Sunday, April 24, 2016

Jumala Armastus – Love of God #7 : 24.04.16

Jumala Armastus – Love of God   7

1. Johannese 4:16
16 Ja me oleme tunnetanud ja uskunud armastust, mis Jumalal on meie vastu. Jumal on armastus ja kes püsib armastuses, püsib Jumalas ja Jumal püsib temas. 

Love of God:
   Jumala Armastus:
       Move you to others               
   Viib sind teisteni
Forgives
   Annab andeks
Has not loopholes                      
   Tal ei ole seaduselünki
Encourages
   Julgustab
       Heals  
   Tervendab                                            
Gives access to presence
   Annab juurdepääsu ligiolusse
Serves and sacrifices
   Teenib ja ohverdab


Almost every blessing in life comes through relationships
   Enamik õnnistusi elus tuleb läbi suhete
            Who you associate with will determine who you become
   See, kellega sa suhtled, määrab ära, kelleks sa saad
            We can become more like Jesus
   Me võime saada rohkem Jeesuse sarnaseks

1 Korintlastele 15:33
33 Ärge eksige!"Halb seltskond rikub head kombed." 

            Through Jesus you can connect to God
Läbi Jeesuse saad sa ühenduse Jumalaga

Efeslastele 3:18-19                           New Living   
18 et te suudaksite koos kõigi pühadega tunnetada, milline on armastuse laius ja pikkus ja sügavus ja kõrgus, 
19 ning ära tunda Kristuse armastust, mis ületab iga tunnetuse, et te oleksite täidetud Jumala kogu täiusega. 

We can know God is with us, and feel His presence
   Me teame, et Jumal on meiega, ja tunneme Tema ligiolu
            But it has not always been that way for you
   Aga see ei ole sinu jaoks alati nii olnud
            But the love of Jesus brought you back
   Aga Jeesuse armastus tõi su tagasi
            Now we will spend eternity in His presence
   Nüüd me veedame igaviku Tema ligiolus

Koloslastele 1:22                              New Living
22 on Kristus lepitanud nüüd oma lihalikus ihus surma läbi, et teid seada pühadena ja veatutena ja laitmatutena Jumala palge ette

Efeslastele 2:17-18                           New Living
17 Ta on tulnud ja kuulutanud rõõmusõnumit rahust teile, kaugelolijaile, ja rahu lähedalolijaile, 
18 sest tema läbi on meil mõlemal ühesainsas Vaimus ligipääs Isa juurde. 

Efeslastele 3:12                                 New Living                Amplified
12 kelle sees usu läbi temasse on meil julgus ja usaldav ligipääs Jumalale. 

            We have access to God by faith – use your faith!
   Meil on ligipääs Jumala juurde läbi usu – kasuta oma usku!

Jesus showed us His heart of love
   Jeesus näitas meile Oma armastuse südant

Markuse 6:31-34
31 Ja Jeesus ütles neile: "Tulge omaette üksildasse paika ja puhake pisut!", sest tulijaid ja minejaid oli palju ja neil polnud parajat aega süüagi. 
32 Ja nad lahkusid paadiga üksildasse paika omaette. 
33 Ent neid nähti minemas ja paljud tundsid nad ära ning jooksid sinna kokku kõigist linnadest ja jõudsid pärale enne neid. 
34 Ja kui Jeesus astus paadist välja ja nägi suurt rahvahulka, hakkas tal neist hale, sest nad olid nagu lambad, kellel ei ole karjast, ja ta hakkas neile õpetama paljusid asju. 

            He will pour himself into you
   Ta valab end sinu sisse

Johannese 10:27-30              New Living
27 Minu lambad kuulevad minu häält ja mina tunnen neid ja nad järgnevad mulle 
28 ning ma annan neile igavese elu ja nad ei hukku iialgi ning keegi ei kisu neid minu käest. 
29 Minu Isa, kes on suurim kõigest, on nad mulle andnud, ja keegi ei suuda neid kiskuda Isa käest. 
30 Mina ja Isa oleme üks." 


            He will never let you go
   Ta ei lase sinust iial lahti

Markuse 10:13-16
13 Ja Jeesuse juurde toodi lapsi, et ta neid puudutaks. Ent jüngrid sõitlesid toojaid. 
14 Aga Jeesus sai seda nähes pahaseks ja ta ütles neile: "Laske lapsed minu juurde tulla, ärge keelake neid, sest selliste päralt on Jumala riik! 
15 Tõesti, ma ütlen teile, kes iganes Jumala riiki vastu ei võta nagu laps, ei saa sinna." 
16 Ja ta kaisutas neid ja õnnistas neid, pannes käed nende peale. 

            He wants you to come like children
   Ta tahab, et sa tuleksid nagu laps

Matteuse 11:28-30
28 Tulge minu juurde kõik, kes olete vaevatud ja koormatud, ja mina annan teile hingamise! 
29 Võtke enda peale minu ike ja õppige minult, sest mina olen tasane ja südamelt alandlik ja te leiate hingamise oma hingedele, 
30 sest minu ike on hea ja minu koorem on kerge!" 

            He wants to help you in life
   Ta tahab sind elus aidata

We have access to God anytime
   Meil on ligipääs Jumalale igal ajal
            Go near to God, He will come near to you
   Mine Jumalale lähemale, Ta tuleb sulle lähemale

Heebrealastele 10:22
22 siis mingem Jumala ette siira südamega usukülluses, olles südame poolest piserdamisega puhastatud kurjast südametunnistusest ja ihu poolest pestud puhta veega! 

          God is here, press into His presence
      Jumal on siin, mine Tema ligiolusse
         Because He loves you
     Sest Ta armastab sind

Johannese 14:6

6 Jeesus ütles talle: "Mina olen tee ja tõde ja elu. Ükski ei saa minna Isa juurde muidu kui minu kaudu. 

No comments:

Post a Comment