Sunday, April 28, 2013

GRACE and PEACE – ARM ja RAHU #4 : 28.02.13


GRACE and PEACE – ARM ja RAHU    4

1. Galaatlastele 1:3
3 Armu teile ja rahu Jumalalt, meie Isalt, ja Issandalt Jeesuselt Kristuselt, 

We want to understand grace and peace
   Me tahame armu ja rahu mõista
Grace and peace paired together are powerful
   Arm ja rahu paaris on võimsad
Grace: free, unearned, undeserved love and favor of God
   Arm: tasuta, välja teenimatult, seda väärimata saadud armastus ja soosing Jumalalt

It is the wrong things we do that bring us close to God
   Need valed asjad, mis me teeme, toovad meid Jumalale lähemale

Roomlastele 5:20
20 Seadus on aga kõrvalt sisse tulnud, et üleastumine suureneks. Ent kus patt on suurenenud, seal on arm saanud ülirohkeks, 

Roomlastele 6:1
1 Mis me siis ütleme? Kas püsida patus, et arm suureneks? 

This is not permission to live wrong
   See ei ole luba valesti elada
But it is God’s grace that He comes to where we are
   Aga see on Jumala arm, et Ta tuleb sinna, kus me oleme

Special Grace
   Eriline Arm
For whenever you need something extra
   Millal tahes sa midagi enamat vajad
It leads us to transcending peace
   See juhib meid üleloomuliku rahuni

What is Special Grace?
   Mis on Eriline Arm?
1. It helps
   1. See aitab

Heebrealastele 4:16
16 Läki siis julgusega armu aujärje ette, et me halastust saaksime ja armu abiks leiaksime parajal ajal! 

It isn’t hidden, we just need to go to the right place
   See ei ole peidetud, me lihtsalt peame õigesse kohta minema
You get it by boldly going the throne of grace in prayer
   Sa saad selle, kui lähed palves julgelt armutrooni ette

2. It strengthens
   2. See tugevdab

Õpetussõnad 24:10
10 Kui oled hädaajal arg, siis on su jõud vähene. 
When you have a problem, strength is needed
   Kui sul on problem, vajad sa tugevust

2. Peetruse 3:18   Amplified Bible
18 Kasvage meie Issanda ja Päästja Jeesuse Kristuse armus ja tundmises! Tema päralt olgu kirkus nüüd ja igaviku päevil! Aamen. 

2. Timoteosele 2:1   Amplified Bible
1 Sina siis, mu poeg, saa vägevaks armus, mis on Kristuses Jeesuses! 

Grace strengthens you inwardly
   Arm tugevdab sind seespidiselt
3. It is enough
   3. See on piisav

2. Korintlastele 12:9
9 Kuid tema ütles mulle: „Sulle piisab minu armust, sest nõtruses saab vägi täielikuks.” Nii ma siis kiitlen
meelsamini oma nõtrusest, et Kristuse vägi laskuks elama minu peale. 

Grace is proportional to the need
   Arm on vastavuses vajadusega
Whatever you need it to be, it will get you through
   Mida iganes sul vaja on, see aitab sind läbi

Filiplastele 4:7
7 Ja Jumala rahu, mis on ülem kui kogu mõistmine, hoiab teie südamed ja mõtted Kristuses Jeesuses. 
With Special Grace come Transcending Peace
   Erilise Armuga tuleb Üleloomulik Rahu
Knowing God is there with you, working for you
   Jumala tundmine on seal sinuga koos, tehes tööd sinu jaoks

2. Timoteosele 4:16-17
16 Kui ma esimest korda kohtus enese eest kostsin, siis ei seisnud keegi mu kõrval, vaid kõik jätsid mu maha. Ärgu pandagu seda neile süüks!
17 Aga Issand seisis minu kõrval ja tegi mu vägevaks, et sõna kuulutamine minu läbi saaks täielikult teoks ja kõik rahvad seda kuuleksid; nii ma olen välja kistud lõvi suust. 

Trust God to give you this incredible gift daily
   Usalda Jumalat, et ta annab sulle iga päev uskumatu kingituse
If we get sloppy, we can lose what God gives
   Lohakaks muutudes võime kaotada selle, mida Jumal annab
The more you are aware and recognize Him, more you value Him
   Mida rohkem teadlik sa oled ja Teda tunnustad, seda rohkem sa Teda väärtustad 

No comments:

Post a Comment