Sunday, March 15, 2015

Õnnista mind! - Bless me! #5 : 15.03.15

Õnnista mind! - Bless me!  5

Matteuse 13:44
44 Taevariik on põllusse peidetud aarde sarnane, mille inimene leidis ja peitis jälle. Ta läks rõõmuga ja müüs ära kõik, mis tal oli, ning ostis selle põllu.

Honor will unlock treasure in others
   Austus avab aarded teistes
            People will want to live worthy of your honor
   Inimesed tahavad olla väärt sinu austust
Anything that is a source of life, God demands we honor
   Jumal nõuab, et me austaks kõike, mis on eluallikaks

2. Moosese 20:12
12 Sa pead oma isa ja ema austama, et su elupäevi pikendataks sellel maal, mille Issand, su Jumal, sulle annab!

Malakia 1:6
6 Poeg austab isa ja sulane isandat. Aga kui mina olen isa, kus on siis minu au? Ja kui mina olen Issand, kus on siis minu kartus? ütleb vägede Issand teile, preestrid, kes te põlgate minu nime. Aga te ütlete: "Kuidas me põlgame su nime?"

1. Saamueli 2:30
30 Sellepärast ütleb Issand, Iisraeli Jumal: Mina olen tõesti öelnud: Sinu sugu ja su isa sugu peavad igavesti elama minu ees! Aga nüüd ütleb Issand: Jäägu see minust kaugele! Sest kes austab mind, seda austan mina, ja kes mind põlgab, saab põlatavaks.

            When we are young we don’t like authority, but it is necessary
   Kui me oleme noored, siis meile ei meeldi autoriteet, aga see on vajalik

David honored king Saul
   Taavet austas kuningas Sauli
David took broken men, and made them mighty
   Taavet võttis löödud mehed ja tegi nad võimsaks

2. Saamueli 23:15-17
15 Taavetile tuli janu ja ta ütles: "Kes annaks mulle vett juua Petlemma kaevust, mis on värava juures?"
16 Siis tungisid kolm kangelast vilistite leeri ja nad ammutasid vett Petlemma kaevust värava juures, kandsid ja tõid Taavetile; aga ta ei tahtnud seda juua, vaid valas selle Issandale
17 ja ütles: "Jäägu see minust kaugele, Issand, et teeksin seda! See on nende meeste veri, kes käisid oma hinge hinnaga." Sellepärast ta ei tahtnud seda juua. Seda tegid need kolm kangelast.

They honored David, and David honored them
   Nad austasid Taavetit ja Taavet austas neid
       We are to honor the people God puts in our life
          Me peame austama neid inimesi, kelle Jumal paneb meie ellu

Galaatlastele 4:1
1 Ma tahan öelda: Niikaua kui pärija on väeti laps, ei erine ta milleski orjast, ehkki ta on kõige isand,

Inheritance has nothing to do with what you do
   Pärandil ei ole midagi pistmist sellega, mida sa teed
Inheritance is about who you are
   Pärand on see, kes sa oled
            You are co-heir with Jesus
  Sa oled kaaspärija koos Jeesusega

Galaatlastele 4:2
2 vaid ta on eestkostjate ja majapidajate meelevalla all kuni isa määratud tähtajani.

We come under someone, to prove ourself worthy
   Me tuleme kellegi alla, et tõestada enda väärtust
Then we can go to the next level
   Seejärel me saame järgmisele tasemele
            An heir has to reach a level of maturity, before he qualifies for the blessing
   Pärija peab jõudma küpsuse tasemeni enne, kui ta kvalifitseerub õnnistuseks

1. Korintlastele 11:1
1 Võtke mind eeskujuks, nagu mina võtan Kristuse.

Matteuse 28:19-20
19 Minge siis, tehke jüngriteks kõik rahvad, ristides neid Isa ja Poja ja Püha Vaimu nimesse
20 ja õpetades neid pidama kõike, mida mina olen teil käskinud! Ja vaata, mina olen iga päev teie juures ajastu lõpuni."

God puts you under someone to help you mature spiritually
   Jumal paneb su kellegi alla, et aidata sul küpseda vaimselt
Blessing is in the voice of the guardian
   Õnnistus on kaitsja hääles
            God wants you to obey because it is right
   Jumal tahab, et sa kuuletuks, sest nii on õige
            Not only when someone is watching
   Mitte ainult sellepärast, et keegi vaatab

Spiritual maturity is based on knowledge and understanding
Vaimne küpsus põhineb teadmistel ja mõistmisel
       God will not give you an inheritance until you mature
          Jumal ei anna sulle pärandit enne, kui sa oled küps
If you understand your position, you can change your condition
   Kui sa mõistad enda positsiooni, sa võid muuta oma seisundit
           
When God shows up in your life, recognize it          
   Kui Jumal näitab ennast sinu elus, tunnusta seda
God moves as we allow Him to move
   Jumal liigub nii, nagu me lubame Tal liikuda

Luuka 2:28-32
28 siis ta võttis tema sülle, ülistas Jumalat ja ütles:
29 "Issand, nüüd sa lased oma sulasel lahkuda rahus oma ütlust mööda,
30 sest mu silmad on näinud sinu päästet,
31 mille sa oled valmistanud kõigi rahvaste silme ees:
32 valgust, mis on ilmutuseks paganaile, ja kirkust sinu rahvale Iisraelile."

            Simeon did not learn it, he recognized it
   Siimeon ei õppinud seda, ta tunnustas seda
            One moment with God can change everything
   Üks moment Jumalaga võib muuta kõike
Don’t miss your moment with God
   Ära pane mööda oma momendist Jumalaga

            

No comments:

Post a Comment