Monday, October 7, 2013

Good Shepherd – Hea karjane #6 : 06.10.13


Good Shepherd Hea karjane   6

Laulud 23:1-6
1 Taaveti laul. Issand on mu karjane, mul pole millestki puudust.
2 Haljale aasale paneb ta mind lebama, hingamisveele saadab ta mind;
3 tema kosutab mu hinge. Ta juhib mind õiguse rööbastesse oma nime pärast.
4 Ka kui ma kõnniksin pimedas orus, ei karda ma kurja, sest sina oled minuga; su karjasekepp ja su sau,
need trööstivad mind.
5 Sa katad mu ette laua mu vastaste silma all; sa võiad mu pead õliga, mu karikas on pilgeni täis.
6 Ainult headus ja heldus järgivad mind kõik mu elupäevad ja ma jään Issanda kotta eluajaks.
:4
4 Ka kui ma kõnniksin pimedas orus, ei karda ma kurja, sest sina oled minuga; su karjasekepp ja su sau,
need trööstivad mind.

No matter where life takes you, you do not have to be afraid
   Pole tähtis, kuhu elu sind viib, sul pole vaja karta
Evil will try to get you to fear, and you have been afraid
   Kuri üritab sind kartma panna ja sa oled hirmul olnud
       The prescription for fear is, “You are with me”
          Ravim hirmu vastu on: “Sina oled koos minuga”
       You have a good shepherd watching over you
          Sul on hea karjane, kes sind valvab

Heebrealastele 13:5-6
5 Teie eluviis olgu rahaahnuseta; jääge rahule sellega, mis teil on, sest tema on öelnud: „Ma ei hülga sind ega jäta sind maha!”
6 Nii võime julgesti öelda: „Issand on minu abimees, minul ei ole midagi karta, mida võib teha mulle inimene?”

Jesaja 41:10
10 ära karda, sest mina olen sinuga; ära vaata ümber, sest mina olen su Jumal: ma teen su tugevaks, ma aitan sind, ma toetan sind oma õiguse parema käega! 

He is not just there, but He has strength and ability to help
   Ta mitte ainult ei ole siin, vaid Tal on ka vägi ja võime aidata
       You fear what you do not know, or that you are alone
          Sa kardad seda, mida sa ei tea, või seda, et oled üksinda
       The dark valley is a worst-case scenario
          Pimeduse org on kõige halvem stsenaarium
       But Jesus is there, and you can make it
          Aga Jeesus on siin ja sa saad hakkama

Joosua 1:9
9 Eks ole mina sind käskinud: Ole vahva ja tugev! Ära kohku ja ära karda, sest Issand, su Jumal, on sinuga kõikjal, kuhu sa lähed!”

Laulud 23:4
4 Ka kui ma kõnniksin pimedas orus, ei karda ma kurja, sest sina oled minuga; su karjasekepp ja su sau,
need trööstivad mind.

He is going through the dark problem
   Ta läheb läbi pimeduse probleemi
Do not let a dark valley define your life
   Ära lase pimeduse orul defineerida oma elu
       There will be dark times, but there is a table waiting for you
          Pimedaid aegu tuleb, aga sind ootab üks laud

:5
5 Sa katad mu ette laua mu vastaste silma all; sa võiad mu pead õliga, mu karikas on pilgeni täis. 

       The darker it is, the closer you should get
          Mida pimedam on, seda lähemale peaksid sa saama

Laulud 91:1-5
1 Kes Kõigekõrgema kaitse all elab ja alati Kõigeväelise varju all viibib,
2 see ütleb Issandale:„Sina oled mu varjupaik ja mu kindel mäelinnus, mu Jumal, kelle peale ma loodan!”
3 Sest tema kisub su välja linnupüüdja paelust, hukkava katku käest.
4 Oma tiivasulgedega kaitseb ta sind ja tema tiibade all sa leiad varju; tema tõde on kilp ja kaitsevall.
5 Ei sa siis karda öö hirmu ega noolt, mis päeval lendab, 

Taaniel 3:15-17
15 Kui te nüüd otsekohe, kui te kuulete sarvede, vilede, kannelde, harfide, naablite, torupillide ja igasugu
mänguriistade häält, olete valmis maha heitma ja kummardama kuju, mille ma olen lasknud valmistada, siis on see hea; aga kui te ei kummarda, siis heidetakse teid otsekohe tulisesse ahju. Ja kes oleks see jumal, kes teid päästaks minu käest?”
16 Sadrak, Meesak ja Abednego kostsid ning ütlesid kuningale: „Nebukadnetsar! Selle peale pole meil tarvis sulle vastata sõnagi.
17 Kui see peab olema, võib meie Jumal, keda me teenime, meid päästa: ta päästab meid tulisest ahjust ja sinu käest, oh kuningas!  
:25
25 Tema kostis ja ütles: „Vaata, ma näen nelja meest vabalt tules käivat ja neil pole midagi viga, neljas aga on välimuselt jumalate poja sarnane.”
:27
27 Ja asehaldurid, ülemad ja maavalitsejad ja kuninga nõuandjad kogunesid ning nägid, et tuli ei olnud saanud võimust nende meeste ihu üle; neil ei olnud juuksed peas kõrbenud, nende kuued ei olnud muutnud värvi ja neile ei olnud kluge hakanud kõrbelõhna. 

       When you follow your shepherd, you will go through
          Kui sa järgned oma karjasele, tuled sa sellest läbi

Rod is s to protect the sheep
   Karjasekepp on lammaste kaitsmiseks
Staff is a to correct and guide sheep
   Sau on lammaste korrigeerimiseks ja juhtimiseks
       Do not stay on the outside of the flock, get in the middle
          Ära jää karjast eemale, ole selle keskel
       That is the safest place to be
          See on kõige turvalisem paik
       He is with you, let Him correct and guide you
          Ta on koos sinuga, las Ta korrigeerib ja juhib sind

In the worst-case scenario, you will not fear
   Ka kõige halvema stsenaariumi korral sa ei karda
Because you have a good shepherd who takes care of you
   Sest sul on hea karjane, kes kannab hoolt sinu eest

No comments:

Post a Comment