Sunday, December 14, 2014

Kõigi aegade parim lugu – Greatest Story Ever #2 : 14.12.14

Kõigi aegade parim lugu – Greatest Story Ever  2

Jesaja 46:9-10
9 Tuletage meelde endisi asju muistsest ajast, sest mina olen Jumal ja kedagi teist ei ole, mina olen Jumal ja ükski ei ole minu sarnane;
10 kes algusest alates kuulutab lõppu ja aegsasti ette, mida veel ei ole tehtud; kes ütleb: Minu nõu läheb korda ja ma teen kõik, mis ma tahan;

God had a plan form the beginning
   Jumalal oli plaan algusest peale
Everything in the Bible points to 2 things
   Piiblis viitab kõik 2 asjale
            1. Coming of Jesus
   1. Jeesuse tulemine
            2. Death and resurrection
   2. Surm ja ülestõusmine

God is timeless, bigger and greater than us
   Jumal on ajatu, suurem ja parem kui meie
            During creation He began time
   Loomise ajal ta alustas aega
            Man sinned and fell
   Inimene tegi pattu ja langes
            God’s plan for redemption
   Jumala plaan lunastuseks
            Holy Spirit sent to us
   Püha Vaim saadeti meie juurde
            God will receive glory and worship forever
   Jumal saab kiitust ja ülistust igavesti

1. Timoteosele 1:15, 17
15 Ustav on see sõna ja väärib igati vastuvõtmist, et Kristus Jeesus on tulnud maailma päästma patuseid, kelle seast esimene olen mina.
17 Aga ajastute Kuningale, surematule, nähtamatule, ainsale Jumalale olgu au ja kirkus igavesest ajast igavesti! Aamen.

What makes this birth, and this crucifixion different?
   Mis teeb selle sünni ja selle ristilöömise erinevaks?

Johannese 1:14
14 Ja Sõna sai lihaks ja elas meie keskel, ja me nägime tema kirkust nagu Isast Ainusündinu kirkust, täis armu ja tõde.

            God entered into the human realm
   Jumal sisenes inimeste maailma
            Jesus birth was not His beginning
   Jeesuse sünd ei olnud Tema algus

Johannese 1:1-3
1 Alguses oli Sõna ja Sõna oli Jumala juures ja Sõna oli Jumal.
2 Seesama oli alguses Jumala juures.
3 Kõik on tekkinud tema läbi ja ilma temata ei ole tekkinud midagi, mis on tekkinud

Johannese 8:58
58 Jeesus ütles neile: "Tõesti, tõesti, ma ütlen teile, enne kui Aabraham sündis, olen mina."

If it was, then cross doesn’t matter
   Kui see oleks olnud, siis ristil poleks tähtsust
But Jesus is the great “I AM”
   Aga Jeesus on suur “MINA OLEN”

Heebrealastele 2:17
17 Seepärast ta pidigi kõiges saama vendade sarnaseks, et temast saaks halastav ja ustav ülempreester Jumala ees rahva pattude lepitamiseks.

Heebrealastele 4:15
15 Sest meil pole niisugune ülempreester, kes ei suuda kaasa tunda meie nõrkustele, vaid selline, kes on olnud kõigiti kiusatud nii nagu meie, ja siiski ilma patuta.

Heebrealastele 6:19
19 mis on meile nagu hinge ankur, kindel ja kinnitatud. See ulatub vahevaiba taha sisimasse,

Jesus connects the gap between God and man
   Jeesus ühendab tühimikku Jumala ja inimese vahel

1. Timoteosele 2:5
5 Sest üks on Jumal, üks on ka vahemees Jumala ja inimeste vahel: inimene Kristus Jeesus,

     Only one God enough and man enough, to do it
        Ainult keegi, kes on piisavalt Jumal ja piisavalt inimene, sai seda teha

2. Korintlastele 5:18
18 See kõik on Jumalast, kes meid on enesega Kristuse läbi lepitanud ja andnud meile lepitusameti;

            We connect people to Jesus
   Me ühendame inimesi Jeesusega

2. Korintlastele 5:20
20 Meie oleme nüüd Kristuse käskjalad, otsekui Jumal ise julgustaks meie kaudu. Me palume Kristuse asemel: Andke endid lepitada Jumalaga!

Son of God, became the son of man
   Jumala pojast sai inimese poeg
So son’s of man, could become son’s of God
   Seega inimeste poegadest võivad saada Jumala pojad

Luuka 24:27
27 Ja hakates peale Moosesest ja Prohvetitest, seletas Jeesus neile ära kõigist kirjadest selle, mis tema kohta käib.

            Christmas is the celebration of the entrance of our Savior, into the world
   Jõulud on selle tähistamine, et meie Päästja sisenes siia maailma
            It is the greatest story ever!

   See on kõigi aegade parim lugu!

No comments:

Post a Comment