Sunday, March 27, 2016

Believe – Uskuma : 27.03.16

Believe – Uskuma  

What you believe will determine the way you live
   Sinu usk määrab ära, kuidas sa elad
How can we know what to believe?
   Kuidas me teame mida uskuda?
We find truth in one man, Jesus
   Me leiame tõe ühes mehes, Jeesuses
       What do you believe?
   Mida sa usud?

Johannese 18:37-38
37 Pilaatus ütles nüüd talle: „Sina oled siis ikkagi kuningas?” Jeesus vastas: „Need on sinu sõnad, et mina olen kuningas. Mina olen selleks sündinud ja selleks tulnud maailma, et ma annaksin tunnistust tõe kohta. Igaüks, kes on tõe seest, kuuleb minu häält.” 
38 Pilaatus küsis temalt: „Mis on tõde?” Ja seda öelnud, läks Pilaatus taas juutide juurde välja ja ütles
neile: „Mina ei leia temal mingit süüd. 

       What is truth?
   Mis on tõde?

Johannese 19:11
11 Jeesus vastas: „Sinul ei oleks mingit meelevalda minu üle, kui see poleks sulle antud ülalt. Seepärast on suurem patt sellel, kes minu on andnud sinu kätte.” 

Johannese 10:17-18
17 Isa armastab mind seepärast, et ma annan oma elu, et seda jälle tagasi võtta. 
18 Keegi ei võta seda minult, vaid mina ise annan selle omal tahtel. Minul on meelevald seda anda ja minul on meelevald seda jälle võtta. Selle käsu olen ma saanud oma Isalt.” 

Johannese 14:6
6 Jeesus ütles talle: „Mina olen tee ja tõde ja elu. Ükski ei saa minna Isa juurde muidu kui minu kaudu. 

If Jesus rose from the dead…
   Kui Jeesus tõusis surnuist
Then who He is and what He did, is truth
   Siis see, kes Ta on ja mida Ta tegi, on tõde
       All we have to do is believe
   Meie peame vaid uskuma
       Jesus is the answer for everyone
   Jeesus on vastus igaühe jaoks
           
The foundation of Christianity is not the teachings of Jesus
   Kristluse alus ei ole Jeesuse õpetus
The foundation of Christianity is this one event
   Kristluse alus on üks sündmus
       Jesus rose again as our Savior
   Jeesus tõusis üles meie Päästjana
       He said He would rise again, and He did it
   Ta ütles, et Ta tõuseb taas, ja Ta tegi seda

1. Korintlastele 15:5-8
5 ja et ta näitas ennast Keefasele, seejärel neile kaheteistkümnele, 
6 seejärel näitas ta ennast ühtaegu enam kui viiesajale vennale, kellest enamik on veel praegugi elus, mõned aga on läinud magama;
7 siis näitas ta ennast Jaakobusele, seejärel kõigile apostlitele.
8 Aga kõige viimaks näitas ta ennast ka minule kui äbarikule.

       This event caused them to go change the world
   See pani neid minema ja maailma muutma

If Jesus is alive
   Kui Jeesus on elus
       He verified who He was
   Ta kinnitas, kes Ta on
       He validated His teaching
   Ta kehtestas Oma õpetuse

If you believe, there is power available to you
   Kui sa usud, on vägi sulle kättesaadav
His presence is available to you
   Tema ligiolu on sulle kättesaadav
       Heaven is closer than you know
   Taevas on lähemal, kui sa arvad

1. Johannese 3:1                               New Living
1 Vaadake, kui suure armastuse Isa on meile andnud: meid hüütakse Jumala lasteks ja need me olemegi. Maailm ei tunne meid, sest ta ei tunne teda. 

The love of Jesus is all you need in life
   Jeesuse armastus on kõik, mida sa elus vajad
His love will change your life
   Tema armastus muudab su elu
       Jesus wants a relationship with you
   Jeesus tahab suhet sinuga
       He came to give you access to His presence
   Ta tuli, et anda sulle juurdepääs Tema ligiolusse

I believe in Jesus
   Ma usun Jeesusesse
Make Jesus the Lord of your life
   Tee Jeesusest oma elu Isand
Your hearts desire is to be with Him
   Sinu südamesoov on olla koos Temaga

Laulud 27:4
4 Ühte ma olen palunud Isandalt; seda ma üksnes nõuan, et ma saaksin asuda Isanda kojas kogu oma eluaja ning tähele panna Isanda leebust ja mõtiskleda tema templis. 

Everyone needs a Savior

   Igaüks vajab Päästjat

No comments:

Post a Comment