Sunday, June 9, 2013

Home – Kodu #2 : 90.06.13


Home – Kodu    2

Johannese 3:13
13 Ja ometi ei ole keegi läinud üles taevasse peale Inimese Poja, kes on tulnud taevast alla. 

Luuka 23:39-43
39 Aga üks ristil rippuvaist kurjategijaist teotas Jeesust: „Eks sa ole Messias? Päästa siis iseennast ja meid!”
40 Aga teine sõitles teda: „Karda ometi Jumalat, kuna sa oled sellesama karistuse all!
41 Meie küll õigusega, sest me saame kätte, mis meie teod on väärt, aga tema ei ole teinud midagi sündmatut.”
42 Ja ta ütles: „Jeesus, mõtle minu peale, kui sa tuled oma kuningriiki!”
43 Ja Jeesus ütles talle: „Tõesti, ma ütlen sulle, juba täna oled sa koos minuga paradiisis.” 

Ilmutuse 2:7
7 Kellel kõrv on, see kuulgu, mida Vaim ütleb kogudustele: Võitjale ma annan süüa elupuust, mis on Jumala paradiisis. 

What will heaven look like?
   Kuidas taevas välja näeb?
     It will look a lot like earth now, but better
        See on paljuski sarnane praeguse maaga, ainult parem
     Our planet will be redeemed and renewed
        Meie planeet saab lunastatud ja uuendatud
     Like Jesus in His glorified body – the same, but different
        Nagu Jeesus oma austatud ihus – seesama, kuid erinev

Ilmutuse 21:1-2
1 Ma nägin uut taevast ja uut maad; sest esimene taevas ja esimene maa olid kadunud ning merd ei olnud enam.
2 Ja ma nägin püha linna, uut Jeruusalemma, taevast Jumala juurest alla tulevat, valmistatud otsekui oma mehele ehitud mõrsja. 

Heebrealastele 11:10
10 Sest ta ootas kindlale alusele rajatud linna, mille meister ja ehitaja on Jumal. 

Our heavenly city is a cube, 2250 km
   Meie taevane linn on 2250 km kuup

Ilmutuse 21:3-5
3 Ja ma kuulsin valju häält troonilt hüüdvat:
„Vaata, Jumala telk on inimeste juures ning tema asub nende juurde elama
ning nemad saavad tema rahvaiks ning Jumal ise on nende juures nende Jumalaks.
4 Tema pühib ära iga pisara nende silmist ning surma ei ole enam ega leinamist ega kisendamist, ning valu ei ole enam, sest endine on möödunud.”
5 Ja troonil istuja ütles: „Vaata, ma teen kõik uueks!” Tema ütles: „Kirjuta, sest need sõnad on ustavad ja tõelised!”

     There will be a new heaven and a new earth
        Saavad olema uus taevas ja uus maa
     Jesus called it paradise – Garden of Eden
        Jeesus kutsus seda paradiisiks – Eedeni Aed
     We will gain access into Eden forever
        Me saame igavese sissepääsu Eedenisse

Ilmutuse 22:1-3
1 Ta näitas mulle eluvee jõge, säravat nagu mägikristall. See saab alguse Jumala ja Talle troonist.
2 Keset linna tänavat ja mõlemal pool jõge on elupuu, mis kannab vilja kaksteist korda, andes iga kuu oma vilja, ning puu lehed annavad tervist rahvastele.
3 Ja midagi äraneetut ei ole enam. Jumala ja Talle troon on seal ning ta sulased teenivad teda 

:4-5
4 ning näevad tema palet ning tema nimi on nende otsaesisel. 
5 Ja ööd ei ole enam ning neile ei ole vaja lambivalgust ega päikesevalgust, sest Issand Jumal ise valgustab
neid, ning nemad valitsevad kuningatena igavesest ajast igavesti. 

His face will light eternity
   Tema nägu valgustab igavesti

Laulud 27:4
4 Ühte ma olen palunud Issandalt; seda ma üksnes nõuan, et ma saaksin asuda Issanda kojas kogu oma eluaja ning tähele panna Issanda leebust ja mõtiskleda tema templis. 

Looking into eternity, I find my purpose today
   Igavikule vaadates leian ma oma tänase eesmärgi
     Live your life through the view of eternity
        Ela oma elu läbi igaviku vaatevinkli
     Talk about heaven with one another
        Rääkige üksteisega taevast

Your heavenly Father is good
   Sinu taevane Isa on hea
     Mal 3:6
     Heb 13:8
He will always be faithful to help you
   Ta on alati ustav sind aitama
     Heaven is our home
        Taevas on meie kodu
     We are here to help others find there way home
        Me peame aitama teistel leida nende tee koju

No comments:

Post a Comment