Sunday, October 13, 2013

Good Shepherd – Hea karjane #7 : 13.10.13


Good Shepherd Hea karjane   7

Laulud 23:1-6
1 Taaveti laul. Issand on mu karjane, mul pole millestki puudust.
2 Haljale aasale paneb ta mind lebama, hingamisveele saadab ta mind;
3 tema kosutab mu hinge. Ta juhib mind õiguse rööbastesse  oma nime pärast.
4 Ka kui ma kõnniksin pimedas orus, ei karda ma kurja, sest sina oled minuga; su karjasekepp ja su sau,
need trööstivad mind.
5 Sa katad mu ette laua mu vastaste silma all; sa võiad mu pead õliga, mu karikas on pilgeni täis.
6 Ainult headus ja heldus järgivad mind kõik mu elupäevad ja ma jään Issanda kotta eluajaks. 

:4
4 Ka kui ma kõnniksin pimedas orus, ei karda ma kurja, sest sina oled minuga; su karjasekepp ja su sau,
need trööstivad mind.

:5-6
5 Sa katad mu ette laua mu vastaste silma all; sa võiad mu pead õliga, mu karikas on pilgeni täis.
6 Ainult headus ja heldus järgivad mind kõik mu elupäevad ja ma jään Issanda kotta eluajaks. 

You need help, and you have help
   Sa vajad abi ja sul on abi
       Oil represents the Holy Spirit
          Õli esindab Püha Vaimu
       The Holy Spirit is with us, and in us
          Püha Vaim on meiega koos ja meie sees
       Anointing is the Holy Spirit on us
          Võidmine on Püha Vaim meie peal

1. Saamueli 16:13
13 Ja Saamuel võttis õlisarve ja võidis teda ta vendade keskel. Ja Issanda Vaim tuli võimsasti Taaveti peale, alates sellest päevast ja edaspidi. Ja Saamuel tõusis ning läks Raamasse. 

If we follow our Shepherd, He will anoint us
   Kui me järgime oma Karjast, Ta võiab meid
       You will receive help and ability
          Sa saad abi ja võimed
       You will love it when He comes on you
          Sa armastad seda, kui Ta tuleb sinu peale

Filiplastele 4:13
13 Ma suudan kõik tema läbi, kes teeb mind vägevaks. 

It is the Spirit of Christ that leads, guides, helps
   See on Püha Vaim, kes juhib, juhatab, abistab
       He shows up through the anointing to make you better
          Ta tuleb läbi võidmise, et muuta sind paremaks
       Without the anointing, you will fail
          Ilma võidmiseta sa kukud läbi

Johannese 15:5
5 Mina olen viinapuu, teie olete oksad. Kes jääb minusse ja mina temasse, see kannab palju vilja, sest minust lahus ei suuda te midagi teha. 

Apostlite teod 3:6
6 Aga Peetrus ütles: „Hõbedat ega kulda mul ei ole, aga mis mul on, seda ma annan sulle: Jeesuse Kristuse, Naatsaretlase nimel - tõuse ja kõnni!” 

Laulud 45:8 (English vs 7)
8 Sa armastad õigust ja vihkad ülekohut; sellepärast on Jumal, sinu Jumal, sind võidnud rõõmuõliga enam kui su kaaslasi.

God loves you, so He gives you help from heaven
   Jumal armastab sind, Ta annab sulle abi taevast

A shepherd will apply oil to:
   Karjane kasutab õli et:
       Bring healing to wounds
          Ravida haavu
       Keep away irritants (insects)
          Hoida eemal ärritajaid (putukaid)
       But it must be applied frequently
          Aga seda peab kasutama korduvalt

Laulud 92:11 (English vs 10)
11 Aga minu sarve sa oled ülendanud nagu metshärjal, ma olen võitud värske õliga. 

Anointing refreshes, brings joy, and heals
   Võidmine värskendab, toob rõõmu ja tervendab
       Overflowing speaks of God’s abundance, goodness, and blessing
          Ülevoolavus räägib Jumala küllusest, headusest ja õnnistusest
       His love for you will always be more than enough
          Tema armastus sinu vastu on alati rohkem kui küllalt

No comments:

Post a Comment