Sunday, February 17, 2013

More than a Book - Rohkem kui Raamat #6 : 17.02.13


More than a Book  -  Rohkem kui Raamat

Õpetussõnad 2:1
1 Mu poeg! Kui sa mu sõnad vastu voted ja mu käsud enesele talletad,

The Bible is inspired by God
   Piibel on inspireeritud Jumalast
The Bible is light
   Piibel on valgus
The Bible warns us
   Piibel hoiatab meid
The Bible helps us pray
   Piibel aitab meil palvetada
The Bible gives us hope
   Piibel annab meile lootust

Joosua 1:8
8 Ärgu lahkugu see Seaduse raamat sinu suust, vaid mõtle sellele päeval ja öösel, et sa peaksid hoolsasti kõike, mis sinna on kirjutatud, sest siis õnnestub su teekond ja siis on sul kordaminek! 

Anyone can succeed and be a success
   Igaüks võib edeneda ja olla edukas
If you think about His Word, and obey
   Kui sa mõtled Tema Sõna peale ja kuuletud
Get His promises on the inside of you
   Saa Tema tõotused enda sisse

Laulud 1:1-3
1 Õnnis on inimene, kes ei käi õelate nõu järgi ega seisa patuste tee peal ega istu pilkajate killas,
2 vaid kel on hea meel Issanda Seadusest ja kes uurib ta Seadust ööd ja päevad.
3 Siis ta on otsekui puu, mis on istutatud veeojade äärde, mis vilja annab omal ajal ja mille lehed ei närtsi;
ja kõik, mis ta teeb, läheb korda.

Laulud 119:9-11
9 Kuidas hoiab noor inimene oma teeraja selge? Kui ta seda peab sinu sõna järgi.
10 Ma nõuan sind kõigest oma südamest, ära saada mind kõrvale oma käskudest!
11 Ma panen su sõna tallele oma südamesse, et ma ei teeks pattu sinu vastu. 

Memorizing scripture is an important discipline
   Kirjakohtade päheõppimine on tähtis distsipliin
Memorizing is what gets the Word in our hearts
   Meeldejätmine on viis, kuidas Sõna pääseb meie südamesse
Memorizing will help you in every area spiritually
   Päheõppimine aitab sind igal alal vaimulikult
Find it, read it, write it, say it, recite it, repeat it
   Leia see, loe, kirjuta üles, ütle seda, tsiteeri, korda

Johannese 5:39-40
39 Te uurite pühi kirju, sest te arvate nendest saavat igavese elu - ja just need on, mis tunnistavad minust.
40 Aga te ei taha tulla minu juurde, et saada elu. 

Õpetussõnad 4:18-19
18 Aga õigete rada on otsekui valgusepaistus, mis muutub üha selgemaks, kuni päev on saabunud.
19 Õelate tee on nagu pilkane pimedus: nad ei tea, mille peale nad komistavad.

:20-22
20 Mu poeg, pane tähele mu sõnu, pööra oma kõrv mu kõnede poole!
21 Ära kaota neid enesel silmist, hoia need oma südames;
22 sest need on eluks sellele, kes need leiab, ja terviseks kogu ta ihule! 

We must stay alert, because we are easily distracted
   Me peame jääma valvele, sest meie tähelepanu on kerge kõrvale juhtida
We need to guard our eyes and ears; they are gates to our heart
   Peame kaitsma oma silmi ja kõrvu: need on meie südame väravad
Keep the Bible in you ears and eyes
   Hoia piibel oma kõrvus ja silmis
Then you will have the Word in your heart
   Siis on sul Sõna südames

Laulud 19:8-12 (English verses 7-11)
8 Issanda Seadus on laitmatu, see kosutab hinge; Issanda tunnistus on ustav, see teeb kohtlase targaks.
9 Issanda korraldused on õiglased, need rõõmustavad südant; Issanda käsk on selge, see valgustab silmi.
10 Issanda kartus on puhas, see püsib igavesti; Issanda seadused on tõde, need on kõik õiged;
11 need on ihaldatavamad kui kuld ja kui palju selget kulda, ja need on magusamad kui mesi ja kui kärjemesi.
12 Ka sinu sulasele on need hoiatuseks, nende pidamine toob suure palga.

2. Timoteosele 3:16-17  New Living
16 Kogu Pühakiri on Jumala sisendatud ja kasulik õpetamiseks, noomimiseks, parandamiseks, kasvatamiseks õiguses,
17 et Jumala inimene oleks täiesti varustatud ja valmis igale heale teole. 

Best thing you can do is find out what is wrong with you
   Parim, mis sa teha võid, on saada teada, mis sinuga valesti on

Jeremija 15:16
16 Kui leidus su sõnu, siis ma neelasin neid ja su sõna oli mulle lustiks ja südamerõõmuks, sest mulle on pandud sinu nimi, Issand, vägede Jumal. 

Iiob 23:12
12 Tema huulte käskudest ei ole ma taganenud, ma olen oma põues talletanud sõnad tema suust. 

Laulud 119:130
130 Kui su sõnad avanevad, annavad nad valgust, tehes arukaks kohtlasi. 

Read; Meditate; Memorize
   Loe, mõtiskle, õpi pähe

2. Timoteosele 4:1-2
1 Ma vannutan sind Jumala ja Kristuse Jeesuse ees, kes tuleb kohut mõistma elavate ja surnute üle, ning tema ilmumise ja tema kuningriigi nimel:
2 Kuuluta sõna, astu esile, olgu aeg paras või ärgu olgu, noomi, manitse, julgusta igati pika meelega ja õpetamisega. 
Church is great, but you have to get into the Word for yourself
   Kogudus on hea, aga sul on vaja kaevuda Sõnasse ise
The Bible is more than a book
   Piibel on rohkem kui raamat

No comments:

Post a Comment