Sunday, March 17, 2024

Jeesus oli siin / Jesus was here #1 : 16.03.24

Jeesus oli siin / Jesus was here  1


Jesus left His mark on the world for everyone to see

Jeesus jättis Oma jälje maailmale, et kõik seda näeksid

Jesus was the coolest man who ever lived on the planet

Jeesus oli kõige lahedam mees, kes on kunagi sellel planeedil elanud

In His ministry — on the cross — on the tomb

Oma teenistuses – ristil – hauas 

There is no doubt that Jesus was here

Ei ole mingit kahtlust, et Jeesus oli siin


Mat 4:23 NIV Matteuse 4:23

23 Jeesus rändas läbi kogu Galilea, õpetades nende sünagoogides ja jutlustades evangeeliumi 

Kuningriigist ning tervendades haigeid ja vigaseid rahva seas.


Teaching carries power to change lives, if we apply it 

Õpetuses on vägi muuta elusid, kui me seda kasutame

He showed love to everyone, and He healed all

Ta näitas välja armastust igaühele ja Ta tervendas kõiki

Cities would empty out to come see and hear Him

Terved linnad tühjenesid inimestest, kes tulid Teda vaatama ja kuulama

Just as Jesus made a mark on their lives, He can make a mark on yours

Jeesus jättis oma märgi nende eludele, Ta võib jätta jälje ka sinu omale


Compassion was another mark of Jesus ministry 

Kaastunne oli teine märk Jeesuse teenistusest


Ps 147:3 NIV Laulud 147:3

3 Ta parandab need, kelle süda on murtud, ja seob kinni nende valusad haavad.


Jesus will free you from the pains of your past, and give you peace

Jeesus vabastab sind mineviku vaevadest ja annab sulle rahu

All of us have had hurt in our lives

Me oleme kõik haiget saanud elu jooksul

The pain comes from the memories and internal conversations 

Valu tuleb mälestustest ja sisemistest kõnelustest

Jesus has the power to set you free

Jeesusel on vägi sind vabaks lasta


Jesus sets people free, so they can serve the Living God

Jeesus laseb inimesed vabaks, et nad saaksid teenida Elavat Jumalat


John 8:21-32 NIV   Johannese 8:21-32

21 Siis ütles Jeesus neile taas: „Mina lähen ära ja te otsite mind, ja te surete oma pattudesse. Kuhu mina lähen, sinna ei saa teie tulla.”

22 Nüüd ütlesid juudid: „Kas ta ehk kavatseb ennast tappa, et ta ütleb: Kuhu mina lähen, sinna ei saa teie tulla?”

23 Ja Jeesus ütles neile: „Teie olete alt, mina ülalt. Teie olete sellest maailmast, mina ei ole sellest maailmast.

24 Ma just ütlesin teile, et te surete oma pattudesse; sest kui te ei usu, et mina olen see, siis te surete oma pattudesse.”

25 Nüüd nad küsisid temalt: „Kes sa siis oled?” Jeesus ütles neile: „Mis ma üldse teiega räägin?

26 Mul on palju rääkida teie kohta, ka kohut mõista. Kuid tema, kes minu on saatnud, on tõene, ja mina räägin maailmale vaid seda, mida ma temalt olen kuulnud.”

27 Nad ei saanud aru, et ta rääkis neile Isast.

28 Siis ütles Jeesus: „Kui te Inimese Poja olete ülendanud, siis te mõistate, et mina olen see ja et ma ei tee midagi iseenesest, vaid räägin nõnda, nagu Isa mind on õpetanud.

29 Ja minuga on tema, kes minu on saatnud, ta ei ole jätnud mind üksi, kuna ma teen alati seda, mis talle meeldib.”

30 Kui ta seda rääkis, hakkasid temasse uskuma paljud.

31 Siis ütles Jeesus juutidele, kes temasse uskusid: „Kui te jääte minu sõnasse, siis te olete tõesti minu jüngrid

32 ning tunnetate tõde, ja tõde vabastab teid.”


A lot of what gets a hold of us, is what we choose in life

Palju, mis meid oma haardes hoiab, on see, mida me valime oma elus

The truth of Jesus can set you free

Jeesuse tõde võib sind vabaks lasta


Gal 5:13 NLT Galaatlastele 5:13

13 Teie, vennad, olete kutsutud vabaduseks. Ärge ainult tehke vabadusest õigustust lihalikule loomusele, vaid teenige üksteist armastuses!


Let the impact Jesus made on you, impact those around you

Las see mõju, mis Jeesusel sinu üle on, mõjutab ka teisi sinu ümber


John 13:15 NIV Johannese 13:15

15 sest ma olen teile andnud eeskuju, et teiegi teeksite nõnda, nagu mina olen teile teinud.


Jesus gave us an example to follow — to serve one another  

Jeesus andis meile eeskuju, mida järgida – et teenida üksteist

Acts 10:38 NIV Apostlite teod 10:38

13 Ja talle kostis hääl: „Tõuse, Peetrus, tapa ja söö!”


This is how Jesus left His mark on the world

See on viis kuidas Jeesus jättis Oma jälje maailmale

This is how Jesus will leave His mark on you

See on viis kuidas Jeesus jätab Oma märgi sinule

You are to represent Jesus to those around you

Sa pead esindama Jeesust neile, kes on sinu ümber


Acts 1:8 NIV Apostlite teod 1:8

8 vaid te saate väe Pühalt Vaimult, kes tuleb teie üle, ja te peate olema minu tunnistajad 

Jeruusalemmas ja kogu Juuda- ja Samaariamaal ning ilmamaa äärteni.”


Jesus has given us the Holy Spirit, to anoint us as He was

Jeesus on andnud meile Püha Vaimu, et võida meid selliseks nagu Tema oli

So our words and actions can represent Him to the world 

Et meie sõnad ja teod saaksid esindada Teda maailmale








No comments:

Post a Comment