Sunday, July 31, 2016

Kõigepealt – First Things #3 : 31.07.16

Kõigepealt – First Things   3

There are things you need as priorities in life
   Mõned asjad su elus peavad olema prioriteedid
Our goal is to be happy, stable, fruitful, and blessed
   Meie eesmärk on olla õnnelik, stabiilne, viljakandev ja õnnistatud

You need to start right
   Sa pead alustama õigesti
       How you finish can effect how you start
See, kuidas sa lõpetad, võib mõjutada sinu alustamist
       Start right and you have advantage for success
Alusta õigesti ja sul on eelis õnnestumiseks
       What you do right day-by-day gives you a future
Mida sa teed igapäevaselt õigesti, annab sulle tuleviku

How do you start right?
   Kuidas alustada õigesti?
1. Bow down and look up
   1. Kummarda ja vaata üles
      
Laulud 95:6-7
6 Tulge, kummardagem ja põlvitagem, heitkem maha Isanda, oma Looja palge ette!
7 Sest tema on meie Jumal ja meie tema karjamaa rahvas ja lambad, kes on tema käe all.

Laulud 121:1-2
1 Ma tõstan oma silmad mägede poole, kust tuleb mulle abi?
2 Abi tuleb mulle Isanda käest, kes on teinud taeva ja maa.

       First thing is to give yourself to the Lord
Esimene asi on anda ennast Isandale

Laulud 63:2 (engl vs 1)
2 Jumal, sina oled mu Jumal, sind ma otsin vara. Sinu järele januneb mu hing, sind ihaldab mu ihu nagu kuival ja põuasel maal, kes pole vett.

       We live in a dry land spiritually
Me elame vaimulikult kuival maal

2. Set boundaries in thoughts and words
   2. Sea piirid mõtetes ja sõnades
      
Laulud 19:15 (engl 14)
15 Olgu sulle meelepärased mu suu kõned ja mu südame mõtlemised sinu ees, Isand, mu kalju ja mu lunastaja!


       God knows your thoughts and hears your words
Jumal teab sinu mõtteid ja kuuleb sinu sõnu
       Do not say everything you think
Ära ütle kõike, mida sa mõtled

Efeslastele 4:29
29 Ühtegi nurjatut sõna ärgu tulgu teie suust, vaid rääkige ainult seda, mis on hea teiste ülesehitamiseks, et kuuljad saaksid armu.

3. Start with prayer
   3. Alusta palvega
       Talking to God about what you desire this day
Räägi Jumalale, mida sa sellelt päevalt ootad
       Pray in a way to refuel your soul
Palveta selliselt, et oma hinge taastäita
      
4. Start knowing you are part of God’s family
   4. Alusta teadmisega, et sa oled osa Jumala perekonnast   
       Do not live life all alone
            Ära ela oma elu üksinda
       We are to be together as a family, not isolated
Me peame olema koos perena, mitte eraldatud
      
Heebrealastele 10:35
24 Ja mõtelgem üksteisele, kuidas üksteist virgutada armastusele ja
headele tegudele. 
25 Ärgem jätkem unarusse oma koguduse kooskäimist, nõnda nagu mõnel
on kombeks, vaid julgustagem selleks üksteist - ja seda enam,
mida rohkem te näete seda päeva lähenevat. 

       We are stronger together
Me oleme koos tugevamad
       To grow spiritually you need others
Sa vajad teisi, et vaimselt kasvada

5. Stay filled and be led by the Holy Spirit
    5. Ole täidetud ja Püha Vaimu poolt juhitud         
Jesus introduced Him as helper and friend
    Jeesus tutvustas Teda kui aitajat ning sõpra

Johannese 14:16                     Amplified
Ja ma palun Isa ja ta annab teile teise Lohutaja, et tema oleks teiega igavesti.

       He will be whatever you need Him to be
Ta on sinu jaoks kõik, mida sa vajad, et Ta oleks
       Being filled makes me better than me
Täidetud olemine muudab mind paremaks kui ma olen



No comments:

Post a Comment