Sunday, December 15, 2019

Jõulusõnum - Christmas Message 2019 #1 : 12.15.19

Joulusõnum – Christmas Message   1

Christmas is the celebration of the entrance of our Savior into the world
   Jõulud on meie Päästja maailma sisenemise tähistamine
God sent His Son to pay a price, and show your value
   Jumal saatis oma Poja, et maksta hind ja näidata, kui väärtuslik sa oled

Luuka 2:8-14
8 Karjased olid seal paigus õitsil ja valvasid öösel oma karja.
9 Issanda ingel seisatas nende juures ja Issanda kirkus säras nende ümber ja nad kartsid üliväga.
10 Aga ingel ütles neile: „Ärge kartke! Sest vaata, ma kuulutan teile suurt rõõmu, mis saab osaks kogu rahvale,
11 et teile on täna sündinud Taaveti linnas Päästja, kes on Issand Kristus.
12 Ja see on teile tunnustäheks: te leiate lapsukese mähitud ja sõimes magavat.”
13 Äkitselt olid koos ingliga taevased väed Jumalat kiitmas:
14  „Au olgu Jumalale kõrges ja maa peal rahu, inimestest hea meel!”

He will bring peace to the world
   Ta toob rahu maailmale
             But many people are struggling      
                Aga paljud inimesed on kitsikuses
Nobody’s life is perfect
   Kellegi elu ei ole täiuslik
But in the middle of it all, you can have peace in your world
   Aga selle kõige keskel võib sul olla rahu oma maailmas 

Laulud 42:2 (Engl vs 1)
2 Otsekui hirv igatseb veeojade järele, nõnda igatseb mu hing sinu juurde, Jumal!

A deer only pants when chased by an enemy
   Hirv ihaldab veeojasid ainult siis, kui vaenlane teda taga ajab
You need Jesus, like a deer needs water
   Sina vajad Jeesust nagu hirv vajab vett 

How can you have peace in your world?
   Kuidas võib sul oma maaimas rahu olla?
1. Understand you are in a battle 
   1. Mõista, et sa oled lahingus

Laulud 42:4, 11 (Engl vs 3, 10)
4 Mu silmavesi on mulle leivaks ööd ja päevad, sest mu vastu öeldakse kogu päev: „Kus on su Jumal?”
11 Otsekui luid murdes teotavad mind mu rõhujad, kui nad iga päev mu vastu ütlevad: „Kus on su Jumal?”

            His enemy is asking where God is
               Tema vaenlane küsib, kus Jumal on
            Your battle is real
               Sinu lahing on reaalne
            Your battle is from the spirit realm
               Sinu lahing on vaimsest maailmast

2. Understand your battle is a lie
   2. Mõista, et sinu lahing on vale
            The battle is real, but his weapons are lies
               Lahing on reaalne, aga tema relvadeks on valed
            He even tries to give evidence of your failure
               Ta üritab isegi tõendada sinu läbikukkumist
            Satan will use scripture wrongly
               Saatan kasutab kirjakohti eksitavalt

3. Stop listening to yourself
   3. Ära kuula iseennast
            Your soul tells you how you feel
               Sinu hing ütleb sulle, kuidas sa ennast tunned

Laulud 42:5 (Engl vs 4)
5 Ma valan välja oma hinge, meenutades seda, kuidas ma läksin läbi rahvamurru, keda ma juhtisin Jumala kotta pühapidajate hõiske- ja tänuhääle saatel.

4. Start talking to yourself
   4. Hakka iseendale rääkima
Let your spirit speak to your soul
   Las su vaim räägib sinu hingele

Laulud 42:6 (Engl vs 5)
6 Miks sa oled nii rõhutud, mu hing, ja nii rahutu mu sees? Oota Jumalat, sest ma tahan teda veel tänada ta palge abi eest!

            The devil will try to push down your soul
               Kurat üritab su hinge alla suruda
            You make a choice to be happy
               Sina teed otsuse olla õnnelik

5. Get into the presence of God
   5. Mine Jumala ligiollu
            You strengthen your spirit by time with God
               Sa tugevdad oma vaimu läbi Jumalaga veedetud aja

Laulud 43:4
4 et ma tuleksin Jumala altari äärde, Jumala ette, kes on mu ülim rõõm, ja tänaksin kandlega sind, oh Jumal, minu Jumal!

            If you feel empty, use prayer and praise 
               Kui sa tunned ennast tühjana, kasuta palvet ja ülistust
            Jesus is the Prince of Peace
               Jeesus on Rahuvürst

Jesaja 9:6
6 Suur on valitsus ja otsatu on rahu Taaveti aujärjel ja tema kuningriigi üle, et seda kinnitada ja toetada kohtu ja õigusega, sellest ajast ja igavesti. Vägede Issanda püha viha teeb seda.

No comments:

Post a Comment