Sunday, June 4, 2017

Jumala Sagedus – God’s Frequency #3 : 04.06.17

Jumala Sagedus – God’s Frequency   3

Laulud 32:8
8 Sina ütled: "Ma teen su targaks ja õpetan sulle teed, mida sul tuleb käia, ma annan sulle nõu oma silmaga sind juhtides." 

God is speaking, so desire to hear His voice
   Jumal räägib, igatse kuulda Tema häält
You can hear from God, if you tune into His voice
   Sa võid kuulda Jumalalt, kui sa häälestud Tema häälele

1. Saamueli 3:1                                                        Amplified
1 Ja poiss Saamuel teenis Issandat Eeli juhatusel; Issanda sõna oli neil päevil haruldane, nägemused ei olnud sagedased. 

The Word of the Lord had value to them
   Isanda Sõnal oli väärtus nende jaoks
Value what God speaks into your life
   Väärtusta seda, mida Jumal sinu ellu räägib
            God will speak to you in different ways
   Jumal räägib sulle erinevatel viisidel

If you want to hear from God:
   Kui sa tahad kuulda Jumalalt:
1. Set an appoinment to meet and pray
   1. Määra aeg kohtumiseks ja palveta

Markuse 1:35
35 Ja vara hommikul enne valget tõusis Jeesus üles, väljus ning läks tühja paika ja palvetas seal. 
           
            Find a place of solitude, and get there to hear
   Leia eraldatud paik ja mine sinna, et kuulda

2. Spend time reading or listeing to the Word
   2. Veeda aega Sõna lugedes või kuulates
            #1 way God speaks to you, is through His Word
   Peamine viis, kuidas Jumal sinuga räägib, on läbi Tema Sõna

Laulud 119:97                                                          NLT
97 Kuidas ma armastan sinu Seadust! Iga päev mõlgutan ma mõttes seda. 

:102
102 Ma ei tagane sinu seadustest, sest sina õpetad mind. 

:105
105 Sinu sõna on mu jalale lambiks ja valguseks mu teerajal. 

:147
147 Ma jõudsin koidust ette ja hüüdsin. Sinu sõna peale ma loodan. 

2. Timoteosele 3:16-17
16 Kogu Pühakiri on Jumala sisendatud ja kasulik õpetamiseks, noomimiseks, parandamiseks, kasvatamiseks õiguses, 
17 et Jumala inimene oleks täiesti varustatud ja valmis igale heale teole. 

3. Be still and worship God
   3. Ole vaikselt ja ülista Jumalat

Laulud 91:1-2
1 Kes Kõigekõrgema kaitse all elab ja alati Kõigeväelise varju all viibib, 
2 see ütleb Issandale: "Sina oled mu varjupaik ja mu kindel mäelinnus, mu Jumal, kelle peale ma loodan!" 

Laulud 46:11 (Engl vs 10)                                                 NLT
11 "Jätke järele ja teadke, et mina olen Jumal, kõrge rahvaste seas, kõrge maa peal!" 

            If you want to hear God, make yourself get still
   Kui sa tahad kuulda Jumalalt, jää vaikseks

4. Listen and write
   4. Kuula ja kirjuta

1. Ajaraamat 28:19
19 "See kõik on kirja pandud. Issanda käest on mul õpetus igaks selle kavandi kohaseks tööks." 

Habakuk 2:2
2 Ja Issand vastas mulle ning ütles: Kirjuta üles nägemus ja tähenda selgesti lauakeste peale, et see, kes seda loeb, võiks lugeda soravalt. 

            Writing what God speaks to your heart makes it more clear
   Kirjutades üles, mis Jumal su südames räägib, saab see veel selgemaks

God speaks through His church
   Jumal räägib läbi Oma koguduse

2. Timoteosele 4:1-2
1 Ma vannutan sind Jumala ja Kristuse Jeesuse ees, kes tuleb kohut mõistma elavate ja surnute üle, ning tema ilmumise ja tema kuningriigi nimel: 
2 Kuuluta sõna, astu esile, olgu aeg paras või ärgu olgu, noomi, manitse, julgusta igati pika meelega ja õpetamisega. 

Malakia 2:7
7 Jah, preestri huuled talletavad tarkust ja tema suust otsitakse õpetust, sest tema on vägede Issanda käskjalg. 

            God will use pastors to speak into our lives
   Jumal kasutab pastoreid, et meie ellu rääkida
            God has chosen the teaching of His Word to speak
   Jumal on valinud rääkimiseks Oma Sõna õpetamise
            Do not let the enemy take what God says to you

   Ära lase vaenlasel võtta seda, mis Jumal sulle ütleb

No comments:

Post a Comment