Sunday, September 24, 2023

Au ja austus / Honor and Reverence #4 : 24.09.23

Au ja austus / Honor and Reverence     4

Honor and reverence the Lord

   Austa Isandat ja anna Talle au

Obey the Lord

   Kuuletu Isandale

Prepare for final judgement 

   Valmistu viimaseks kohtupäevaks


Choose to fear the Lord

   Vali karta Isandat

Learn to fear the Lord

   Õpi kartma Isandat

Continue in the fear of the Lord

   Jätka Isanda kartuses


Honor God as your source

   Austa Jumalat kui oma allikat


Phil 4:11-13 NIV :13 — Amp Filiplastele 4:11-13

11 Ma ei ütle seda puuduse pärast; sest ma olen õppinud olema rahul sellega, mis mul on.

12 Oskan elada vähesega ja oskan elada külluses, olen kõigega ja kõigi oludega harjunud: nii olema söönud kui ka nägema nälga, elama nii külluses kui ka puuduses.

13 Ma suudan kõik temas, kes mind teeb vägevaks.


AMP 13 I can do all things [which He has called me to do] through Him who strengthens and empowers me [to fulfill His purpose—I am self-sufficient in Christ’s sufficiency; I am ready for anything and equal to anything through Him who infuses me with inner strength and confident peace.]


13 Ma suudan teha kõike [mida Ta on mind kutsunud tegema] läbi Tema, kes tugevdab ja volitab mind [täitma Tema eesmärki – ma olen piisav Kristuse külluses; ma olen valmis kõigeks ja võrdväärne kõigega Tema kaudu, kes täidab mind sisemise jõu ja kindla rahuga.]


The secret to happiness is self-sufficient in Christ’s sufficiency 

   Õnne saladus on olla piisav Kristuse külluses

As a Christian, do not: compete, compare, complain

   Kristlasena ütle ei võistlemisele, võrdlemisele, vingumisele

If you are discontent, complaining, worried — your focus is off  

   Kui sa oled rahulolematu, hädaldav, mures – on sinu fookus paigast ära

Trust God with His timing in everything 

   Usalda kõiges Jumalat ja Tema ajastust 

Continually focus on God as your source

   Keskendu jätkuvalt Jumalale kui oma allikale 


Prov 30:7-9 NIV Õpetussõnad 30:7-9

7 Kaht asja ma palun sinult, ära neid mulle keela, enne kui ma suren:

8 pettus ja valekõne hoia minust eemal, vaesust ega rikkust ära mulle anna, toida mind aga vajaliku leivaga,

9 et ma küllastudes ei hakkaks salgama ega ütleks: "Kes on Issand?" või et ma vaeseks jäädes ei hakkaks varastama ega patustaks oma Jumala nime vastu.


Anyone quoting this positively, doesn’t read the Bible 

   Kes tsiteerib seda positiivses võtmes, ei loe piiblit


Prov 30:2-3 NIV Õpetussõnad 30:2-3

2 "Kui ma olen ka rumalam meestest ja mul ei ole inimmõistust

3 ja ma ei ole õppinud tarkust, aga pühade teadmist ma tean.


He said, “I have chosen not to fear the Lord”

   Ta ütles: „Ma ei ole valinud Isanda kartust“

“Rich or poor, God is not my source”

   „Rikas või vaene, Jumal ei ole minu allikas“

But when you focus on God as your source, you will be blessed 

   Aga kui sa keskendud Jumalale kui oma allikale, oled sa õnnistatud


God has miraculous provision daily

   Jumalal on igaks päevaks imeline varustus 

Follow His instructions

   Järgi Tema juhiseid

Guard your heart

   Valva oma südant

Realize God is working in you

   Mõista, et Jumal teeb tööd sinu sees

Rejoice and give thanks

   Rõõmusta ja anna tänu

Trust the Lord

   Usalda Isandat



Prov 3:5-6 NIV Õpetussõnad 3:5-6

5 Looda Jehoova peale kõigest südamest ja ära toetu omaenese mõistusele!

6 Õpi teda tundma kõigil oma teedel, siis ta teeb su teerajad tasaseks!


Ps 18:33 NIV Laulud 18:34

34 Ta teeb mu jalad emahirve jalgade sarnaseks ja paneb mind seisma mu kõrgustikele!


Video


We can get from where we are, to where God wants us to be

   Me võime jõuda sealt, kus me oleme, sinna, kus Jumal tahab, et me oleksime

You can make it up your mountain  

   Sa suudad jõuda oma mäe tippu


2. Tim 3:16 NIV 2. Timoteosele 3:16

16 Kõik Kiri on Jumala Vaimu poolt sisendatud ja on kasulik õpetuseks, noomimiseks, parandamiseks, juhatamiseks õiguses


Even when things around you fail

   Isegi kui asjad sinu ümber luhtuvad

Continue to believe God is more than enough 

   Usu jätkuvalt, et Jumal on rohkem kui piisav 

Reverence God’s presence, honor God as your source

   Ole aukartuses Jumala ligiolus, austa Jumalat kui oma allikat


No comments:

Post a Comment