Sunday, May 27, 2012

Bringing sexy back – Toome seksikuse tagasi #3 : 27.05.12


Bringing sexy back – Toome seksikuse tagasi   3

Efeslastele 2:2  Message
2 milles te varem käisite selle maailma ajastu viisil, vürsti viisil, kellel on meelevald õhus, vaimu viisil, kes nüüdki on tegev sõnakuulmatute laste seas;

Don’t let the world tell you how to be happy
   Ära lase maailmal endale öelda, kuidas olla õnnelik
Know what God says, and learn from Him
   Tea, mida Jumal ütleb, ja õpi Temalt

1. Moosese 2:22-25
22 Ja Issand Jumal ehitas küljeluu, mille ta inimesest oli võtnud, naiseks ja tõi tema Aadama juurde.
23 Ja Aadam ütles: "See on nüüd luu minu lust ja liha minu lihast. Teda peab hüütama mehe naiseks,
sest ta on mehest võetud!"
24 Seepärast jätab mees maha oma isa ja ema ning hoiab oma naise poole, ja nemad on üks liha!
25 Ja nad olid mõlemad alasti, Aadam ja tema naine, ega häbenenud.

Husbands and wives, meet each others needs
   Abikaasad, täitke teineteise vajadusi
And you will both be happy
   Ja te olete mõlemad õnnelikud

Johannese 4:4-15
4 Ta pidi aga minema läbi Samaaria.
5 Ta tuli Samaaria küla juurde, mida hüütakse Sühhariks, maatüki lähedale, mille Jaakob oli andnud oma pojale Joosepile;
6 seal oli Jaakobi allikas. Teekäimisest väsinuna istus Jeesus nüüd allika äärde. Oli keskpäeva aeg.
7 Samaaria külast tuli naine vett ammutama. Jeesus ütles talle: "Anna mulle juua!"
8 Aga tema jüngrid olid läinud külasse toitu ostma.
9 Siis Samaaria naine ütles talle: "Kuidas! Sina, kes oled juut, küsid juua minult, Samaaria naiselt?" Juudid väldivad ju iga kokkupuudet samaarlastega.
10 Jeesus vastas: "Kui sa ainult teaksid Jumala kinki ja kes see on, kes sulle ütleb: Anna mulle juua!, siis sa paluksid teda ning tema annaks sulle elavat vett."
11 Naine ütles talle: "Isand, ämbrit sul ei ole ja kaev on sügav. Kust sa siis saad selle "elava vee"?
12 Ega siis sina ole suurem kui meie isa Jaakob, kes andis meile kaevu ning jõi sellest ise, samuti ta pojad ja ta kariloomad!?"
13 Jeesus kostis: "Igaüks, kes joob seda vett, januneb jälle,
14 aga kes iganes joob vett, mida mina talle annan, ei janune enam iialgi, vaid vesi, mille mina talle annan, saab tema sees igavesse ellu voolavaks allikaks."
15 Naine ütles talle: "Isand, anna mulle seda vett, et ma ei januneks enam ega peaks aina käima siit ammutamas!"

:16-18
16 Jeesus ütles talle: "Mine kutsu oma mees ning tule siia tagasi!"
17 Naine vastas: "Mul ei ole meest." Jeesus ütles talle: "Sul on õigus, kui sa ütled: "Mul ei ole meest",
18 sest kuigi sul on olnud viis meest, ei ole see, kellega sa praegu elad, sinu mees. Seda sa oled õigesti ütelnud."
:19-20
19 Naine ütles temale: "Isand, ma näen, et sa oled prohvet.
20 Meie esiisad kummardasid Jumalat sellel mäel, ja teie ütlete, et Jeruusalemm olevat paik, kus peab kummardama."
:21-24
21 Jeesus ütles talle: "Naine, usu mind, et tuleb tund, mil te ei kummarda Isa sellel mäel ega Jeruusalemmas!
22 Teie kummardate, mida te ei tea, meie kummardame, mida me teame, sest pääste tuleb juutidelt.
23 Kuid tuleb tund ja see ongi juba käes, et tõelised kummardajad kummardavad Isa vaimus ja tões, sest Isa otsib neid, kes teda nõnda kummardavad.
24 Jumal on Vaim ja kes teda kummardavad, peavad teda vaimus ja tões kummardama."
:25-26
25 Naine ütles temale: "Ma tean, et tuleb Messias, keda nimetatakse Kristuseks. Kui tema tuleb, siis ta kuulutab meile kõik."
26 Jeesus ütles talle: "Mina, kes ma sinuga räägin, olengi see."

Jesus is the answer for your sexual thirst
   Jeesus on vastus sinu seksuaalsele janule

To sin is easy, so know your weakness
   Pattu teha on lihtne, seepärast tunne oma nõrkusi
      Protect your marriage, remember to sin is easy
   Kaitse oma abielu, pea meeles, et pattu teha on lihtne
Many with problems don’t want to talk about it
   Paljud, kellel on probleemid, ei taha nendest rääkida
But anyone can end up falling, and get trapped
   Aga igaüks võib komistada ning jääda lõksu
       Keep your guards up, because we all have desires
   Ole ettevaatlik, sest meil kõigil on ihad

Jakoobuse 1:13
Ärgu kiusatav öelgu: "Jumal kiusab mind!" Sest Jumalat ei saa
kiusata kurjaga, tema ise ei kiusa kedagi.

God wants you to have fun and pleasure
   Jumal tahab, et sul oleks lõbu ja nauding
Just keep it within your marriage
   Lihtsalt hoia seda oma abielu sees
           
Laulud 16:11
11 Sina annad mulle teada elu teeraja; rõõmu on rohkesti su palge ees, meeldivaid asju on su paremas käes alatiseks.

      God is your main source of pleasure
   Jumal on sinu peamine naudingu allikas
           
Jeremia 2:13
13 Sest mu rahvas on teinud kahekordse süüteo: minu, elava vee allika, jätsid nad maha, et raiuda enestele kaevusid, pragulisi kaevusid, mis ei pea vett.

God is the fountain of true life, and it flows through Jesus
   Jumal on tõelise elu allikas, mis voolab läbi Jeesuse
Any other way of getting satisfaction leaks
   Kõik teised rahulduse saamise viisid lekivad
      It is why we need Jesus in our marriages
   Sellepärast on meil vaja Jeesust meie abieludes

Jesus wanted to reach this woman in her soul
   Jeesus tahtis jõuda selle naiseni tema hinge kaudu
“I am the man you have been looking for”
   “Mina olen mees, keda sa otsinud oled”
        Jesus is the source of living water
    Jeesus on elava vee allikas

Johannese 7:37
37 Aga pühade viimasel, suurel päeval seisis Jeesus ja hüüdis valjusti: "Kellel on janu, see tulgu minu juurde ja joogu!

Everyone is thirsty, go to Jesus and drink
   Igaüks on janune, mine Jeesuse juurde ja joo
Go to Jesus and He will heal your hurts
   Mine Jeesuse juurde ja Tema parandab su haavad
      Your main soul connection must be God
   Sinu peamine hinge ühendus peab olema Jumal
      Come to Jesus and He will satisfy your soul
   Tule Jeesuse juurde ja Tema rahuldab sinu hinge


No comments:

Post a Comment