Sunday, July 7, 2024

Ütle neile / Tell them #6 : 07.07.24

 Ütle neile / Tell them   6


Rom 10:13-15 NLT Roomlastele 10:13-15

13 Sest igaüks, kes hüüab appi Issanda nime, päästetakse.

14 Kuidas nad nüüd saavad appi hüüda teda, kellesse nad ei ole uskunud? Ja kuidas nad võivad uskuda temasse, kellest nad ei ole kuulnud? Ja kuidas nad saavad kuulda ilma kuulutajata?

15 Ja kuidas nad võivad kuulutada, kui neid ei läkitata? Nõnda nagu on kirjutatud: "Kui armsad on nende sammud, kes häid sõnumeid kuulutavad!"


Salvation is the goal

  Pääste on eesmärk

People will believe when someone tells them 

  Inimesed usuvad, kui keegi neile räägib

Go share your story

  Mine jaga oma lugu

We are representatives of Jesus to the world 

  Me oleme Jeesuse esindajad maailmas

Live for Jesus so people can see it is real

  Ela Jeesusele, et inimesed võiksid näha selle reaalsust 


Rom 1:16 NIV Roomlastele 1:16

16 Sest ma ei häbene evangeeliumi, see on ju Jumala vägi päästeks igaühele, kes usub, juudile esmalt ja siis kreeklasele.


Salvation is available to all who… believe 

   Pääste on kättesaadav kõigile, kes… usuvad

Many christians are afraid of what others think

  Paljud kristlased kardavad, mida neist mõeldakse

But it is our job to tell them

  Aga sinu töö on neile rääkida


1. Cor 15:10 NIV 1. Korintlastele 15:10 

10 Aga Jumala armust olen ma see, kes olen, ja tema arm minu vastu ei ole läinud tühja, vaid ma olen neist kõigist palju rohkem vaeva näinud. Aga seda ei ole teinud mina, vaid Jumala arm, mis on minuga.


There is freedom in knowing who you are 

  Teadmises, kes sa oled, on vabadus

Don’t let who you are, take away from your message 

  Ära lase sellel, kes sa oled, vähendada sinu sõnumit


John 1:12 NIV Johannese 1:12

12 Aga kõigile, kes tema vastu võtsid, andis ta meelevalla saada Jumala lasteks, neile, kes usuvad tema nimesse,


You are on a journey, and the goal is progress 

   Sa oled teekonnal ja eesmärk on edasiminek

Believe your life will be beautiful, and tell others 

  Usu, et su elu saab olema ilus, ja räägi teistele

Even if you are not there yet, your story is powerful 

  Isegi kui sa seal veel ei ole, on sinu lugu vägev


2. Cor 1:3-4 NLT 2. Korintlastele 1:3-4

3 Kiidetud olgu Jumal ja meie Issanda Jeesuse Kristuse Isa, halastuse Isa ja kõige julgustuse Jumal!

4 Tema julgustab meid igas meie ahistuses, et me suudaksime julgustada neid, kes on mis tahes ahistuses, julgustusega, millega Jumal meid endid julgustab.


God will use what He did for you, to help others 

  Jumal kasutab teiste aitamiseks seda, mida Ta sinu jaoks tegi

What the enemy meant for evil, God turns for good 

  Millega vaenlane mõtles teha kurja, pöörab Jumal heaks


Be ready to tell your story to others 

   Ole valmis rääkima oma lugu teistele

Your story can change hearts and lives 

  Sinu lugu võib muuta südameid ja elusid

God wants to use your story to bring others to Himself 

  Jumal tahab kasutada sinu lugu, et tuua teisi enda juurde

 

Jesus healed a blind man, and he could tell his story

   Jeesus tervendas pimeda mehe ja ta võis oma lugu rääkida


John 9:25 NIV Johannese 9:25

25 Tema vastas nüüd: "Kas ta on patune, seda ma ei tea; üht ma tean, et olin pime ja nüüd näen!"


“All I know is, I was blind and now I see — because of Jesus” 

  “Kõik, mida ma tean, on et ma olin pime ja nüüd ma näen – Jeesuse tõttu”

Be real and be you, and simply tell your story 

  Ole loomulik ja see, kes sa oled, ja räägi lihtsalt oma lugu


Mat 9:37-38 NIV Matteuse 9:37-38

37 Siis ta ütles oma jüngritele: "Lõikust on palju, töötegijaid aga vähe.

38 Paluge siis lõikuse Issandat, et ta saadaks töötegijaid välja oma lõikusele!"


Pray for more workers in His harvest fields 

  Palu rohkem töötegijaid Tema lõikuspõllule

Based on sowing and reaping, we need to tell them

  Külvamise ja lõikamise põhimõtte pärast tuleb meil teistele rääkida


So many people don’t know about their salvation

   Nii paljud inimesed ei tea midagi oma päästest


Mat 4:19 NLT Matteuse 4:19

19 ning ütles neile: "Järgnege mulle ja ma teen teist inimesepüüdjad!"


Put out the bait and people will bite

   Pane sööt välja ja inimesed saavad selle

When they hear your story, they will know it is true

   Kui nad kuulevad sinu lugu, teavad and, et see on tõsi

 


Acts 4:12 NLT Apostlite teod 4:12

12 Ja kellegi muu läbi ei ole päästet, sest taeva all ei ole antud inimestele ühtegi teist nime, kelle läbi meid päästetaks."


Tell them Salvation is available to all

  Räägi neile, et Pääste on kättesaadav kõigile

No comments:

Post a Comment