Sunday, November 12, 2023

Kotka tiivad / Wings of Eages #3 : 12.11.23

Kotka tiivad / Wings of Eages     3


Is 40:31 NLT Jesaja 40:31

31 aga kes ootavad Jehoovat, saavad uut rammu, need tõusevad tiibadega üles nagu kotkad: nad jooksevad ega tüdi, nad käivad ega väsi!


To soar on Eagles Wings…

Et liuelda Kotka Tiibadel…

        1. Live a life of thanksgiving

1. Ela tänu andes

2. Know your labor is not in vain

   2. Tea, et su töö ei ole asjata

3. Speak words of faith

   3. Räägi usu sõnu

4. Keep your focus on God

   4. Hoia oma fookus Jumalal

5. Make some noise

   5. Tee häält


You need to pray

   Sa pead palvetama


Luke 18:1 NLT Luuka 18:1

1 Aga ta ütles neile tähendamissõna, selleks et alati tuleks palvetada ja mitte tüdida.


Ask for specific promises benefits 

   Palu konkreetseid tõotuste hüvesid


Phil 4:6-7 NIV Filiplastele 4:6-7

6 Ärge muretsege ühtigi, vaid laske kõiges oma palumised palve ja anumisega ühes tänuga saada Jumalale teatavaks.

7 Ja Jumala rahu, mis on ülem kõigest mõistusest, hoiab teie südamed ja mõtted Kristuses Jeesuses.


Supernatural peace will come to you

   Sind valdab üleloomulik rahu


1. Cor 14:14 NIV 1. Korintlastele 14:14

14 Sest kui ma keeltega rääkides palvetan, siis palvetab mu vaim, aga mu mõistus on viljatu.


You can pray and sing in the Spirit, whenever you want

   Sa võid palvetada ja laulda Vaimus, millal iganes sa tahad


Jude :20 NIV Juuda :20

20 Aga teie, armsad, rajage endid oma pühimale usule ja palvetage Pühas Vaimus


Praying in your heavenly language strengthens you

   Palve taevases keeles tugevdab sind


You are what you eat

   Sa oled see, mida sa sööd


Mat 4:4 NIV Matteuse 4:4

4 Aga Jeesus vastas: "Kirjutatud on: Inimene ei ela üksnes leivast, vaid igast sõnast, mis lähtub Jumala suust."


John 1:1 NIV Johannese 1:1

1 Alguses oli Sõna, ja Sõna oli Jumala juures, ja Sõna oli Jumal.


John 6:35 NIV Johannese 6:35

35 Jeesus ütles neile: "Mina olen eluleib. Kes minu juurde tuleb, see ei nälgi iialgi, ja kes minusse usub, see ei janune enam iialgi.


Reading the Bible is life giving power

   Piibli lugemine on eluandev vägi

Be a disciple, seek and find the promises of God

   Ole jünger, otsi ja leia Jumala tõotused


Instructions for manna

   Juhised manna jaoks

Gather according to your own needs

   Korja vastavalt omaenda vajadustele

Get it early in the day

   Tee seda päeval varakult

You can’t store it up

   Sa ei saa seda hoiustada


Jer 15:16 NIV Jeremija 15:16

16 Kui leidus su sõnu siis ma neelasin neid ja su sõna oli mulle lustiks ja südamerõõmuks, et mulle on pandud sinu nimi, Jehoova, vägede Jumal!


Eze 3:3 NIV Hesekiel 3:3

3 Ja ta ütles mulle: "Inimesepoeg, täida oma kõht ja toida oma sisemus selle rullraamatuga, mille ma sulle annan!" Siis ma sõin ja see oli mu suus magus nagu mesi!


You need to water others 

   Sa pead kastma teisi


1. Cor 3:8-9 NIV 1. Korintlastele 3:8-9

8 Aga istutaja ja kastja on ühesugused; kuid kumbki saab oma palga oma töö järgi.

9 Sest me oleme Jumala kaastöölised, teie olete Jumala põllumaa ja Jumala ehitus.


4 types of people — adders, subtractors, multiplies, divider 

   4 tüüpi inimesi – liitjad, lahutajad, korrutajad, jagajad

Be careful the type of influence you have on others

   Ole ettevaatlik, millist tüüpi mõju sa teistele avaldad


Is 50:4 AMP Jesaja 50:4

4 Issand Jehoova on mulle andnud õpilaste keele, et ma oskaksin vastata väsinule, virgutada teda sõnaga. Ta äratab igal hommikul mu kõrva, et ma kuuleksin õpilaste kombel!


AMP The Lord God has given Me [His [b]Servant] the tongue of disciples [as One who is taught],

That I may know how to sustain the weary with a word. He awakens Me morning by morning,

He awakens My ear to listen as a disciple [as One who is taught].


4 Isand Jumal on andnud mulle [Oma Teenijale] õppijate keele, Et ma teaksin, kuidas kõnetada neid, kes on väsinud. Ta äratab mind hommik hommiku järel, Ta äratab mu kõrva kuulama nagu õppija [kes on õpetatud].


Prov 11:25 NIV Õpetussõnad 11:25

25 Hing, kes jagab õnnistust, kosub, ja kes kastab teisi, seda ennastki kastetakse!


First refresh means: satisfying a thirst

   Esimene värskendamine tähendab: janu kustutamist

Second refresh means: pour out like rain to fill

   Teine värskendamine tähendab: vihmana välja valamist, et täita

Let God use you, and you will be blessed 

   Luba Jumalal ennast kasutada ja sa oled õnnistatud


No comments:

Post a Comment