Sunday, March 9, 2014

Pole veel leidnud, mida ma otsin – Still haven’t found what I’m looking for #2 : 09.03.14

Pole veel leidnud, mida ma otsin – Still haven’t found what I’m looking for    2

Matteuse 5:17
17 Ärge arvake, et ma olen tulnud Seadust või Prohveteid tühistama. Ma ei ole tulnud neid tühistama, vaid täitma. 

Jesus is the fulfiller of our souls
   Jeesus on meie hingede täitja
He is the only one who can give us true satisfaction
   Ta on ainuke, kes võib anda meile tõelise rahulolu

Mark 10:17-31
17 Ja kui Jeesus läks teele, jooksis keegi tema juurde ja küsis temalt ta ette põlvili heites: „Hea Õpetaja, mis ma pean tegema, et ma päriksin igavese elu?”
18 Jeesus aga ütles talle: „Miks sa nimetad mind heaks? Ei ole hea keegi muu kui üks - Jumal.
19 Käske sa tead: ära tapa, ära riku abielu, ära varasta, ära anna valetunnistust, ära peta, austa oma isa ja ema!”
20 Tema aga lausus talle: „Õpetaja, seda kõike olen ma pidanud oma noorusest alates.”
21 Jeesus aga, vaadanud talle otsa, tundis armastust ta vastu ja ütles talle: „Üks asi puudub sul. Mine müü kõik, mis sul on, ja anna vaestele, ja sul on aare taevas, ning tule järgne mulle!”
22 Noormees kurvastas nende sõnade pärast ja lahkus rõhutuna, sest ta oli suure varanduse omanik.

23 Ja vaadanud ringi enda ümber, ütles Jeesus oma jüngritele: „Kui vaevaliselt lähevad rikkad Jumala riiki!”
24 Aga jüngrid hämmastusid tema sõnade peale. Jeesus aga ütles neile uuesti: „Lapsed, kui raske on minna Jumala riiki!
25 Hõlpsam on kaamelil minna läbi nõelasilma kui rikkal minna Jumala riiki!”
26 Aga nemad hämmastusid üliväga ja ütlesid üksteisele: „Ja kes siis võib pääseda?”
27 Jeesus ütles neile otsa vaadates: „Inimeste käes on see võimatu, mitte aga Jumala käes, sest Jumala käes on kõik võimalik.”

28 Peetrus hakkas talle rääkima: „Vaata, meie oleme jätnud kõik maha ja järgnenud sulle!”
29 Jeesus lausus: „Tõesti, ma ütlen teile, ei ole kedagi, kes on maha jätnud maja või vennad või õed või ema või isa või lapsed või põllud minu pärast ja evangeeliumi pärast
30 ega saaks vastu nüüd, selsamal ajal sajavõrra maju ja vendi ja õdesid ja emasid ja lapsi ja põlde tagakiusamise kestelgi, ning tuleval ajastul igavest elu.
31 Aga paljud esimesed jäävad viimasteks ja viimased saavad esimesteks.”

God gave us the 10 commandments
   Jumal andis meile 10 käsku
Because God wanted relationship with man           
   Sest Jumalt tahtis suhet inimesega
       But no one could fulfill it
   Aga mitte keegi ei saanud seda täita
It is divided into 2 parts: relationship with God, relationship with others
   See on jagatud 2 osaks: suhe Jumalga, suhe teistega
       Jesus came to fulfill the Law
   Jeesus tuli täide viima Seadust

This guy had it all: youth, money, influence
   Sellel mehel oli kõik: noorus, raha, mõjuvõim
He asked Jesus, “What do I still lack?”
   Ta küsis Jeesuselt: “Mis on mul veel puudu?”
       Everyone needs a Savior
   Igaühel on vaja Päästjat

Jesus said, “One thing you lack”
Jeesus ütles: “Üks asi puudub sul”
       “Give me everything, I want relationship”
    “Anna kõik mulle, ma tahan suhet”
       Not saying Christians should be poor
     See ei tähenda, et kristlased peaksid olema vaesed

            Give me your life, and I will take care of you
        Anna oma elu mulle ja ma kannan hoolt sinu eest
            The young man walked away sad
               See noor mees kõndis kurvalt eemale

This guys was not after relationship
   See mees ei tahtnud suhet
He just wanted a few more keys for success
   Ta tahtis juurde saada eduvõtmeid
       Your soul finds satisfaction when you give up
   Sinu hing leiab rahulolu kui sa annad alla
       Then God comes in and fulfills you
   Siis Jumal tuleb ja täidab sind

Jesus said, “It is difficult for the rich to enter the kingdom”
   Jeesus ütles: “Rikaste jaoks on raske siseneda kuningriiki”
         The disciples were amazed, because they all had money
     Jüngrid olid hämmingus, sest neil kõigil oli raha
         Jesus said, “By yourself, no chance; only with God’s help”
     Jeesus ütles: “Enda jõuga ei ole võimalustki; ainult Jumala abiga”
         It is not about your works, just turn to Jesus
            Sinu teod ei loe, lihtsalt pöördu Jeesuse poole
           
You must give Jesus all that you are
   Sa pead andma Jeesusele kõik, mis sa oled
That is when satisfaction comes
   Siis tuleb rahulolu
         Jesus IS what you have been looking for
     Jeesus ON see, mida sa oled otsinud









No comments:

Post a Comment