Sunday, May 15, 2016

Jumala Armastus – Love of God #9 : 15.05.15

 Jumala Armastus – Love of God   9

Love of God:
   Jumala armastus
       Move you to others
          Liigutab sind teisteni              
Has not loopholes          
   Tal ei ole seaduselünki    
       Heals  
          Tervendab
Serves and sacrifices
   Teenib ja ohverdab
Forgives
   Andestab
Encourages
   Julgustab
Gives access to presence
   Annab juurdepääsu ligiolusse
Gives peace
   Annab rahu

Johannese 13:34-35
34 Ma annan teile uue käsu: armastage üksteist! Nõnda nagu mina teid olen armastanud, armastage teiegi üksteist! 
35 Sellest tunnevad kõik, et te olete minu jüngrid, kui te üksteist armastate.” 

New, is what we all want
   Me kõik tahame uut
To be commanded, no one wants
   Keegi ei taha täita käsku
Jesus told them I give you a new commandment
   Jeesus ütles neile: Ma annan teile uue käsu
Love one another as I have loved you
   Armastage üksteist nii nagu mina olen teid armastanud
My prayer – Holy Spirit lead us to love like Jesus
   Minu palve – Püha Vaim, juhi meid armastama nii nagu Jeesus

Love can’t be commanded, or it is not love
   Armastust ei saa käskida, või see ei ei ole armastus
            The power here is not in the commandment
               Vägi ei ole ole käsus
            The power is in the commander
               Vägi on selles, kes käsu annab
            The words of Jesus are still new and fresh
               Jeesuse sõnad on ikka veel uued ja värsked

2. Timoteosele 4:16-17
16 Kui ma esimest korda kohtus enese eest kostsin, siis ei seisnud keegi mu kõrval, vaid kõik jätsid mu maha. Ärgu pandagu seda neile süüks!
17 Aga Isand seisis minu kõrval ja tegi mu vägevaks, et sõna kuulutamine minu läbi saaks täielikult teoks ja kõik rahvad seda kuuleksid; nii ma olen välja kistud lõvi suust.

The Lord was there to strengthen Paul
   Isand oli seal, et Paulust tugevdada
He knew God’s love, so he could care for others
   Ta tundis Jumala armastust, mistõttu sai ta teistest hoolida

Markuse 7:11-12
11 Kui nüüd teie, kes olete kurjad, oskate anda häid ande oma
lastele, kui palju enam teie Isa, kes on taevas, annab head
neile, kes teda paluvad! 
12 Kõike siis, mida te iganes tahate, et inimesed teile
teeksid, tehke ka nendele! See ongi Seadus ja
Prohvetid. 

God loves us when we do not deserve it
   Jumal armastab meid, kui me seda ei vääri
We must love one another with God’s love
   Me peame armastama üksteist Jumala armastusega

Galaatlastele 4:5-7
5 lahti ostma seadusealuseid, et me saaksime pojaseisuse.
6 Et te olete aga pojad, siis on Jumal läkitanud teie südamesse oma Poja Vaimu, kes hüüab: „Abba! Isa!”
7 Nõnda ei ole sa enam ori, vaid poeg, aga kui sa oled poeg, siis sa oled ka pärija Jumala kaudu.

1. Johannese 3:23-24
23 Ja see on tema käsk, et me usuksime tema Poja Jeesuse Kristuse nimesse ja armastaksime üksteist, nii nagu tema meile on käsu andnud.
24 Ja kes peab tema käske, püsib Jumalas ja Jumal temas. Ja sellest me tunneme ära, et tema püsib meis - Vaimust, kelle ta meile on andnud.

As a child of God, you can know real love
   Jumala lapsena saad sa tunda tõelist armastust
We have a living connection to God
   Meil on elav ühendus Jumalaga

Galaatlastele 5:6
6 Sest Kristuses Jeesuses ei maksa ümberlõikamine ega ümberlõikamatus, vaid usk, mis on tegev armastuse läbi.

Your faith works by love
   Sinu usk töötab läbi armastuse
Without love it is not effective
   Ilma armastuseta ei ole see efektiivne
           
Let the Holy Spirit guide you to love one another
   Las Püha Vaim juhtida teid üksteist armastama
            Love is not always convenient, but we are to love
               Armastus ei ole alati mugav, aga me peame armastama
            But Jesus gave us the command to love one another
               Jeesus andis meile käsu üksteist armastada
            When you believe in Jesus, you are given God’s love
               Kui sa usud Jeesusesse, on sulle antud Jumala armastus
Let God’s love define this church in this city

   Las Jumala armastus defineerida seda kogudust siin linnas

No comments:

Post a Comment