Sunday, May 7, 2023

Meie Isa / Our Father #2 : 07.05.23

Meie Isa / Our Father     2

Gen 1:27 NIV 1. Moosese 1:27

27 Ja Jumal lõi inimese oma näo järgi, Jumala näo järgi lõi ta tema, ta lõi tema meheks ja naiseks.


If there is a creation, then there is a Creator 

   Kui on olemas loodu, siis on ka Looja

If there is a Creator, you should make Him Lord

   Kui on olemas Looja, peaksid sa Temast tegema oma Isanda


Gen 2:7 NLT 1. Moosese 2:7

7 Ja Issand Jumal valmistas inimese, kes põrm on, mullast, ja puhus tema ninasse eluhinguse: 

nõnda sai inimene elavaks hingeks.


Man became a speaking spirit

   Inimesest sai rääkiv vaim

You also create with your what you say

   Ka sina lood läbi selle, mida sa ütled


Our father breathed and you became alive 

   Meie Isa hingas ja sa said elavaks

He is the self-existent, eternal God

   Ta on iseseisvalt olemasolev, igavene Jumal

We are creative beings

   Meie oleme loovad olendid

Creativity comes, so things can improve 

   Loovus tuleb, et asjad saaksid paremaks


People full of God, should be creative

   Jumalat täis inimesed peaksid olema loovad

Wisdom and creativity go hand-in-hand

   Tarkus ja loovus käivad käsikäes

Spend time developing your creative side

       Võta aega oma loomingulise poole arendamiseks


John 20:22 NLT Johannese 20:22

Kui ta seda oli öelnud, puhus ta nende peale ja ütles neile: „Võtke vastu Püha Vaim!


Get close enough for our Father to breath on you

   Tule Isale piisavalt lähedale, et Ta sinu üle hingaks

The Holy Spirit will fill you

   Püha Vaim täidab sind

He will give you wisdom and creativity 

   Ta annab sulle tarkust ja loovust

Never get too busy to spend time with God

   Ära ole kunagi liiga hõivatud veetmaks aega Jumalaga


You have a responsibility for creativity in your life

   Sul on vastutus olla oma elus loov

Creativity comes through the words you speak

   Loovus tuleb läbi nende sõnade, mis sa räägid

Father reveals Himself in wisdom

   Isa ilmutab ennast tarkuses

Creativity is a manifestation of wisdom

   Loovus on tarkuse avaldumine


Prov 8:11-12 NIV Õpetussõnad 8:11-12

11 Sest tarkus on parem kui pärlid ja ükski ihaldatav asi ei ole sellega võrdne.

12 Mina, tarkus, olen mõistlikkuse naaber, ja ma leian tunnetuse ning targa nõu.


17-21

17 Mina armastan neid, kes armastavad mind, ja kes otsivad mind, need leiavad minu.

18 Minu juures on rikkus ja au, jääv varandus ja hüvang.

19 Minu vili on kullast parem, parem koguni kui puhas kuld, ja mu saak on parem kui valitud hõbe.

20 Ma jäin õigluse rajale, keset õiguse jalgteid,

21 et anda jõukust neile, kes mind armastavad, ja et täita nende varakambreid


27

27 Kui tema valmistas taevad, olin mina seal, siis kui ta joonistas sõõri sügavuse pinnale,


30

30 siis olin mina tema kõrval kui lemmiklaps, olin päevast päeva temale rõõmuks, 

mängisin igal ajal tema ees,


34-35

34 Õnnis on inimene, kes kuulab mind, kes päevast päeva valvab mu ustel, 

on vahiks mu uksepiitade juures.

35 Sest kes leiab minu, leiab elu ja saab Issanda hea meele osaliseks.


Listen, watch, wait

   Kuula, vaata, oota

Spend time with the Father first

   Veeda kõigepealt aega Isaga

Wisdom will help you be creative 

   Tarkus aitab sul olla loov


Dan 5:11, 14 NIV Taanieli 5:11, 14

11 Sinu kuningriigis on mees, kelles on pühade jumalate vaim. Su isa päevil leidus temal arusaamist, 

taipu ja tarkust otsekui jumalate tarkust, ja kuningas Nebukadnetsar, su isa, tõstis tema ennustajate, nõidade, Kaldea teadjate ja tähetarkade ülemaks – kuningas, su isa –

14 Ma olen sinust kuulnud, et sinus on jumalate vaim ja et sinul leidub arusaamist ja taipu ning erilist tarkust.


People recognize wisdom, when you are fill of God

   Inimesed tunnevad ära tarkuse, kui sa oled täis Jumalat

 

Dan 6:10 Taanieli 6:11

11 Aga kui Taaniel sai teada, et kiri oli kirjutatud, siis läks ta oma kotta, mille ülakambri aknad olid avatud Jeruusalemma poole. Ja kolm korda päevas heitis ta põlvili, palvetas ja kiitis oma Jumalat, nagu ta seda ennegi oli teinud.


Daniel prayed 3 times a day, and received wisdom

   Taaniel palvetas 3 korda päevas ja võttis vastu tarkust

Spend time with God daily

   Veeda iga päev Jumalaga aega

Our Father will give you wisdom

   Meie Isa annab sulle tarkust


Prov 3:5-6 NLT Õpetussõnad 3:5-6

5 Looda Issanda peale kõigest südamest ja ära toetu omaenese mõistusele!

6 Õpi teda tundma kõigil oma teedel, siis ta teeb su teerajad tasaseks!


Mat 6:33 NIV Matteuse 6:33

33 Aga otsige esmalt Jumala riiki ja tema õigust, siis seda kõike antakse teile pealegi!

No comments:

Post a Comment