Tuesday, December 24, 2013

Christmas Message 2013 – Jõulusõnum 2013 #2 : 22.12.13

Christmas Message 2013 Jõulusõnum 2013   2

Christmas is; the celebration of the entrance of our Savior, into the world
   Jõulud on meie Päästja maailma saabumise tähistamine
       God was born in a manger
          Jumal sündis ühes sõimes
       The birth of Jesus was not His beginning
          Jeesuse sünd ei olnud Tema algus
       God became man, so the cross means everything
          Jumal sai inimeseks, seega tähendab rist kõike

Matteuse 1:18-32 (23?)
18 Jeesuse Kristuse sündimisega oli aga nõnda. Tema ema Maarja, kes oli Joosepiga kihlatud, leidis enne enda kojuviimist, et ta ootab Pühast Vaimust last.
19 Tema mees Joosep aga, kes oli õiglane ega tahtnud teda avalikult häbistada, võttis nõuks ta salaja minema saata.
20 Aga kui ta seda mõtles, vaata, siis ilmus talle unenäos Issanda ingel, kes ütles: „Joosep, Taaveti poeg, ära
karda oma naist Maarjat enese juurde võtta, sest laps, keda ta kannab, on Pühast Vaimust.
21 Ta toob ilmale poja ning sina paned talle nimeks Jeesus, sest tema päästab oma rahva nende pattudest.”
22 Kõik see sündis, et läheks täide, mida Issand on rääkinud prohveti kaudu:
23 „Ennäe, neitsi jääb lapseootele ja toob ilmale poja, ja teda hüütakse nimega Immaanuel”, see on tõlkes: Jumal on meiega. 

Ilmutuse 13:8
1. Moosese 1:1
1. Moosese 3:15

God sending Jesus to earth was always his plan
   Jeesuse maa peale saatmine oli alati Jumala plaan
Satan thought he won, but it was God’s plan
   Saatan arvas, et tema võitis, aga see oli Jumala plaan
       
Jesus was born from a virgin, to be without a sinful nature
   Jeesus sündis neitsist, et olla vaba patusest loomusest
       Nothing is impossible for God
          Jumalale pole midagi võimatut
God sent His son to die for us
   Jumal saatis Oma Poja, et Ta sureks meie eest
       From His birth, everything points to sacrifice
          Tema sünnist osutab kõik ohvrile

Matteuse 1:23
23 „Ennäe, neitsi jääb lapseootele ja toob ilmale poja, ja teda hüütakse nimega Immaanuel”, see on tõlkes: Jumal on meiega. 
Luuka 2:11
11 et teile on täna sündinud Taaveti linnas Päästja, kes on Issand Kristus. 

These shepherds cared for the sacrificial lambs
   Need karjased hoidsid ohvritallesid
Angels told them that the Lamb of God had come
   Inglid ütlesid neile, et Jumala Tall on tulnud

Luuka 2:12
12 Ja see on teile tunnustäheks: te leiate lapsukese mähitud ja sõimes magavat.” 

The Son of God, was lying in an animal feeding bowl
   Jumala Poeg lebas loomade sööginõus
       Is there a God who understands and cares?  Yes!
          Kas on olemas Jumal, kes mõistab ja hoolib?  Jah!
       Jesus is your Savior, and your rock
          Jeesus on sinu Päästja ja sinu kalju

Hesekiel 36:25-26
25 Ja ma piserdan teie peale puhast vett, et te saaksite puhtaks; kõigist teie rüvedusist ja kõigist teie ebajumalaist ma puhastan teid.
26 Ja ma annan teile uue südame ja panen teie sisse uue vaimu. Ma kõrvaldan teie ihust kivise südame ja annan teile lihase südame. 

God wanted someone He could live in
   Jumal tahtis kedagi, kelles Ta saaks elada
God wanted fellowship and relationship
   Jumal tahtis osadust ja suhet

:27-28
27 Ma panen teie sisse oma Vaimu ja teen, et te käite mu määruste järgi ja peate mu seadusi ning täidate neid.
28 Ja te saate elada maal, mille ma olen andnud teie vanemaile; teie olete minu rahvas ja mina olen teie Jumal. 

God wants to be in your heart
   Jumal tahab olla sinu südames
God with us!
   Jumal on meiega!
Roomlastele 8:31

God has given us a wonderful gift
   Jumal on andnud meile imelise kingituse
Receive it and make Jesus your Lord
   Võta see vastu ja tee Jeesusest oma Isand
       And you will have a happy Christmas
          Siis on sul rõõmsad Jõulud
       Lets celebrate Jesus coming to earth as our Savior

          Tähistagem Jeesuse, meie Päästja maa peale tulemist

No comments:

Post a Comment