Sunday, August 21, 2016

Kõigepealt – First Things #6 : 21.08.16

Kõigepealt – First Things   6

A first thing: Serve
   Üks esimesi asju: Teeni
       Look for places to help and be a blessing
          Otsi kohti, kus aidata ja õnnistuseks olla
          
Roomlastele 15:1-2                           Message
1 Aga meie, kes oleme tugevad, peame kandma jõuetute nõrkusi ega tohi elada enese meeleheaks.
2 Igaüks meist olgu meelepärane ligimese heaks tema ülesehitamiseks.

Strength is for service, not status
   Tugevus on teenimiseks, mitte staatus
Jesus showed His greatness by serving  
   Jeesus näitas Oma suurust läbi teenimise
       You serve and receive joy, joy is strength, strength is for service
          Sa teenid ja saad rõõmsaks, rõõm on tugevus, tugevus on teenimiseks

Get planted in the house of the Lord
   Saa istutatud Isanda majja

Laulud 92:13-15 
13 Õige lokkab nagu palmipuu, ta kasvab kõrgeks nagu seedripuu Liibanonil. 
14 Kes Issanda kotta on istutatud, need lokkavad meie Jumala õuedes. 
15 Veel vanas eas nad kannavad vilja, on tüsedad ja haljad 
          
By serving we become rooted, so we can grow
   Me juurdume läbi teenimise, et võiksime kasvada

Laulud 122:1                            New Living Translation
1 Palveteekonna laul Taavetilt. Ma rõõmustasin, kui mulle öeldi: „Lähme Isanda kotta!”

Become part of this church family
   Saa osaks sellest koguduse perekonnast

A first thing: Give to God first
   Üks esimesi asju: Anna kõigepealt Jumalale

Matteuse 6:32-34
32 Sest kõike seda taotlevad paganad. Teie taevane Isa teab ju, et te seda kõike vajate.
33 Aga otsige esmalt Jumala riiki ja tema õigust, siis seda kõike antakse teile pealegi!
34 Ärge siis hakake muretsema homse pärast, sest küll homne päev muretseb ise enese eest! Igale päevale piisab oma vaevast.

       Put God first in your finances, then God can increase you
          Pane Jumal oma rahaasjades esikohale, siis saab Ta sulle juurdekasvu anda

Õpetussõnad 3:9-10
9 Austa Isandat oma varandusega ja uudseviljaga kõigest oma saagist,
10 siis su aidad täituvad küllusega ja veiniaamid ajavad üle!

2. Korintlastele 8:1-5
1 Vennad, ma tahan teile teatada, mida Jumala arm Makedoonia kogudustes on korda saatnud.
2 Rohked katsumused, millega neid on läbi proovitud, on andnud neile ohtrasti rõõmu ning nende põhjatu vaesus on kasvanud siira headuse rohkeks rikkuseks.
3 Nad on ju andnud oma jõudu mööda - mina olen tunnistaja -, koguni üle oma jõu. Nad ise on vabatahtlikult
4 anunud meilt paljude palvetega, et neil võiks olla osa eesõigusest aidata pühasid.
5 Ja nende annid ületasid kõik meie lootused, sest nad andsid Jumala tahtmise läbi iseendid, esmalt Isandale ja siis ka meile.

They chose to be givers, and experienced increase
   Nad valisid olla andjad ja kogesid juurdekasvu

A first thing: Pray for harvest workers
   Üks esimesi asju: Palu töötegijaid lõikuse tarvis
          
Luuka 10:2-3
2 Ta ütles neile: „Lõikust on palju, töötegijaid aga vähe. Paluge siis lõikuse Isandat, et ta saadaks töötegijaid välja oma lõikusele!
3 Minge! Vaata, ma läkitan teid kui lambaid huntide sekka.
          
Ask the Lord to send workers, then you go out
   Palu, et Isand saadaks töötegijaid, seejärel mine ise välja
                     
1. Timoteosele 2:1, 8
1 Ma kutsun siis üles anuma, palvetama, tegema eestpalveid ja tänupalveid kõigi inimeste eest,
8 Ma tahan siis, et mehed igal pool palvetaksid, tõstes üles pühad käed ilma viha ja kahtlemiseta.
          
       God is patiently waiting for the harvest of people
          Jumal ootab kannatlikult inimeste lõikust
          
Jakoobuse 5:7-8
7 Olge nüüd pika meelega, vennad, Isanda tulemiseni! Vaata, põllumees ootab kallist põlluvilja pika meelega, kuni ta saab varase ja hilise vihma.
8 Olge siis teiegi pika meelega, kinnitage oma südant, sest Isanda tulemine on lähedal!

But there will not be harvest without workers
   Ilma töötegijateta ei tule lõikust
Seed has to be planted before rain brings harvest
   Seeme tuleb istutada enne, kui vihm toob lõikuse

Sakarja 10:1                            Amplified
1 Paluge Isandalt vihma kevadvihmade ajal! Isand teeb kõuepilved ja annab neile vihmavalingud, igaühele rohtu väljal.

Ask the Lord for rain
   Palu Isandalt vihma

Johannese 4:35, :37-38
35 Eks te ise ütle, et veel on neli kuud, ja siis tuleb lõikus? Vaata, mina ütlen teile: Tõstke silmad ja vaadake põlde: need on juba valged lõikuseks!
37 Jah, siin on tõsi see ütlus: „Üks on, kes külvab, ja teine, kes lõikab.”
38 Mina olen teid läkitanud lõikama seda, mille kallal teie pole vaeva näinud. Teised on näinud vaeva, ja teie olete tulnud nende vaeva vilja lõikama.”
          
       Look and see that people are ready to receive
          Vaata ja näe, et inimesed on valmis vastu võtma
       We are the ones to reap the harvest
          Meie oleme need, kes lõikuse üles võtavad
          
Laulud 2:8
8 Küsi minult, ja ma annan paganad su pärandiks ning ilmamaa otsad su omandiks.

       There will be revival in the earth in these last days
          Lõpuaegadel tuleb maa peal lõikus

Jesaja 6:8

8 Ja ma kuulsin Isanda häält küsivat: „Keda ma läkitan? Kes meilt läheks?” Ja ma ütlesin: „Vaata, siin ma olen, läkita mind!”

No comments:

Post a Comment