Sunday, January 14, 2018

Alusta õigesti – Start Right #1 : 14.01.18

Alusta õigesti – Start Right    1

Koloslastele 3:23
23 Mida te iial teete, seda tehke kogu hingest, nõnda nagu Issandale ja mitte nagu inimestele

We all have hopes and dreams for the new year
   Meil kõigil on lootused ja unistused uueks aastaks
            How you start affects how you finish
   Kuidas sa alustad, mõjutab seda, kuidas sa lõpetad
            We are to live life as winners; life gets better
   Me peame elama elu nagu võitjad; elu muutub paremaks
            Let the Lord lead you
   Lase Isandal end juhtida

1. Korintlastele 9:24
24 Eks te tea, et kes võidu jooksevad, need jooksevad küll kõik, kuigi auhinna saab ainult üks? Jookske nõnda, et teie selle saate!

Determine to live to win
   Otsusta elada nii, et võita
Your life can be better
   Sinu elu saab olla parem
But it’s not automatic; you have a role – pray
   Aga see ei ole automaatne; sul on oma osa - palveta

2. Kuningate 20:1-6
1 Neil päevil jäi Hiskija haigeks ja oli suremas. Ja prohvet Jesaja, Aamotsi poeg, tuli ta juurde ning ütles temale: „Nõnda ütleb Issand: Sea oma elumaja asjad korda, sest sa sured ega saa terveks!”
2 Siis pööras Hiskija oma näo seina poole ja palus Issandat, üteldes: 
3 „Oh Issand, meenuta ometi, kuidas ma sinu ees olen elanud ustavuses ja siira südamega ja olen teinud, mis sinu silmis hea on!” Ja Hiskija nuttis kibedasti.
4 Aga Jesaja ei olnud veel väljunud keskmisest õuest, kui temale tuli Issanda sõna, kes ütles:
5 „Mine tagasi ja ütle Hiskijale, mu rahva vürstile: Nõnda ütleb Issand, su isa Taaveti Jumal: Ma olen kuulnud su palvet, ma olen näinud su silmavett. Vaata, ma teen sind terveks ja kolmandal päeval
võid sa minna Issanda kotta.
6 Ma lisan su elupäevadele viisteist aastat ja ma päästan sinu ja selle linna Assuri kuninga pihust ning kaitsen seda linna iseenese pärast ja oma sulase Taaveti pärast.”

Jakoobuse 5:13
13 Kui keegi teie seast kannatab kurja, siis ta palvetagu! Kui kellelgi on hea meel, siis ta laulgu tänulaule!

You do not always need others to pray for you
   Sul ei ole alati vaja, et teised sinu eest palvetaksid
Get mature enough you can pray for yourself
   Saa piisavalt küpseks, et palvetada iseenda eest

Filiplastele 4:6                                             NLT
6 Ärge muretsege ühtigi, vaid teie vajadused saagu kõiges Jumalale teatavaks tänuütlemisega palumises ja anumises.

            Don’t worry, pray
   Ära muretse, palveta

Matteuse 21:22
22 Ja kõike, mida te iganes palves palute uskudes, seda te saate.”

Markuse 11:24
24 Seepärast ma ütlen teile: Kõike, mida te iganes palves endale palute - uskuge, et te olete saanud, ja see saabki teile!

Prayer paves the way to your future
   Palve sillutab tee sinu tulevikku
Do not accept that the way things are, is what they will be
   Ära lepi sellega, et asjad jäävadki nii nagu need praegu on
            You have the power of prayer to better your life
   Sul on palve vägi, millega oma elu paremaks muuta
            God can only do something if we pray
   Jumal saab ainult siis midagi teha, kui me palvetame

1. Johannese 5:14-15
14 Ja see ongi see julgus, mis meil on tema ees, et kui me midagi tema tahtmist mööda palume, siis tema kuuleb meid.
15 Kuna me teame, et ta meid kuuleb, mida tahes me paluksime, siis teame ka, et meil on käes need palved, mis me oleme temalt palunud.

Pray in every situation, good or bad
   Palveta igas olukorras, heas või halvas
Then be ready to do what He shows you to do
   Ole valmis tegema seda, mida Ta näitab sulle, et teha



No comments:

Post a Comment