Sunday, August 3, 2014

Meie tee edasi – Our Road Forward #4 : 03.08.14

Meie tee edasi – Our Road Forward  4

Life is a journey we want to enjoy
   Elu on teekond, mida me tahame nautida
We need to have good and godly goals
   Meil on vaja häid ja jumalakartlikke eesmärke
You need guardrails
   Sul on vaja teepiirdeid
Make every step an arrival
   Tee igast sammust kohalejõudmine
Move from where you are, to where God wants you to be
   Liigu sealt, kus oled, sinna, kuhu Jumal tahab, et sa oleksid

Apostlite teod 17:28
28 sest tema sees meie elame ja liigume ja oleme, nagu ka mõned teie luuletajaist on öelnud: "Sest ka meie oleme tema sugu."

The decisions you make are important
   Sinu otsused on olulised
            Live with purpose, not by default
   Ela eesmärgiga, mitte vaikimisi

Filiplastele 3:12-14
12 Mitte et ma selle oleksin saanud või oleksin juba täiuslik, aga ma püüan kätte saada seda, mille pärast Kristus Jeesus on minu kätte saanud.
13 Vennad, ma ei arva endast, et ma selle olen kätte saanud, ühte aga ma ütlen: Ma unustan kõik, mis on taga, ja sirutun eesoleva poole,
14 ma püüdlen sihtmärgi poole, Jumala üleva kutsumise võiduhinna poole Kristuses Jeesuses.

2. Timoteosele 4:7
7 Olen võidelnud head võitlemist, lõpetanud elujooksu, säilitanud usu.

Apostlite teod 20:24
24 Kuid ma ei pea oma elu mingil kombel endale kalliks, vaid püüan lõpule viia oma elutöö ja ülesande, mille ma olen saanud Issanda Jeesuse käest: tunnistada Jumala armu evangeeliumi.
           
            Make decisions and keep moving forward
   Tee otsuseid ja jätka edasiminekut

1. Korintlastele 9:24-27
24 Eks te tea, et kes võidu jooksevad, need jooksevad küll kõik, kuigi auhinna saab ainult üks? Jookske nõnda, et teie selle saate!
25 Ent iga võistleja on kasin kõiges; nemad küll selleks, et saada närtsivat pärga, aga meie, et saada närtsimatut.
26 Sellepärast ma jooksen, aga mitte nagu pimesi; ma võitlen, aga mitte nagu tuult pekstes,
27 vaid ma löön oma ihu ja teen ta oma orjaks, et muile jutlustades ma ise ei muutuks väärituks.

What goes into your soul will come out, so guard it
   Mis sinu hinge läheb, see tuleb ka välja, seega valva oma hinge
            Keep yourself at peace
   Hoia ennast rahus

Johannese 14:1
1 Teie süda ärgu ehmugu! Uskuge Jumalasse ja uskuge minusse!

Õpetussõnad 4:23
23 Hoia oma südant enam kui kõike muud, mida tuleb hoida, sest sellest lähtub elu!

            Do things the way God says
   Tee asju nii, nagu Jumal ütleb

Miika 6:8
8 Tema on andnud sulle teada, inimene, mis on hea. Ja mida nõuab Issand sinult muud, kui et sa teeksid, mis on õige, armastaksid headust ja käiksid alandlikult koos oma Jumalaga?

            Ask the Lord to use your words and actions to reach people
   Palu, et Isand kasutaks su sõnu ja tegusid, et jõuda inimesteni
            Do not panic, know who you are
   Ära paanitse, tea, kes sa oled
            Have the right people in your life
   Las su elus olla õiged inimesed

Õpetussõnad 13:20
20 Kes tarkadega läbi käib, saab targaks, aga kes alpidega seltsib, selle käsi käib halvasti.

1. Korintlastele 15:33
33 Ärge eksige!"Halb seltskond rikub head kombed."

                        A good friend is a wise friend
   Hea sõber on tark sõber
            Have something to look forward to
   Las sul olla midagi, mida oodata
            Pray for your future
   Palveta oma tuleviku pärast
           
3. Johannese :2
2 Armas, soovin sulle, et sul läheks igati hästi ja sa oleksid terve, nõnda nagu läheb hästi su hingel.

You will be a success when your soul prospers
   Sa oled edukas, kui su hingel läheb hästi

Apostlite teod 17:28
28 sest tema sees meie elame ja liigume ja oleme, nagu ka mõned teie luuletajaist on öelnud: "Sest ka meie oleme tema sugu."






No comments:

Post a Comment