Sunday, August 23, 2020

Anna oma parim – Give Your Best #2 : 23.08.20

 Anna oma parim – Give Your Best          2

 

You were created to make a difference 

   Sind loodi tooma muutuseid

            There is a purpose for your life

 Sinu elul on eesmärk

            Whatever you do, do your best

               Anna oma parim kõiges, mida sa teed

 

Matteuse 15:8-9

8 See rahvas austab mind huultega, nende süda on aga minust kaugel.

9 Ilmaaegu teenivad nad mind, õpetades õpetusena inimeste käskimisi.”

 

Something done in vain has no results, or without meaning

   Kasutul tegevusel ei ole tulemust ega tähendust

            Don’t do the right thing, in the wrong way

               Ära tee õiget asja valel viisil

 

1. Korintlastele 13:1-3

1 Kui ma räägiksin inimeste ja inglite keeli,aga mul ei oleks armastust, siis ma oleksin kumisev vasknõu või kõlisev kuljus.

2 Ja kui mul oleks prohvetianne ja ma teaksin kõiki saladusi ja ma tunnetaksin kõike ja kui mul oleks kogu usk, nii et ma võiksin mägesid teisale tõsta, aga mul ei oleks armastust, siis poleks minust ühtigi.

3 Ja kui ma kõik oma vara ära jagaksin ja kui ma oma ihu annaksin põletada, aga mul ei oleks  armastust, siis ma ei saavutaks midagi.

 

If you leave out the heart, you do it wrong

   Kui sa jätad südame välja, teed sa seda valesti

            Don’t let your actions become ritual or mindless

               Ära lase oma tegudel muutuda rituaalseks või arutuks

Put your heart into your life

   Pane oma ellu kogu süda

            Without heart, it is meaningless 

               Ilma südameta on see mõttetu

 

Johannese 4:23-24

23 Kuid tuleb tund ja see ongi juba käes, et tõelised kummardajad kummardavad Isa vaimus ja tões, sest Isa otsib neid, kes teda nõnda kummardavad.

24 Jumal on Vaim ja kes teda kummardavad, peavad teda vaimus ja tões kummardama.”

 

God is Spirit

   Jumal on Vaim

            To do something in Spirit, you put your heart in it

               Millegi Vaimus tegemine tähendab, et sa paned sellesse oma südame 

            Our heart makes natural things spiritual 

               Meie süda muudab loomulikud asjad vaimseks

            

Koloslastele 3:23

23 Mida te iial teete, seda tehke kogu hingest, nõnda nagu Issandale ja mitte nagu inimestele

 

Do everything as if doing it for Jesus

   Tee kõike nagu sa teeksid seda Jeesusele

            God sees the heart

               Jumal näeb südant

            God is more interested in character than conduct

               Jumalale on olulisem iseloom kui käitumine

 

Galaatlastele 5:7

7 Te jooksite hästi. Kes on teid takistanud tõele kuulekad olemast?

 

            You can start well, and end meaningless

               Sa võid alustada hästi, aga lõpetada mõtteta

 

How can I be sure my heart is in something?

   Kuidas ma saan olla kindel, et ma teen midagi südamega?

1. Guard your heart gates                

   1. Valva oma südame väravaid

 

Õpetussõnad 4:23

23 Hoia oma südant enam kui kõike muud, mida tuleb hoida, sest sellest lähtub elu!

 

2. Heart can’t be in, what mind is not on               

   2. Süda ei saa olla kuskil, kus meel ei ole

3. Pack right               

   3. Paki õigesti

 

Matteuse 12:34-35

34 Teie rästikute sugu, kuidas te võiksitegi rääkida head, kui te olete kurjad? Sest suu räägib sellest, millest süda on tulvil.

35 Hea inimene võtab heast varamust head ja kuri inimene võtab kurjast varamust kurja.

 

Whatever you do, put your heart into it, and you will give your best

   Kõike, mida sa teed, tee südamega, ja sa annad endast parima

 

 

No comments:

Post a Comment