Sunday, November 5, 2023

Kotka tiivad / Wings of Eages #2 : 05.11.23

Kotka tiivad / Wings of Eages     2


Is 40:31 NLT Jesaja 40:31

31 aga kes ootavad Jehoovat, saavad uut rammu, need tõusevad tiibadega üles nagu kotkad: nad jooksevad ega tüdi, nad käivad ega väsi!


Trust the Lord, and you will have strength to soar

   Usalda Isandat ja sul on jõudu kõrgustesse tõusmiseks

Soaring with Jesus, means you are fresh and strong 

   Jeesusega liuglemine tähendab, et sa oled värske ja tugev


Gal 6:9 NIV Galaatlastele 6:9

9 Ja kui me teeme head, siis ärgem tüdigem, sest me saame omal ajal lõigata, kui me ei väsi.


God doesn’t want you to be weak and weary 

   Jumal ei taha, et sa oleksid nõrk ja kurnatud

See yourself like God sees you

   Näe ennast nii nagu Jumal sind näeb

Prov 29:18 Amp Õpetussõnad 29:18

18 Kui nägemus puudub, muutub rahvas üleannetuks, aga käsuõpetust pidades on ta õnnis!


AMP 18 Where there is no vision [no revelation of God and His word], the people are unrestrained;

But happy and blessed is he who keeps the law [of God].


18 Kus puudub nägemus [Jumalast ja Tema sõnast], seal on rahvas ohjeldamatu; kuid õnnelik ja õnnistatud on see, kes peab [Jumala] seadust.


If you lose God’s vision, you can’t see God’s plan

   Kui sa kaotad Jumala nägemuse, siis sa ei näe Jumala plaani

When you are full of God’s promises, the enemy won’t mess with you

   Kui sa oled täidetud Jumala tõotustega, siis ei hakka vaenlane sinuga tüli norima

When you are weak and weary, the enemy will attack

   Kui sa oled nõrk ja kurnatud, siis vaenlane ründab


2. Sam 23:9-10 NIV 2. Saamueli 23:9-10

9 Ja tema järel Eleasar, Doodo poeg, ahohlane, üks kolmest kangelasest Taaveti juures, kui nad teotasid viliste, kes sinna olid kogunenud sõdima. Kui Iisraeli mehed taandusid,

10 jäi tema paigale ja lõi viliste, kuni ta käsi väsis ja kangestus mõõga külge. Ja Jehoova andis sel päeval suure võidu ning rahvas pöördus tema järel tagasi veel ainult riisuma.


You only fight until you become too weary

   Sa võitled ainult seni, kuni sa muutud liiga kurnatuks

God can restore strength, and give you victory 

   Jumal võib taastada jõu ning anda sulle võidu


Ps 6:6-7 NIV Laulud 6:7-8

7 Ma olen väsinud oma ohkamisest, kogu öö ma ujutan pisaratega oma voodit, ma leotan oma silmaveega oma sängi.

8 Mu silmad on vajunud auku meelekibedusest, nad on läinud vanaks kõigi mu vastaste pärast.


Be careful not to become spiritually weak

   Ole ettevaatlik, et sa ei muutuks vaimselt nõrgaks

Complaining will wear you out

   Hädaldamine väsitab su ära

 

You need to soar to see ahead clearly ahead

   Sa pead kõrgustesse tõusma, et näha selgelt, mis on ees

If you focus on your enemy, your vision will dim

   Kui sa keskendud vaenlasele, siis su vaateväli on ebaselge

Your problem is not your problem, focus is your problem 

   Sinu probleem ei ole su probleem, sinu probleemiks on fookus 

Turn your complaints into faith, and you will soar above it all 

   Muuda on hädaldamine usuks ja sa tõused kõigest muust kõrgemale


Ps 6:8-10 NIV Laulud 6:9-11

9 Minge minust eemale kõik, kes teete nurjatust, sest Jehoova kuuleb mu nutuhäält!

10 Jehoova kuuleb mu anumist, Jehoova võtab vastu mu palve!

11 Kõik mu vaenlased jäävad häbisse ja kohkuvad hirmsasti, nad pöörduvad tagasi ja järsku nad satuvad häbisse!

Ps 34:1-6 NLT Lalud 34:1-6

2 Ma tänan Jehoovat igal ajal, alati on tema kiitus minu suus!

3 Jehoovast kiitleb mu hing! Viletsad kuulevad ja rõõmutsevad!

4 Ülistage Jehoovat ühes minuga ja tõstkem üheskoos kõrgeks tema nimi!

5 Ma otsisin Jehoovat ja tema vastas mulle ning tõmbas mind välja kõigist mu hädaohtudest!

6 Kes tema poole vaatavad, säravad rõõmust ja nende nägu ei tarvitse punastada!

7 Siin see hädaline hüüdis, ja Jehoova kuulis ning päästis tema kõigest ta kitsikusest!


I will praise at all times

   Ma ülistan igal ajal

You have an option to continuously worry

   Sul on võimalus lakkamatult muretseda

You can choose to praise the Lord

   Sa võid valida Isanda kiitmise


Ps 27:6     NLT Laulud 27:6

6 Nüüd kerkib mu pea üle mu vaenlaste, kes mu ümber on, ja ma tahan tema telgis ohverdada hõiskamisohvreid, ma tahan laulda ja mängida Jehoovale!


Make noise, the devil wants you to stay quiet

   Tee häält, sest saatan tahab, et sa oleksid vait


To soar on wings of eagles

   Selleks, et tõusta kõrgustesse kotka tiibadega

Sing and shout victoriously to the Lord

   Laula ja hõiska võidukalt Isandale

Meditate on God’s promises 

   Mõtiskle Jumala tõotuste üle

You need to pray 

   Sa pead palvetama


No comments:

Post a Comment