Sunday, November 18, 2012

Worth Sharing – Rääkimist Väärt #3 : 18.11.12


Worth Sharing    Rääkimist Väärt   3

Roomlastele 1:16-17
16 Sest ma ei häbene evangeeliumi, see on ju Jumala vägi päästeks igaühele, kes usub, juudile esmalt ja siis kreeklasele.
17 Sest Jumala õigus on ilmunud evangeeliumis usust usku, nii nagu on kirjutatud: „Aga õige jääb usust elama.”

When you understand salvation, the devil can’t take it from you
   Kui sa saad aru päästest, ei saa kurat seda sinult võtta
Salvation is worth having, and worth sharing
   Pääste on väärt omamist ja väärt jagamist

Johannese 3:16
16 Sest nõnda on Jumal maailma armastanud, et ta oma ainusündinud Poja on andnud, et ükski, kes temasse usub, ei hukkuks, vaid et tal oleks igavene elu.

The gospel will bring salvation to you, if you believe
   Evangeelium toob sulle pääste, kui sa usud

Johannese 3:17
17 Jumal ei ole ju läkitanud oma Poega maailma, et ta kohut mõistaks maailma üle, vaid et maailm tema läbi päästetaks.

God loves every person in the world
   Jumal armastab iga inimest maal

1. Timoteosele 2:1-6
1 Ma kutsun siis üles anuma, palvetama, tegema eestpalveid ja tänupalveid kõigi inimeste eest,
2 kuningate ja kõigi ülemuste eest, et me võiksime elada vaikset ja rahulikku elu kõiges jumalakartuses ja väärikuses.
3 See on hea ja meeldiv Jumala, meie Päästja silmis,
4 kes tahab, et kõik inimesed pääseksid ja tuleksid tõe tundmisele.
5 Sest üks on Jumal, üks on ka vahemees Jumala ja inimeste vahel: inimene Kristus Jeesus,
6 kes on iseenese loovutanud lunastushinnaks kõikide eest, tunnistusena selleks määratud ajal.

Hoosea 11:8-9
8 Kuidas ma annaksin sinu ära, Efraim, loovutaksin sinu, Iisrael? Kuidas ma teeksin sind Adma sarnaseks, talitaksin sinuga nagu Seboimiga? Mu süda muutub mu sees, ühtlasi ärkab mu halastus.
9 Ma ei tee teoks oma tulist viha, ma ei hävita enam Efraimi, sest ma olen Jumal, aga mitte inimene,
ma olen su keskel Püha, ja ma ei tule põletama.

Justice must be satisfied, but for now God looks to Jesus
   Õiglus peab saama täidetud, aga nüüd vaatab Jumal Jeesusele
“I will not destroy people any more in this life”
   “Ma ei hävita enam inimesi selles elus”
Because He loves us too much
   Sest Ta armastab meid nii väga

1. Johannese 3:16-17
16 Armastuse me oleme ära tundnud sellest, et Kristus on jätnud oma elu meie eest; ning meie oleme kohustatud jätma oma elu vendade eest.
17 Kui nüüd kellelgi on selle maailma vara ja ta näeb oma venna olevat puuduses, ent lukustab oma südame tema eest - kuidas saab Jumala armastus jääda temasse?

God’s heart is for all people
   Jumala süda on kõigi inimeste järgi
We are to be carriers of God’s love to the world
   Me peame kandma Jumala armastuse maailma

Roomlastele 10:13-15
13 Sest igaüks, kes hüüab appi Issanda nime, päästetakse.
14 Kuidas nad siis saaksid appi hüüda teda, kellesse nad ei ole uskunud? Aga kuidas nad saaksid uskuda sellesse, kellest nad ei ole kuulnud? Kuidas nad saaksid kuulda ilma kuulutajata?
15 Kuidas aga saadaks kuulutada, kui ei olda läkitatud? Just nagu on kirjutatud: „Kui kaunid on nende jalad, kes kuulutavad head rõõmusõnumit.”

Someone is sent, so they can tell someone
   Keegi on läkitatud, et ta võiks kellelegi rääkida
The one who hears has an opportunity to believe
   Sellel, kes kuuleb, on võimalus uskuda
When they can call on the Lord, they will be saved
   Kui ta hüüab Isandat, saab ta päästetud

You are sent by Jesus to the world
   Jeesus saatis sind maailma
Most effective: relational, invitational evangelism
   Kõige efektiivsem: suhtel põhinev, kutsuv evangelism
Share your faith with ones you have relationship
   Jaga oma usku nendega, kellega sul on suhe
It’s not about perfection, but showing God’s goodness
   Asi ei ole täiuslikkuses, vaid Jumala headuse näitamises
Tell your story of what Jesus has done for you
   Räägi oma lugu, mida Jeesus on sulle teinud

Pray
   Palveta
Be led
   Ole juhitud
Invest in people
   Investeeri inimestesse
Invite
   Kutsu

The gospel has to be seen and heard
   Evangeelium peab olema nähtav ja kuuldav
Preach everywhere you go, and when necessary use words
   Kuuluta kõikjal, kuhu sa lähed, ja vajadusel kasuta sõnu
You need increasing evidence of your salvation
   Sul on vaja jätkuvalt kasvavaid tõendeid oma pääste kohta
     Let God open up your heart for the world
        Las Jumal avab su südame maailma jaoks
     Our assignment is to share this message
        Meie ülesanne on seda sõnumit jagada

No comments:

Post a Comment