Sunday, January 13, 2019

SA ei saa seda teha – YOU cannot do it #1 : 13.01.19

SA ei saa seda teha – YOU cannot do it    1

You cannot do it… alone
   Sa ei saa seda teha… üksinda

Filiplastele 4:13
13 Ma suudan kõik tema läbi, kes teeb mind vägevaks.

You need the power of God to help you
   Sul on vaja Jumala väge sind aitama
            It is not about you, but Jesus
               Asi pole sinus, vaid Jeesuses
            
You are going to serve something or someone
   Me teenime midagi või kedagi

Roomlastele 6:17-18
17 Aga tänu Jumalale, et te olite küll patu orjad, aga nüüd olete saanud südamest kuulekaks sellele õpetusele, millesse teid on juhatatud,
18 ja patust vabastatuna olete saanud õiguse teenriteks.

            You were a slave to sin, now you serve the Lord
              Sa olid patu ori, nüüd sa teenid Isandat

Galaatlastele 5:13
13 Teie, vennad, olete kutsutud vabaduseks. Ärge ainult tehke vabadusest õigustust lihalikule loomusele, vaid teenige üksteist armastuses!

            We are free, now we serve one another
               Me oleme vabad, nüüd me teenime üksteist
            You find meaning to life through serving
                Sa leiad elu mõtte läbi teenimise

Jakoobuse 1:1
1 Jaakobus, Jumala ja Issanda Jeesuse Kristuse sulane, saadab tervitusi kaheteistkümnele hajali asuvale suguharule.

Juuda 1:1
1 Juudas, Jeesuse Kristuse sulane, Jaakobuse vend - Jumalas Isas armastatud ja Jeesuses Kristuses hoitud kutsutuile:

Roomlastele 1:1-2
1 Paulus, Kristuse Jeesuse sulane, kutsutud apostel, välja valitud kuulutama Jumala evangeeliumi,
2 mida Jumal on muiste oma prohvetite kaudu pühades kirjades tõotanud

Filiplastele 1:1
1 Paulus ja Timoteos, Kristuse Jeesuse sulased, - kõigile Filippis olevatele pühadele Kristuses Jeesuses ning ülevaatajaile ja abilistele:

2. Peetruse 1:1
1 Siimeon Peetrus, Jeesuse Kristuse sulane ja apostel - neile, kelle osaks on saanud meie omaga sama kallis usk meie Jumala ja Päästja Jeesuse Kristuse õiguse läbi:

Matteuse 20:26-28
26 Nõnda ei tohi olla teie seas, vaid kes iganes teie seas tahab saada suureks, olgu teie teenija,
27 ja kes iganes teie seas tahab olla esimene, olgu teie sulane,
28 nii nagu Inimese Poeg ei ole tulnud, et lasta ennast teenida, vaid et ise teenida ja anda oma elu lunaks paljude eest!”

They described themselves as servants
   Nad kirjeldasid ennast kui sulaseid

Matteuse 23:11-12
11 Aga suurim teie seast olgu teie teenija!
12 Kes ennast ise ülendab, seda alandatakse, ja kes ennast ise alandab, seda ülendatakse.

            Life is not about you
               Elu ei keerle sinu ümber
            Lay yourself down to serve
               Pane iseennast maha, et teenida
            This is a decision you must make
               See on otsus, mille sa pead tegema

Filiplastele 2:5-8
5 Mõtelge iseenestes sedasama, mida Kristuses Jeesuses: 
6 kes, olles Jumala kuju,ei arvanud osaks olla Jumalaga võrdne,
7 vaid loobus iseenese olust, võttes orja kuju, saades inimese sarnaseks; ja ta leiti välimuselt inimesena.
8 Ta alandas iseennast, saades kuulekaks surmani, pealegi ristisurmani.

It is our turn to help someone else
   On meie kord aidata kedagi teist

1. Korintlastele 9:19-23
19 Sest ehk ma küll olen sõltumatu kõigist inimestest, hakkasin ma kõikide orjaks, et võita võimalikult palju.
20 Ma olen saanud juutidele juudiks, et võita juute, Seaduse all olijatele - ehkki ma ise küll ei ole seadusealune - olen saanud seadusealuseks, et võita seadusealuseid.
21 Seaduseta olijatele ma olen saanud seadusetuks - ehkki ma ise ei ole ilma Jumala seaduseta, vaid Kristuse seaduses -, et võita neid, kes elavad Seaduseta,
22 nõrkadele ma olen saanud nõrgaks, et võita nõrku. Ma olen kõigile saanud kõigeks, et igal juhul mõned päästa.
23 Aga seda kõike ma teen evangeeliumi pärast, et saada selle kaasosaliseks.

You need to become who you are serving
   Sa pead saama selleks, kes sa oled, teenides
            You can do anything God called you to, with His help
              Sa suudad teha kõike, milleks Jumal sind kutsus, Tema abiga

Galaatlastele 2:20
20 nüüd ei ela enam mina, vaid Kristus elab minus. Ja mida ma nüüd elan ihus, seda ma elan usus Jumala Pojasse, kes mind on armastanud ja on iseenese loovutanud minu eest.

            He gave Himself for you, now you give yourself to Him 
                Ta andis iseennast sinu eest, nüüd annad sina ennast Talle

Luuka 17:10
10 Nõnda ka teie: kui te olete teinud kõik, mida teil on kästud, siis öelge: Me oleme tühised sulased, me oleme ju teinud, mis meie kohus oli teha.”

            Make it your mindset, to be like Jesus, and make a difference 
               Tee sellest oma mõtteviis, olla nagu Jeesus ja tuua muutusi

No comments:

Post a Comment