Sunday, July 29, 2018

Jumala Kutse – God’s Calling #4 : 29.07.18

Jumala Kutse – God’s Calling   4

1. Korintlastele 1:8-9
8 Tema kinnitab teid ka lõpuni, et te oleksite laitmatult puhtad meie Issanda Jeesuse Kristuse päeval.
9 Ustav on Jumal, kelle poolt te olete kutsutud osadusse tema Poja Jeesuse Kristuse, meie Issandaga.

You are called by God to tell others about Jesus
   Jumal on kutsunud sind rääkima teistele Jeesusest
The excitement of life is knowing you are called 
   Elu teeb põnevaks teadmine, et sa oled kutsutud
            You are not called to be alone, God surrounds you with others 
  Sind ei ole kutsutud olema üksi, Jumal ümbritseb sind teistega

Roomlastele 8:28
28 Ent me teame, et neile, kes Jumalat armastavad, laseb Jumal kõik tulla heaks - neile, kes on tema kavatsuse kohaselt kutsutud.

Sometimes God will hide you until your time
Mõnikord peidab Jumal sind seni, kuni su aeg käes on
            Moses was hidden, no one saw who he was
 Mooses oli peidus, keegi ei teadnud, kes ta oli
            He ran away to live an ordinary life           
               Ta jooksis ära, et elada tavalist elu
            But inside Moses knew he was more
               Aga sisemuses teadis Mooses, et temas oli rohkem

2. Moosese 3:9-11, 14
9 Vaata, nüüd on Iisraeli laste hädakisa jõudnud minuni ja ma olen ka näinud rõhumist, millega egiptlased neid rõhuvad.
10 Tule nüüd, ma läkitan su vaarao juurde, ja vii mu rahvas, Iisraeli lapsed, Egiptusest välja!”
11 Kuid Mooses ütles Jumalale: „Kes olen mina, et võiksin minna vaarao juurde ja viia Iisraeli lapsed Egiptusest välja?”
14 Ja Jumal ütles Moosesele: „Ma olen see, kes ma Olen!”+ Ja ta jätkas: „Ütle Iisraeli lastele nõnda: 'Ma Olen' on mind läkitanud teie juurde.”

God called Moses, but Moses had to answer the call
   Jumal kutsus Moosest, aga Mooses pidi kutsele vastama 

2. Moosese 4:1
1 Ja Mooses vastas ning ütles: „Aga kui nemad mind ei usu ja mu sõna ei kuula, vaid ütlevad: Issand ei ole ennast sulle ilmutanud?”

            When God calls you, you will have to leave your comfort zone            
               Kui Jumal sind kutsub, pead sa oma mugavustsoonist lahkuma

2. Moosese 4:2-3
2 Siis Issand küsis: „Mis see on, mis sul käes on?” Ta vastas: „Kepp.”
3 Ja tema ütles: „Viska see maha!” Ta viskas selle maha ja see muutus maoks. Ja Mooses põgenes selle eest.
            
Sometimes we run from things God gives us
   Mõnikord me põgeneme asjade eest, mis Jumal meile annab
            
2. Moosese 4:4-5
4 Ja Issand ütles Moosesele: „Siruta oma käsi ja haara temal sabast,” - ja ta sirutas oma käe ning võttis temast kinni, ja see muutus ta pihus kepiks -
5 „et nad usuksid, et sulle on ennast ilmutanud Issand, nende vanemate Jumal, Aabrahami Jumal, Iisaki Jumal ja Jaakobi Jumal!”

            This proved to Israel and to Moses that God called Him
               See tõestas Iisraelile ja Moosesele, et Jumal kutsus Teda

We have to believe we are called, or we will quit 
   Me peame uskuma, et me oleme kutsutud, või me loobume
            God will use you, and what you already have
  Jumal kasutab sind ja seda, mis sul juba on
            What is in your hands – what do you have God can use?
               Mis on sinu käes – mis sul on, mida Jumal saab kasutada?

What you learn in private, God will put on display in public
   Mida sa õpid omaette, selle teeb Jumal avalikuks
            Sometimes you have you start scared
               Mõnikord pead sa alustama hirmuga
            Then you will see the power of God
               Siis sa näed Jumala väge

2. Korintlastele 12:9-10
9 Kuid tema ütles mulle: „Sulle piisab minu armust, sest nõtruses saab vägi täielikuks.” Nii ma siis kiitlen meelsamini oma nõtrusest, et Kristuse vägi laskuks elama minu peale.
10 Seepärast mul ongi hea meel nõtruses, vägivalla all, hädades, tagakiusamistes ja ahistustes Kristuse pärast, sest kui ma olen nõder, siis ma olen vägev.

            When you are out of your comfort zone, God shows up
               Kui sa oled oma mugavustsoonist väljas, tuleb Jumal kohale
            You will have to believe God to overcome
               Sa pead uskuma, et Jumal võidab

1. Johannese 5:4
4 Jah, igaüks, kes on sündinud Jumalast, võidab ära maailma. Ja see ongi võit, mis on võitnud ära maailma - meie usk.

Roomlastele 8:37
37 Kuid selles kõiges me saame täieliku võidu tema läbi, kes meid on armastanud.

Things can change in your hands
   Asjad võivad sinu käes muutuda
What is in your hand that God can use?      
   Mis sul on, mida Jumal saab kasutada?
            When you are weak, God’s strength comes
               Kui sa oled nõrk, tuleb Jumala tugevus 
            You have got to believe you can do the call
               Sa pead uskuma, et sa suudad kutsumise täita 

No comments:

Post a Comment