Sunday, September 2, 2012

This is LOVE – See on ARMASTUS #4 : 02.09.2012


This is LOVE    See on ARMASTUS    4

Johannese 13:18-26
18 Ma ei ütle seda teie kõikide kohta. Mina tean, keda ma olen valinud. Kuid Kiri peab minema täide: "See, kes minu leiba sööb, on pöördunud minu vastu."
19 Ma ütlen teile seda juba praegu, enne kui see sünnib, et kui see sünnib, te usuksite, et mina olen see.
20 Tõesti, tõesti, ma ütlen teile, kes võtab vastu selle, kelle mina saadan, see võtab vastu minu, aga kes võtab vastu minu, see võtab vastu tema, kes on minu saatnud."
21 Seda öelnud, võpatas Jeesus vaimus ja tunnistas: "Tõesti, tõesti, ma ütlen teile, üks teie seast reedab minu."
22 Jüngrid vaatasid nõutuses üksteisele otsa ega osanud arvata, kelle kohta ta seda ütleb.
23 Üks ta jüngritest, see, keda Jeesus armastas, oli tema kõrval lauas.
24 Siimon Peetrus noogutas nüüd peaga selle poole, öeldes: "Küsi temalt, kes
see on, kellest ta räägib?"
25 See jünger nõjatus siis Jeesuse rinnale ja ütles talle: "Issand, kes see on?"
26 Siis vastas Jeesus: "Seesama, kelle jaoks ma kastan palakese ja annan talle." Siis ta kastis palakese ja andis Juudas Iskariotile, Siimona pojale.

Markuse 14:27-31
27 Ja Jeesus ütles neile: "Teie kõik taganete minust, sest kirjutatud on: “Ma löön karjast,
ja lambad pillutatakse laiali.”
28 Kuid pärast minu ülesäratamist lähen ma teie eele Galileasse."
29 Aga Peetrus vastas talle: "Kui ka kõik taganevad, siis mina küll mitte!"
30 Ja Jeesus ütles talle: "Tõesti, ma ütlen sulle, täna, selsamal ööl, enne kui kukk kaks korda laulab, salgad sina mu kolm korda ära."
31 Aga tema ütles eriti kindlalt: "Kui ma ka peaksin koos sinuga surema, mina ei salga sind mitte!" Nõndasamuti ütlesid ka kõik teised.

1. Korintlastele 2:2
2 Sest ma otsustasin teada teie keskel ainuüksi Jeesusest Kristusest ja temast kui ristilöödust.

I know nothing except Jesus and Him crucified
   Ma ei tea midagi peale Jeesuse ja Tema ristilöömise
A true cliché, “Start with the end in mind”
   On üks ütlemine “Alusta teades, kuhu sa jõuda tahad”
            Know what you will live for, and die for
               Tea, mille nimel sa elad ja sured

Johannese 19:25-26
25 Aga Jeesuse risti juures seisid tema ema ja tema ema õde Maarja, Kloopase naine, ja Maarja Magdaleena.
26 Kui nüüd Jeesus nägi risti kõrval seismas oma ema ja jüngrit, keda ta armastas, siis ta ütles emale: "Naine, vaata, see on su poeg!"

John was at the foot of the cross
   Johannes oli risti all

Luuka 22:60-62
60 Peetrus aga ütles: "Inimene, ma ei mõista, mida sa räägid." Ja otsekohe, kui ta alles rääkis, laulis kukk.
61 Ning Issand pöördus ja vaatas Peetrusele otsa ja Peetrusele tuli meelde Issanda sõna, kuidas ta temale oli öelnud: "Enne kui täna kukk laulab, salgad sina mu kolm korda ära."
62 Ja sealt välja minnes puhkes ta kibedasti nutma.

Peter was out feeling sorry for himself
   Peetrus haletses ennast

Johannese 13:21
21 Seda öelnud, võpatas Jeesus vaimus ja tunnistas: "Tõesti, tõesti, ma ütlen teile, üks teie seast reedab minu."

John is reclining next to Jesus
   Johannes külitas Jeesuse kõrval
Peter wanted to know who it was
   Peetrus tahtis teada, kes see on
            Peter wants to fix it; John just lays there
               Peetrus tahab korda teha, Johannes on lihtsalt pikali
            People criticize the one who does nothing
               Inimesed kritiseerivad seda, kes midagi ei tee
                        But who was at the foot of the cross?
                           Aga kes oli risti all?

Something drew John to come back to the cross
   Midagi tõmbas Johannest tulema tagasi risti juurde
Not his love for Jesus, but Jesus’ love for him
   Mitte tema armastus Jeesuse vastu, vaid Jeesuse armastus tema vastu
            While the others were off in condemnation
               Sel ajal, kui teised olid süüdistuse all rivist väljas
            They did not feel they could come the cross
               Nad ei tundnud, et peaksid risti juurde tulema
Get a revelation of His love for you
   Saa ilmutus Tema armastusest sinu vastu

1. Johannese 4:9-10
9 Jumala armastus meie vastu on saanud avalikuks selles, et Jumal oma ainusündinud Poja on läkitanud
maailma, et me tema läbi elaksime.
10 Selles on armastus - ei, mitte selles, et meie oleme armastanud Jumalat, vaid et tema on armastanud meid
ja on läkitanud oma Poja lepitusohvriks meie pattude eest.

To make it we have to stop, trust, lean, listen
   Selle jaoks on meil vaja peatuda, usaldada, toetuda, kuulata
He will never reject you
   Ta ei hülga sind kunagi
            If you live in the love of God, you will be there in the end
               Kui sa elad Jumala armastuses, oled sa seal ka lõpus
            It is not so much what you do, but you staying close to Jesus
               Asi pole mitte niivõrd sinu tegemistes, vaid Jeesuse lähedale jäämises
            Let the Gospel work through you
               Las evangeelium töötab läbi sinu

No matter what you have done, come to Jesus, He loves you
   Pole tähtis, mida sa teinud oled, tule Jeesuse juurde, Tema armastab sind
He paid the price with love, so you can have life
   Ta maksis armastusega hinna, et sul võiks olla elu
Even though John rejected Jesus, he knew he was welcome at the cross
   Ehkki Johannes hülgas Jeesuse, ta teadis, et on risti juures teretulnud
            John had a revelation of how much Jesus love him
               Johannesel oli ilmutus, kui palju Jeesus teda armastas

Markuse 16:7
7 Kuid minge ütelge tema jüngritele ja Peetrusele: Ta läheb
teie eele Galileasse. Seal te saate teda näha, nõnda nagu ta
teile ütles."

Laulud 23:2
2 Haljale aasale paneb ta mind lebama, hingamisveele saadab ta mind;

We need the Holy Spirit to make us lie down
   Meil on vaja Püha Vaimu, kes meid lebama paneb
So we can trust and lean on Jesus
   Et me võiksime usaldada Jeesust ja toetuda Talle

No comments:

Post a Comment