Sunday, December 31, 2017

Jeesus on siin / Jesus is here #6 : 31.12.17


Jeesus on siin / Jesus is here  6

Matteuse 18:20
20 Sest kus kaks või kolm on minu nimel koos, seal olen mina nende keskel.”

Jesus is calling you
   Jeesus kutsub sind
Jesus is our God
   Jeesus on meie Jumal
Jesus is power and life
   Jeesus on vägi ja elu
Jesus is our light
   Jeesus on meie valgus
Jesus is our peace
   Jeesus on meie rahu
Jesus is coming
   Jeesus on tulemas

Hoosea 6:3
3 Tundkem siis, püüdkem tunda Issandat: ta tuleb nagu ilus koidupuna; ta tuleb meile nagu vihm,
otsekui kevadine vihm, mis niisutab maad.

You are to prepare people for Jesus’ return
   Sa pead inimesi Jeesuse tagasitulekuks ette valmistama
There is a place for you in heaven
   Sul on koht taevas

Johannese 14:3
3 Ja kui ma olen läinud ja teile aseme valmistanud, tulen ma jälle tagasi ja võtan teid kaasa enese juurde, et teiegi oleksite seal, kus olen mina.

Apostlite teod 1:11
11 kes ütlesid: „Galilea mehed, mis te seisate siin ja vaatate üles taevasse? See Jeesus, kes teilt võeti üles taevasse, tuleb samal kombel, nagu te nägite teda taevasse minevat.”

1. Tessalooniklastele 4:16-17
16 sest Issand ise tuleb sõjahüüu, peaingli hääle ja Jumala pasuna saatel alla taevast ning esmalt tõusevad üles surnud, kes on läinud magama Kristuses,
17 pärast kistakse meid, kes me oleme üle jäänud elama, ühtviisi koos nendega pilvedes üles õhku Issandale vastu, ja nõnda me saame alati olla koos Issandaga.

            When Jesus comes it will change everything
               Kui Jeesus tuleb, muudab see kõike
            Everyone needs a Savior
               Kõik vajavad Päästjat

Markuse 13:32-34
32 Seda päeva või tundi ei tea aga keegi, ei inglidki taevas ega Poeg, ainult Isa üksi.
33 Vaadake ette, valvake, sest teie ei tea, millal see aeg on käes!
34 Nii nagu inimene, kes reisis võõrsile ja jättis oma maja, andes sulastele meelevalla, igaühele tema töö, ja uksehoidjal käskides valvata

No one knows when Jesus is coming
   Keegi ei tea, millal Jeesus tuleb
            Just to be sure you are always ready
               Lihtsalt ole kindel, et sa oled alati valmis
            Until He comes we are to be alert, watching, praying
               Kui Tema tulekuni peame olema valvel, jälgima, palvetama
            Telling everyone about Jesus
               Räägi kõigile Jeesusest

Signs of His coming
   Tema tuleku märgid
            False teachers and prophets
               Valeõpetajad ja -prohvetid
            Wars
               Sõjad
            Famines and earthquakes
               Näljahädad ja maavärisemised
            Open sinning
               Avalik patutegemine
            Gospel preached everywhere
               Evangeeliumi kuulutatakse kõikjal
            Israel and Jerusalem
               Iisrael ja Jeruusalemm
            Travel and knowledge
               Reisimine ja teadmised
            Witchcraft and occult
               Nõidus ja okultism
            Harvest
               Lõikus

Matteuse 24:44
44 Seepärast olge ka teie valmis, sest Inimese Poeg tuleb tunnil, mil te ei arvagi!

Are you ready for Jesus to come?
   Kas sa oled valmis Jeesuse tulekuks?
            Grow in knowledge of the Lord
               Kasva Isanda teadmistes
            Give your best in all you do for Him
               Anna oma parim kõiges, mida sa Tema jaoks teed
            Have relationship with other believers
               Suhtle teiste usklikega
            Tell others about Jesus
               Räägi teistele Jeesusest

Matteuse 28:19-20
19 Minge siis, tehke jüngriteks kõik rahvad, ristides neid Isa ja Poja ja Püha Vaimu nimesse
20 ja õpetades neid pidama kõike, mida mina olen teil käskinud! Ja vaata, mina olen iga päev teie juures ajastu lõpuni.”

Do all you can to fill the Father’s House
   Tee kõik, mida suudad, et täita Isa Maja
Jesus is coming, but until then… Jesus is here!
   Jeesus on tulemas, aga senikaua… Jeesus on siin!

No comments:

Post a Comment