Sunday, March 30, 2014

Pole veel leidnud, mida ma otsin – Still haven’t found what I’m looking for #5 : 30.03.14

Pole veel leidnud, mida ma otsin – Still haven’t found what I’m looking for   5

Matteuse 5:17
Ärge arvake, et ma olen tulnud Seadust või Prohveteid tühistama. Ma ei ole tulnud neid tühistama, vaid täitma. 

Jesus is the fulfiller of our souls
   Jeesus on meie hingede täitja

Matteuse 8:1-4
1 Kui siis Jeesus tuli mäelt alla, järgnesid talle suured rahvahulgad.
2 Ja vaata, tema juurde astus pidalitõbine, kummardas teda ja ütles: „Issand, kui sa tahad, siis sa võid mu puhtaks teha!”
3 Ja Jeesus sirutas käe välja, puudutas teda ja ütles: „Ma tahan, saa puhtaks!” Ja ta sai otsekohe oma pidalitõvest puhtaks.
4 Ja Jeesus ütles talle: „Vaata, et sa sellest kellelegi ei räägi, vaid mine näita ennast preestrile ja ohverda and, mis Mooses on käskinud, neile tunnistuseks!” 

They were culturally and theologically against leprosy
   Nad olid kultuuriliselt ja teoloogiliselt pidalitõve vastu
            Leprosy was a living symbol of sin
               Pidalitõbi oli elav sümbol patust
            You were kicked out of society
               Sind oleks ühiskonnast välja heidetud

Jesus came down a mountain, just like Moses did
   Jeesus tuli mäelt alla, täpselt nagu Mooses
            Moses met sin and got angry
               Mooses kohtas pattu ja sai vihaseks
            Jesus met sin, unclean man, and was filled with compassion
               Jeesus kohtas pattu, ebapuhast meest, ja sai täidetud kaastundega
            Jesus is the new Moses, our fulfiller
 Jeesus on uus Mooses, meie täitja

This man is breaking the law to be there
   See mees rikub seadust seal olles
Jesus touches him, now Jesus is breaking the law
   Jeesus puudutab teda, nüüd rikub Jeesus seadust
            Law: “If clean touches unclean, the clean becomes unclean”
               Seadus: “Kui puhas puudutab ebapuhast, puhas saab ebapuhtaks”
            But what was clean, made the unclean, clean
               Aga mis oli puhas, tegi ebapuhta puhtaks
            Jesus has made you clean, and now we are contagious
               Jeesus on teinud sind puhtaks, ja nüüd oleme me nakkavad

You are this man
   Sina oled see mees
           Jesus says, “Your sin does not scare me, I love you”
               Jeesus ütles: “Sinu patt ei hirmuta mind, ma armastan sind”
           “You are dying in your sin, come to me”
               “Sa oled oma pattudes suremas, tule minu juurde”
           When our sin contacts Jesus, it becomes clean
              Kui meie patt puutub kokku Jeesusega, saab see puhtaks
            “I am willing!”
               “Ma tahan!”

Jesus told him to go show himself to the priest
   Jeesus ütles talle, et ta näitaks ennast preestrile
So he could re-enter society and be with his family
   Seega sai ta uuesti ühiskonda siseneda ja oma perega koos olla
            By His love and grace, Jesus gives us new life
               Läbi Tema armastuse ja armu annab Jeesus meile uue elu
            His love had no end
               Tema armastus on lõputu
            Only Jesus can give us purpose in life
               Ainult Jeesus saab meile anda elu eesmärgi

Jesus is what you have been looking for
   Jeesus on, mida sa otsinud oled


No comments:

Post a Comment