Sunday, March 3, 2024

Kuhu sa lähed? / Where are you going? #8 : 03.03.24

 Kuhu sa lähed?  /  Where are you going?    8


Your life can be better with Jesus

   Su elu võib olla parem koos Jeesusega

Resistance will come on the way to your destination 

   Vastasseis tuleb kui sa oled teel oma sihtpunkti

But God has already prepared a path for you 

   Aga Jumal on valmistanud teeraja sinu jaoks

You need courage to go to the better place God has for you

   Sul on vaja julgust, et minna paremasse paika, mis Jumalal sinu jaoks on

When you know where you are going, it gives things value

   Kui sa tead, kuhu sa oled teel, siis see annab asjadele väärtuse


To go better in life, you need…

   Selleks, et su elu läheks paremaks, on vaja...


1. Excitement
   1. Õhin


Heb 12:2 NIV Heebrealastele 12:2

Vaadakem üles Jeesusele, usu alustajale ja täidesaatjale, kes häbist hoolimata kannatas risti temale seatud rõõmu asemel ja on nüüd istunud Jumala trooni paremale käele.


Jesus had joy, because he knew what was on the other side

   Jeesusel oli rõõm, sest ta teadis, mis on teisel pool

You will be excited, when you believe you are going to better

   Sa oled õhinas, kui sa usud, et sa lähed kuhugi, kus on parem

To have lasting excitement, you must know your destination 

   Et jätkuvalt olla elevil, sa pead teadma on sihtpunkti

More light you have from the Word, the more excitement you will have

   Mida rohkem valgust sul on Sõnast, seda rohkem õhinat sul on


Ps 34:1 NIV Laulud 34:2

Ma tänan Issandat igal ajal, alati on tema kiitus minu suus.


David trusted the Lord was taking him to a better place 

   Taavet usaldas, et Isand oli viimas teda paremasse paika

You can know what God has ahead of you, by getting into His Word

   Sa võid teada, mis Jumalal sinu jaoks varuks on, minnes Tema Sõnasse

Make the most of your life

   Võta oma elust kõik, mis võimalik


2. Direction

   2. Suund

Knowing your direction, makes decision easier

   Oma suuna teadmine, teeb otsustamise lihtsamaks

Ask God to show you the direction for your life

   Küsi Jumalalt, et ta näitaks sulle suunda sinu elus


Jer 1:5a NIV Jeremija 1:5a

„Enne kui ma sind emaihus valmistasin, tundsin ma sind, ja enne kui sa emaüsast välja tulid,


Eph 1:4 NLT Efeslastele 1:4

nõnda nagu tema on meid Kristuses valinud enne maailma rajamist olema pühad ja laitmatud tema palge ees armastuses


Isa 43:1b NIV Jesaja 43:1b

Ära karda, sest ma olen sind lunastanud, ma olen sind nimepidi kutsunud, sa oled minu päralt!


God wants to reveal His plan for your life 

   Jumal tahab sulle näidata Oma plaani sinu elu jaoks

God equips you and prepares you for the work He called you to

   Jumal varustab sind ja valmistab sind ette selle töö jaoks, milleks Ta on sind kutsunud

God is not done with you, follow His voice to better

   Jumal ei ole sinuga veel lõpetanud, järgi Tema häält paremani


Phil 1:6 NIV Filiplastele 1:6

ja olen veendunud selles, et see, kes teis on alustanud head tööd, lõpetab selle enne Kristuse Jeesuse päeva.


What God has begun in you, He will complete, if you let Him

   Mis Jumal on sinu sees alustanud, Ta viib lõpule, kui sa lased Tal seda teha

No comments:

Post a Comment