Sunday, February 4, 2024

Kuhu sa lähed? / Where are you going? #4 : 04.02.24

Kuhu sa lähed?  /  Where are you going?    4


Don’t just end up somewhere, go somewhere in life

   Ära lihtsalt satu kuskile, mine kuhugi oma elus

We can all live an abundant life

   Me võime kõik elada ülekülluslikku elu

Getting to where you are going, there will be resistance 

   Vastasseis tuleb, kui sa oled teel oma eesmärgi poole


Rom 8:28 NIV Roomlastele 8:28

28 Ent me teame, et neile, kes Jumalat armastavad, laseb Jumal kõik tulla heaks - neile, kes on tema kavatsuse kohaselt kutsutud.


God will cause everything to work together for your good

   Jumal laseb kõigel tulla heaks sinu jaoks


Acts 28:3-5 NIV Apostlite teod 28:3-5

3 Aga kui Paulus oli korjanud kokku hulga hagu ja asetanud lõkkesse, tuli sealt palavuse tõttu välja mürkmadu ja hakkas tema kätte kinni.

4 Kui umbkeelsed nägid seda elukat tema käe küljes rippuvat, ütlesid nad üksteisele: „Kindlasti on see mees mõrtsukas, keda õigluse jumalanna ei luba elada, kuigi ta on merest pääsenud.”

5 Tema aga raputas eluka tulle ega tundnud mingit viga.


A poisonous snake bit Paul

   Mürgine madu salvas Paulust

When the sudden attacks come, run to Jesus

   Kui ootamatud rünnakud tulevad, jookse Jeesuse juurde

What people accused him of was true — he was a murderer 

   See, milles inimesed teda süüdistasid, oli tõsi – ta oli mõrvar

The blood of Jesus is your guarantee for blessing 

   Jeesuse veri on sinu garantii õnnistusteks


2. Cor 5:17 NIV 2. Korintlastele 5:17

17 Niisiis, kui keegi on Kristuses, siis ta on uus loodu, vana on möödunud, vaata, uus on sündinud.


The enemy will make sure you hear why you deserve bad things 

   Vaenlane teeb kindlaks, et sa kuuleksid, miks sa väärid halbu asju

Paul did what they said, but he was not what they said

   Paulus tegi seda, mida nad ütlesid, aga ta ei olnud see, mis nad ütlesid


John 10:10 Amp Johannese 10:10 

10 Varas ei tule muu pärast kui varastama ja tapma ja hukkama. Mina olen tulnud, et neil oleks elu, ja oleks seda ülirohkesti.


Some things you need to just shake off

   Mõned asjad sa pead lihtsalt maha raputama

When the devil talks to you, talk back to him God’s truth

   Kui saatan räägib sinuga, siis vasta talle Jumala tõega


Phil 3:13 NIV Filiplastele 3:13

13 Vennad, ma ei arva endast, et ma selle olen kätte saanud, ühte aga ma ütlen: Ma unustan kõik, mis on taga, ja sirutun eesoleva poole,


Forget what is behind, and keep going

   Unusta kõik, mis on taga, ja liigu edasi

  Paul was stronger on the inside, than he was on the outside 

   Paulus oli tugevam seespidiselt kui ta oli välispidiselt

When people see you keep going, they will be encouraged 

   Kui inimesed näevad, et sa jätkuvalt liigud edasi, siis see julgustab neid

Change on the inside, if you want change on the outside 

   Muutu seestpoolt, kui sa tahad näha muutust väljaspool


Eph 3:16-17 NLT Efeslastele 3:16-17

16 et ta teile oma kirkuse rikkust mööda annaks väge saada tema Vaimu läbi tugevaks seesmise  inimese poolest,

17 et Kristus usu kaudu elaks teie südameis ning te oleksite juurdunud ja kinnitatud armastuses,


Strength comes by God’s Spirit inside us

   Jõud tuleb Jumala Vaimult meie sees 

We don’t earn this strength, we ask God for it

   Me ei teeni välja tema jõudu, me küsime seda Jumalalt


2. Cor 12:10 NIV  2. Korintlastele 12:10

10 Seepärast mul ongi hea meel nõtruses, vägivalla all, hädades, tagakiusamistes ja ahistustes  Kristuse pärast, sest kui ma olen nõder, siis ma olen vägev.


You can be strong in every situation 

   Sa võid olla tugev igas olukorras


Phil 4:13 NIV Filiplastele 4:13 

13 Ma suudan kõik tema läbi, kes teeb mind vägevaks.


Trust the Lord that He will do this for you

   Usalda Issandat, et Ta teeb seda sinu jaoks

Follow God’s call, and you will reach your destination 

   Järgi Jumala kutset ja sa jõuad oma eesmärgini


No comments:

Post a Comment