Thursday, November 20, 2014

Ankur – Anchor #6 : 16.11.14

Ankur – Anchor  6

3. Johannese :2
2 Armas, soovin sulle, et sul läheks igati hästi ja sa oleksid terve, nõnda nagu läheb hästi su hingel.

Emphasis of the Bible is not the outside, but the inside of you
   Piibli rõhuasetus ei ole väljaspool sind, vaid sinu sees
If your soul is healthy, you will be steady in life
   Kui sinu hing on terve, saad sa olla elus stabiilne
            God works in your life from the inside – out
   Jumal teeb tööd sinu elus seespoolt väljapoole

Õpetussõnad 18:14   Message
14 Mehine meel talub haigust, aga kes võiks kannatada rusutud vaimu?

            If you are healthy inside, you can conquer problems
   Kui sa oled seespidiselt terve, siis sa ületad probleemid

Filiplastele 1:1-6
1 Paulus ja Timoteos, Kristuse Jeesuse sulased, - kõigile Filippis olevatele pühadele Kristuses Jeesuses ning ülevaatajaile ja abilistele:
2 Armu teile ja rahu Jumalalt, meie Isalt, ja Issandalt Jeesuselt Kristuselt!
3 Ma tänan oma Jumalat iga kord, kui ma teid meenutan,
4 alati igas oma palves teie kõigi eest rõõmuga tehes eestpalvet.
5 Ma tänan Jumalat teie osaduse pärast evangeeliumiga esimesest päevast tänaseni
6 ja olen veendunud selles, et see, kes teis on alustanud head tööd, lõpetab selle enne Kristuse Jeesuse päeva.

God, who started a good work in you, will complete it
   Jumal, kes alustas sinu sees head tööd, viib selle lõpuni
            Are you sure of that?
   Oled sa selles kindel?

Jakoobuse 1:6
6 Aga ta palugu usus, ilma kahtlemata, sest kahtleja sarnaneb tuule tõstetud ja sinna-tänna paisatud merelainega.

            If you are not sure, you will be unstable
   Kui sa kahtled, siis sa oled ebastabiilne

God wanted them to be sure of this
   Jumal tahtis, et nad ei kahtleks
1. Your connection to God begins with God
  1. Sinu ühendus Jumalaga algab Jumalast
2. His work starts on the inside of you
  2. Tema alustab tööd sinu sees

Laulud 127:1
1 Palveteekonna laul Saalomonilt. Kui Issand ei ehita koda, tühja vaeva näevad siis ehitajad temaga. Kui Issand ei hoia linna, siis valvab valvur ilmaaegu.

3. Whatever God starts, He will finish
    3. Mida Jumal alustab, selle Ta ka lõpetab

Ever wonder about yourself, “What is in me?”
  Oled sa kunagi mõelnud: “Mis on minu sees?”
            “If I really believed, I would not do that”’
   “Kui ma tõesti usuksin, siis ma ei teeks nõnda”
Peter wondered that about himself after denying Jesus
   Peetrus mõtiskles selle üle enda kohta pärast Jeesuse salgamist
            Peter left to go back to what he knew, fishing
   Peetrus läks tagasi selle juurde, mida ta tundis - kala püüdma

Johannese 21:15-17
15 Kui nad nüüd olid einet võtnud, ütles Jeesus Siimon Peetrusele: "Siimon, Johannese poeg, kas sa armastad mind rohkem kui need?" Peetrus ütles talle: "Jah, Issand, sina tead, et sa oled mulle armas." Jeesus ütles talle: "Sööda mu tallesid!"
16 Tema ütles talle veel teist korda: "Siimon, Johannese poeg, kas sa armastad mind?" Ta vastas talle: "Jah, Issand, sina tead, et sa oled mulle armas." Jeesus ütles talle: "Hoia mu lambaid kui karjane!"
17 Tema ütles talle kolmandat korda: "Siimon, Johannese poeg, kas ma olen sulle armas?" Peetrus jäi kurvaks, et Jeesus küsis temalt kolmandat korda: "Kas ma olen sulle armas?" Ja ta ütles temale: "Issand, sina tead kõik, sina tead, et sa oled mulle armas." Jeesus ütles talle: "Sööda mu lambaid!

Peter answered, “You know I love you Lord”
   Peetrus vastas: “Sa tead, et ma armastan sind Issand”
But Jesus wanted Peter to know he loved Jesus
   Aga Jeesus tahtis, et Peetrus teaks, et ta armastab Jeesust
            What was started in him, would be completed
   See, mis oli tema sees alustatud, viiakse lõpule
            “You will give everything for me”
   “Sa annad kõik minu eest

This is why Paul said, “I am sure of this”
   Sellepärast ütles Paulus: “Ma olen selles kindel”
Peter writes at the end of his life the same
   Peetrus kirjutab oma elu lõpus sama

1. Peetruse 1:3-5   Message
3 Kiidetud olgu Jumal, meie Issanda Jeesuse Kristuse Isa, kes oma suurest halastusest on meid uuesti sünnitanud elavaks lootuseks Jeesuse Kristuse ülestõusmise läbi surnuist,
4 kadumatu ja rüvetamatu ja närtsimatu pärandi saamiseks, mis on taevas talletatud teile,
5 keda usu kaudu Jumala väes hoitakse päästeks, mis on viimsel ajal valmis ilmuma.

He will complete the work at the return of Christ
   Ta viib selle töö lõpuni, kuniks Kristus tagasi tuleb
       The day is coming when you will have it all
          Tuleb päev, kui sul on kõik olemas

Knowing that gives you a healthy soul
   See teadmine annab sulle terve vaimu
Holy Spirit will help you know you are right with God
   Püha Vaim aitab sul teada, et sa oled õige Jumalaga
            This assurance is an anchor for our soul

   See kindlustunne on meie hinge ankur

No comments:

Post a Comment