Sunday, April 7, 2019

Kiusatus - Temptation #6 : 07.04.19

Kiusatus - Temptation        6

2. Peetruse 2:9
9 nii Issand teab päästa jumalakartlikke kiusatusest, aga ülekohtusi säilitada kohtupäevaks, et neid nuhelda

Not living righteously, doesn’t mean you are not righteous
   Kui sa õigesti ei ela, ei tähenda seda, et sa ei ole õige
The blood of Jesus makes you righteous, so He can help you
   Jeesuse veri teeb sind õigeks, nii et Ta võib sind aidata
            The question is about strength
               Küsimus on tugevuses
            You can be strong on day, and weak the next
  Sa võid olla tugev ühel päeval ja nõrk järgmisel

1. Korintlastele 10:12                                                        NLT
12 Sellepärast, kes enese arvab seisvat, katsugu, et ta ei langeks!

Õpetussõnad 24:10                                                 Estonian and Message
10 Kui oled hädaajal arg, siis on su jõud vähene!ˇ

Efeslastele 6:10-13
10 Lõppeks, mu vennad, saage vägevaks Issandas ja ta tugevuse jõus!
11 Varustage endid kogu Jumala sõjavarustusega, et te suudaksite seista kuradi kavalate rünnakute vastu!
12 Sest meil ei ole maadlemist vere ja lihaga, vaid valitsuste ja võimudega, selle pimeduse maailma valitsejatega, taevaaluste kurjuse vaimudega.
13 Sellepärast võtke kätte kõik Jumala sõjavarustus, et te suudaksite vastu panna kurjal päeval ja jääda püsima, kui te kõik olete sooritanud.

You need to be strong to stand
   Sa pead seismiseks tugev olema
We need the strength that God gives us
   Meil on vaja tugevust, mis Jumal meile annab
            The enemy will tempt you to limit you, so don’t cooperate 
               Vaenlane kiusab sind, et sind piirata, seepärast ära tee koostööd

How does strength come?
   Kust tugevus tuleb?
1. Strength comes from victory
   1. Tugevus tuleb võidust

Laulud 118:14                                                          NLT
14 Jehoova on mu tugevus ja mu kiituslaul, ja tema oli mulle päästjaks!

2. Strength comes from knowledge
   2. Tugevus tuleb teadmisest

Õpetussõnad 24:5                                                   NKJV
5 Tark mees suudab rohkem kui tugev, ja teadlik mees on jõurikkast üle!

3. Strength comes from help
   3. Tugevus tuleb abist

Laulud 121:2
2 Abi tuleb mulle Jehoova käest, kes on teinud taeva ja maa!

We need to know God helps us
   Meil on vaja, et Jumal meid aitaks
            You are a new creation
               Sa oled uus loodu
            But you still need to deal with fleshly desires
               Aga sa pead endiselt lihalike himudega tegelema

Roomlastele 7:15, 19, 22-23                                 NLT
15 Ma ei tunne ju ära, mida ma teen; sest ma ei tee seda, mida ma tahan, vaid mida ma vihkan, seda ma teen.
19 sest head, mida ma tahan, ma ei tee, vaid kurja, mida ma ei taha, ma teen!
22 Sest seespidise inimese poolest on mul Jumala käsust hea meel,
23 aga oma liikmetes ma tunnen teist käsku, mis paneb vastu mu mõistuse käsule ja võtab mind vangi patu käsu alla, mis on mu liikmetes.

If you have no strength or power in your spirit, you will be a slave to sin
   Kui sinu vaimus ei ole tugevust ega väge, oled sa patu ori

Roomlastele 7:24-25a
24 Oh mind viletsat inimest! Kes päästab mind sellest surma ihust?
25 Tänu olgu Jumalale Jeesuse Kristuse, meie Issanda läbi!

When you want to serve God, but are pulled to evil
   Kui sa tahad Jumalat teenida, aga kuri tõmbab sind enda poole
Jesus is your answer
   Jeesus on sinu vastus

Roomlastele 8:5-6
5 Sest kes elavad liha järgi, nende meel on suunatud lihalikele asjadele; aga kes elavad Vaimu järgi, neil vaimsetele asjadele.
6 Sest liha mõtteviis, see on surm, aga Vaimu mõtteviis, see on elu ja rahu

            He gives strength to fight the battle in your mind
               Ta annab tugevuse, et et sa saaksid võidelda oma mõistuse lahingus

Your need’s are not wrong
   Sinu vajadused ei ole valed
Just meet your need the way God designed
   Lihtsalt täida neid Jumala määratud viisil
            The Lord knows what you need, go to Him 
 Isand teab, mida sa vajad, mine Tema juurde
            Our only hope is help from the Lord
               Meie ainus lootus on abi Isandalt

No comments:

Post a Comment