Sunday, September 20, 2015

Potentsiaal – Potential #4 : 20.09.15

Potentsiaal – Potential   4

You have potential to do great things
   Sul on potentsiaal teha suuri asju
            Are you ready?
   Kas sa oled valmis?
            Are you preparing for your next season?
   Kas sa valmistud oma järgmiseks ajaks?
Make sure your heart is good ground
   Tee kindlaks, et su süda on hea pinnas
Stay in the Word and let the seeds grow
   Jää Sõnasse ja lase seemnel kasvada
            Seed is potential
   Seeme on potentsiaal

1. Saamueli 16:12-13
12 Ja Iisai läkitas mehed ning laskis ta tuua; ta oli punapalgeline, ilusate silmadega ja kauni välimusega. Ja Issand ütles: "Tõuse ja võia teda, sest tema on see!"
13 Ja Saamuel võttis õlisarve ja võidis teda ta vendade keskel. Ja Issanda Vaim tuli võimsasti Taaveti peale, alates sellest päevast ja edaspidi. Ja Saamuel tõusis ning läks Raamasse.

David knows there is more in him, than he sees around him
   Taavet teab, et temas on rohkem, kui ta enda ümber näeb
            Where you are now, does not mean that’s all you have in you
   See, kus sa praegu oled, ei tähenda kõike, mis sinus on
            You need to see in you what God sees
   Sa pead nägema endas seda, mida Jumal näeb
            Look past your limitations, to your potential
   Vaata mööda oma piirangutest ja näe oma potentsiaali
                        God puts greatness in common things
   Jumal paneb suuruse tavalistesse asjadesse

Learn to turn to God to meet your needs
   Õpi pöörduma Jumala poole oma vajaduste täitmiseks
Or you will try to fill your emptiness with worldly things
   Vastasel juhul proovid sa oma tühjust täita maailmalike asjadega

Laulud 23:1-6
1 Taaveti laul. Issand on mu karjane, mul pole millestki puudust.
2 Haljale aasale paneb ta mind lebama, hingamisveele saadab ta mind;
3 tema kosutab mu hinge. Ta juhib mind õiguse rööbastesse oma nime pärast.
4 Ka kui ma kõnniksin pimedas orus, ei karda ma kurja, sest sina oled minuga; su karjasekepp ja su sau, need trööstivad mind.
5 Sa katad mu ette laua mu vastaste silma all; sa võiad mu pead õliga, mu karikas on pilgeni täis.
6 Ainult headus ja heldus järgivad mind kõik mu elupäevad ja ma jään Issanda kotta eluajaks.

If it’s too late for anyone else, the Lord is your shepherd
   Kui kõigi teiste jaoks on liiga hilja, Isand on sinu karjane
            David knew it would be a journey with God
   Taavet teadis, et sellest tuleb teekond koos Jumalaga
We need to follow Him to the safe place
   Me peame järgnema talle turvalisse paika
The Lord will restore your soul
   Isand taastab sinu hinge
           
He will lead you out of pain
   Ta juhib sind valust välja
He will protect, correct, and guide
   Ta kaitseb, korrigeerib ja juhatab
He will bless you, and those against you will see it
   Ta õnnistab sind ja sinu vastased näevad seda
He will give you ability to do what He put in you
   Ta annab sulle võime teha, mis Ta sinu sisse pannud on

What you did not get at home, God can put in you
   Mida sa kodust ei saanud, võib Jumal sinu sisse panna
So nothing hinders your potential
   Et midagi ei takistaks sinu potentsiaali
Let His living water wash away any hurt
   Las Tema elav vesi peseb ära iga haigetsaamise
Let the Lord restore your soul
   Las Isand taastab su hinge


No comments:

Post a Comment