Sunday, August 30, 2015

Potentsiaal – Potential #1 : 30.80.15


Potentsiaal – Potential   1

You need to identify your relationships
   Sa pead ära määrama oma suhted
       Helpers
   Aitajad
       Takers
   Võtjad
       Toxic
   Mürgine

Habakkuk saw inconsistencies
   Habakuk nägi vasturääkivusi

Hab 2:2-3

1. Sam 16:1
1 Ja Issand ütles Saamuelile: „Kui kaua sa leinad Sauli? Mina olen
ju tema kui Iisraeli kuninga kõrvaldanud. Täida oma sarv õliga ja
mine: mina läkitan sind petlemlase Iisai juurde, sest ma olen tema
poegadest vaadanud enesele kuninga.” 

1. Sam 16:7
7 Aga Issand ütles Saamuelile: „Ära vaata ta välimusele ja pikale kasvule, sest ma olen jätnud tema kõrvale! Sest see pole nii, nagu inimene näeb: inimene näeb, mis on silma ees, aga Issand näeb, mis
on südames.” 

1. Sam 16:11-13
11 Ja Saamuel küsis Iisailt: „Kas poisid on kõik siin?” Ja Iisai
vastas: „Noorim on veel järel, aga vaata, ta hoiab lambaid.” Siis
ütles Saamuel Iisaile: „Läkita keegi talle järele ja too ta siia, sest me ei istu
lauda enne, kui ta siia tuleb!” 
12 Ja Iisai läkitas mehed ning laskis ta tuua; ta oli
punapalgeline, ilusate silmadega ja kauni välimusega. Ja Issand
ütles: „Tõuse ja võia teda, sest tema on see!” 
13 Ja Saamuel võttis õlisarve ja võidis teda ta vendade keskel. Ja
Issanda Vaim tuli võimsasti Taaveti peale, alates sellest päevast ja
edaspidi. Ja Saamuel tõusis ning läks Raamasse. 

God said, “What you see is not what it will be”
   Jumal ütles: “See, mida sa näed ei ole see, mis sellest saab”
God wants to do something big
   Jumal tahab teha midagi suurt
There is a waiting time, from when God says it and does it
   Ootamise aeg on vahel sellel kui Jumal ütleb ja kui ta teeb
Patience is the key to reach your potential
   Kannatlikkus on võti, et jõuda oma potentsiaalini

The reason for the vision is to get you ready
   Visiooni eesmärk on sind ettevalmistada
Preparation time is not wasted time
   Valmistumisaeg ei ole raisatud aeg
       Are you getting ready for what God will to do?
   Oled sa valmistumas selleks, mida Jumal hakkab tegema?
Some relationships will help you, some will hinder you
   Mõned suhted aitavd sind, teised takistavad sind


No comments:

Post a Comment