Sunday, January 18, 2015

4 Karikat – 4 Cups #2 : 18.01.15

4 Karikat – 4 Cups   2

4 cups represent 4 promises
   4 karikat esindavad 4 tõotust
The result is we are: happy, stable, fruitful, blessed
   Selle tulemusena oleme: õnnelikud, stabiilsed, viljakad, õnnistatud

2. Moosese 6:6-7
6 Seepärast ütle Iisraeli lastele: Mina olen Issand ja mina viin teid ära egiptlaste teoorjuse alt; ma päästan teid nende orjatööst ja lunastan teid oma väljasirutatud käsivarrega ning suurte kohtupidamistega.
7 Mina võtan teid enesele rahvaks ja olen teile Jumalaks, ja teie peate tundma, et mina olen Issand, teie Jumal, kes teid viib välja egiptlaste teoorjusest.

1. Cup: I will bring you out
   1. Karikas: Ma toon teid välja
2. Cup: I will free you
   2. Karikas: Ma vabastan teid
3. Cup: I will redeem you
   3. Karikas: Ma lunastan teid
4. Cup: I will make you mine
   4. Karikas: Ma teen teid enda omaks

First cup is the cup of salvation
   Esimene karikas on päästekarikas
Salvation is about getting you out of sin
   Pääste on sinu patust välja pääsemine
God’s first priority is to get you out
   Jumala eelisjärjekorras on sind välja saada
He will work to fix you later
   Ta teeb tööd sinu parandamisega hiljem

Egypt represents darkness and slavery
   Egiptus esindab pimedust ja orjust
It is a picture of sin for us
   See on pilt patust meie sees

2. Moosese 1:13-14
13 Ja egiptlased panid väevõimuga Iisraeli lapsed töötama.
14 Nad tegid nende elu kibedaks raske orjatööga savi ja telliskivide kallal ning kõiksugu orjusega põllul, kõiksugu tööga, mida nad väevõimuga sundisid neid tegema.

In same way a life of sin enslaves you
   Samamoodi orjastab sind patune elu

Johannese 8:34                     Message
34 Jeesus vastas neile: "Tõesti, tõesti, ma ütlen teile, igaüks, kes teeb pattu, on patu ori.

            Satan wants to destroy your future potential
   Saatan tahab sinu tuleviku potentsiaali hävitada

2. Moosese 5:10-11
10 Ja rahva sundijad ja ülevaatajad läksid välja ning rääkisid rahvaga, öeldes: "Nõnda ütleb vaarao: Mina ei anna teile enam õlgi.
11 Minge ise, võtke endile õlgi, kust aga leiate, ent teie orjusest ei vähendata midagi!"

            A life of sin will try to ware you out
   Elu patus kurnab sind läbi

2. Moosese 6:6
6 Seepärast ütle Iisraeli lastele: Mina olen Issand ja mina viin teid ära egiptlaste teoorjuse alt; ma päästan teid nende orjatööst ja lunastan teid oma väljasirutatud käsivarrega ning suurte kohtupidamistega.

Johannese 10:10
10 Varas ei tule muu pärast kui varastama ja tapma ja hukkama. Mina olen tulnud, et neil oleks elu, ja oleks seda ülirohkesti.

1. Peetruse 1:3-4       Message
3 Kiidetud olgu Jumal, meie Issanda Jeesuse Kristuse Isa, kes oma suurest halastusest on meid uuesti sünnitanud elavaks lootuseks Jeesuse Kristuse ülestõusmise läbi surnuist,
4 kadumatu ja rüvetamatu ja närtsimatu pärandi saamiseks, mis on taevas talletatud teile,

How do we become slaves to sin?
   Kuidas saavad meist patu orjad?
            Born into sin, and we chose sin
   Me sünnime pattu ja valime patu
How do we get out?
   Kuidas me välja saame?
            Only Jesus can bring us out
   Ainult Jeesus saab meid välja tuua

Roomlastele 6:19
19 Ma räägin inimlikul kombel teie loomuse nõtruse pärast. Sest nii nagu te oma liikmed andsite orjaks rüvedusele ja ülekohtule, et teha ülekohut, nõnda andke nüüd oma liikmed õiguse teenritena pühitsuse jaoks.

How do we respond to salvation?
   Kuidas me päästele vastame?
            Move
   Liigu
            Surrender
   Alistu

Markuse 8:34-35       Amplified
34 Ja Jeesus kutsus rahvahulga koos oma jüngritega enese juurde ja ütles neile: "Kui keegi tahab käia minu järel, siis ta salaku oma mina ja võtku oma rist ja järgnegu mulle,
35 sest kes iganes tahab päästa oma elu, kaotab selle, aga kes iganes kaotab oma elu minu ja evangeeliumi pärast, päästab selle.

            Commit
   Pühendu

Heebrealastele 2:3               New Living
3 kuidas siis meie võiksime pageda, kui me ei hooli nii suurest päästest, mis sai alguse Issanda enda kuulutusest ja mida meile on kinnitanud need, kes kuulsid,

God will bring you out, so you can be happy

   Jumal toob sind välja, et sa võiksid olla õnnelik

No comments:

Post a Comment