Sunday, February 8, 2015

4 Karikat – 4 Cups #5 : 08.02.15

4 Karikat – 4 Cups   5

4 cups represent 4 promises
   4 karikat esindavad 4 tõotust
The result is we are: happy, stable, fruitful, blessed
   Selle tulemusena oleme: õnnelikud, stabiilsed, viljakad, õnnistatud

2. Moosese 6:6-7
6 Seepärast ütle Iisraeli lastele: Mina olen Issand ja mina viin teid ära egiptlaste teoorjuse alt; ma päästan teid nende orjatööst ja lunastan teid oma väljasirutatud käsivarrega ning suurte kohtupidamistega.
7 Mina võtan teid enesele rahvaks ja olen teile Jumalaks, ja teie peate tundma, et mina olen Issand, teie Jumal, kes teid viib välja egiptlaste teoorjusest.

1. Cup: I will bring you out
   1. Karikas: Ma toon sind välja
2. Cup: I will free you
   2. Karikas: Ma teen sind vabaks
3. Cup: I will redeem you
   3. Karikas: Ma lunastan sind
4. Cup: I will make you mine
   4. Karikas: Ma teen sind enda omaks
Cup of salvation
   Päästekarikas
Cup of freedom
   Vabaduse karikas
Cup of redemption
   Lunastuse karikas
Cup of fulfillment
   Täitumise karikas

Efeslastele 1:3-9
3 Kiidetud olgu Jumal ja meie Issanda Jeesuse Kristuse Isa, kes meid on taevast õnnistanud kõige vaimuliku õnnistusega Kristuses;
4 nõnda nagu tema on meid Kristuses valinud enne maailma rajamist olema pühad ja laitmatud tema palge ees armastuses,
5 meid ette määrates lapseõiguse osalisteks Jeesuse Kristuse kaudu enese juurde oma tahtmise heameelt mööda,
6 tema armu kirkuse kiituseks, mille ta meile on kinkinud selles Armastatus.
7 Temas on meil lunastus tema vere läbi, üleastumiste andekssaamine tema armu rikkust mööda,
8 millega ta meid on ülirikkalikuks teinud kõiges tarkuses ja arukuses,
9 tema on teatanud meile oma tahtmise saladuse oma hea nõu kohaselt, mille ta Kristuses oli kavandanud

Efeslastele 1:18
18 valgustades teie südame silmi, et te teaksite, milline lootus on tema kutsumises, milline on tema pärandi kirkuse rikkus pühade sees


1. Korintlastele 1:9
9 Ustav on Jumal, kelle poolt te olete kutsutud osadusse tema Poja Jeesuse Kristuse, meie Issandaga.

Johannese 10:10
10 Varas ei tule muu pärast kui varastama ja tapma ja hukkama. Mina olen tulnud, et neil oleks elu, ja oleks seda ülirohkesti.

Hindrances to cup of fulfillment
   Täitumise karika takistused
            Your past
   Sinu minevik
                        Don’t allow your past to define you
   Ära luba oma minevikul ennast defineerida
            Our culture
   Meie kultuur
                        Don’t let the world tell you how to live
   Ära luba maailmal sulle öelda, kuidas elada

2. Peetruse 1:10-11
10 Seepärast, vennad, olge veelgi innukamad kindlustama oma kutsumist ja äravalimist, sest kui te seda teete, ei väärata te iial.
11 Sest nõnda võimaldatakse teile takistamatu sissepääs meie Issanda ja Päästja Jeesuse Kristuse igavesse kuningriiki.

Fulfillment begins with your calling
   Täitumine algab sinu kutsumisega

2. Timoteosele 1:9
9 kes on meid päästnud ja kutsunud püha kutsega, mitte meie tegude järgi, vaid omaenese kavatsuse ja armu järgi, mis meile on antud Kristuses Jeesuses enne igavesi aegu,

            You are called by God
   Jumal on sind kutsunud

2. Tessalooniklastele 1:11   New Living
11 Sellepärast me palvetamegi alati teie eest, et meie Jumal teeks teid oma kutsumise vääriliseks ja et ta oma väes teeks täielikuks kogu teie headuse meelepärasuse ja usu teo,

Apostlite teod 20:24              New Living
24 Kuid ma ei pea oma elu mingil kombel endale kalliks, vaid püüan lõpule viia oma elutöö ja ülesande, mille ma olen saanud Issanda Jeesuse käest: tunnistada Jumala armu evangeeliumi.

            Use your call to fulfill the cause
   Kasuta oma kutsumist, et täita põhjust

Roomlastele 8:28
28 Ent me teame, et neile, kes Jumalat armastavad, laseb Jumal kõik tulla heaks - neile, kes on tema kavatsuse kohaselt kutsutud.

Connect to the Family of God
   Ühendu Jumala Perekonnaga
Join with others to do something bigger that yourself
   Liitu nendega, kes teevad midagi suuremat kui sa ise
            When we make a difference together, there is fulfillment
   Kui me toome üheskoos muutuse, on selles täitumine

5. Moosese 6:23
23 meid aga tõi ta sealt välja, et meid viia sellele maale, mille ta meie vanemaile oli vandega tõotanud, ja see maa meile anda.

God brings you out, to bring you into something
   Jumal toob sind välja, et tuua sind millegi sisse
When you drink the 4 cups, He brings you into:
   Kui sa jood neljast karikast, toob Tema sulle
            Salvation, freedom, redemption, fulfillment
   Pääste, vabaduse, lunastuse, täitumise
            Happy, stable, fruitful, blessed
   Õnnelik, stabiilne, viljakas, õnnistatud


No comments:

Post a Comment