Jumalast ja teised innustuvad ka
            Nothing can stop someone on fire for God
   Mitte miski ei saa peatada kedagi, kes on Jumala tules

Matteuse 9:36-38
36 Aga rahvahulka nähes hakkas tal neist hale, sest nad olid väsitatud ja vaevatud otsekui lambad, kellel ei ole karjast. 
37 Siis ta ütles oma jüngritele: "Lõikust on palju, töötegijaid aga vähe. 
38 Paluge siis lõikuse Isandat, et ta saadaks töötegijaid välja oma lõikusele!" 

Laulud 126:5-6                                              New Living Translation
5 Kes silmaveega külvavad, lõikavad hõiskamisega. 
6 Kes minnes kõnnib nuttes, kui ta külviseemet kannab, see tuleb ja hõiskab, kandes oma vihke. 

Start in prayer, sow seed, and receive a harvest
   Alusta palvest, külva seemet ja võta vastu lõikus
            Do not be content as a Christian to just receive
   Ära ole rahul kristlasena lihtsalt vastu võttes
            Become more bold to share Jesus with others
   Muutu julgemaks, et jagada Jeesusest teistega
           
Jesaja 6:5-8
5 Ja ma ütlesin: "Häda mulle, sest ma olen kadunud! Sellepärast et ma olen roojane mees huultelt ja elan roojaste huultega rahva keskel; sellepärast et mu silmad on näinud kuningat, vägede Isandat." 
6 Siis lendas mu juurde üks seeravitest ja tal oli käes elav süsi, mille ta oli pihtidega altarilt võtnud. 
7 Ja ta puudutas mu suud ning ütles: "Vaata, see puudutas sinu huuli ja su süü on lahkunud ning su patt lepitatud." 
8 Ja ma kuulsin Isanda häält küsivat: "Keda ma läkitan? Kes meilt läheks?" Ja ma ütlesin: "Vaata, siin ma olen, läkita mind!" 

When you are touched with fire, you will witness
   Kui sind on puudutanud tuli, sa oled tunnistajaks

Roomlastele 10:14-15
14 Kuidas nad siis saaksid appi hüüda teda, kellesse nad ei ole uskunud? Aga kuidas nad saaksid uskuda sellesse, kellest nad ei ole kuulnud? Kuidas nad saaksid kuulda ilma kuulutajata? 
15 Kuidas aga saadaks kuulutada, kui ei olda läkitatud? Just nagu on kirjutatud: "Kui kaunid on nende jalad, kes kuulutavad head rõõmusõnumit."  

We need to tell the world about Jesus
   Me peame maailmale Jeesusest rääkima
Be someone that Jesus can use
   Ole keegi, keda Jeesus saab kasutada


No comments:

Post a Comment