Sunday, September 8, 2013

Good Shepherd – Hea Karjane #1 : 01.09.13


Good Shepherd Hea Karjane   1

Markuse 6:34
34 Ja kui Jeesus astus paadist välja ja nägi suurt rahvahulka, hakkas tal neist hale, sest nad olid nagu lambad, kellel ei ole karjast, ja ta hakkas neile õpetama paljusid asju.

Johannese 10:11
11 Mina olen hea karjane. Hea karjane annab oma elu lammaste eest.

Johannese 15:13
13 Ei ole olemas suuremat armastust kui see, et keegi annab elu oma sõprade eest. 

Jesus is the good shepherd
   Jeesus on hea karjane
       You need to know God is good to you
          Sa pead teadma, et Jumal on hea sinu vastu
       You need to know God cares about you
          Sa pead teadma, et Jumal hoolib sinust

Laulud 23:1-6
1 Taaveti laul. Issand on mu karjane, mul pole millestki puudust.
2 Haljale aasale paneb ta mind lebama, hingamisveele saadab ta mind;
3 tema kosutab mu hinge. Ta juhib mind õiguse rööbastesse  oma nime pärast.
4 Ka kui ma kõnniksin pimedas orus, ei karda ma kurja, sest sina oled minuga; su karjasekepp ja su sau,
need trööstivad mind.
5 Sa katad mu ette laua mu vastaste silma all; sa võiad mu pead õliga, mu karikas on pilgeni täis.
6 Ainult headus ja heldus järgivad mind kõik mu elupäevad ja ma jään Issanda kotta eluajaks.

We see a loving shepherd, and also a host
   Me näeme armastavat karjast ja ka peremeest
We need a shepherd in life
   Me vajame elus karjast
       God cares and you can trust Him
          Jumal kannab hoolt ja sa võid Teda usaldada
       At fist all you have are his promises
          Kõigepealt peavad sul olema Tema tõotused
       After a while you have experiences
          Mõne aja pärast on sul kogemused

Laulud 23:1
1 Taaveti laul. Issand on mu karjane, mul pole millestki puudust. 

You have problems, but the Lord provides for them all
   Sul on probleeme, aga Isand hoolitseb selle kõige eest
You have needs, but we have a good shepherd who provides
   Sul on vajadused, aga meil on hea karjane, kes varustab
       Because the Lord is my shepherd, I have everything I need
          Kuna Isand on mu karjane, mul on kõik, mida ma vajan

Start your day committing to follow your shepherd
   Alusta oma päeva pühendudes järgima oma karjast
       Knowing He is your shepherd, you can do anything
          Teades, et Ta on sinu karjane, suudad sa teha kõike
       You no longer need to worry about your life
          Sa ei pea enam oma elu pärast muretsema
       Someone bigger is watching over you, follow Him
          Keegi suurem valvab sind, järgne Talle

Matteuse 9:36
36 Aga rahvahulka nähes hakkas tal neist hale, sest nad olid väsitatud ja vaevatud otsekui lambad, kellel ei ole karjast. 

Sheep are not smart, so they need a shepherd
   Lambad ei ole targad, sellepärast on neil vaja karjast
Can’t be trained, wander off, defenseless, helpless, unaware of danger
   Ei ole treenitavad, uitavad eemale, kaitsetud, abitud, ohu suhtes teadmatud
       You, like sheep, need a shepherd
          Sinul kui lambal on vaja karjast
       Your shepherd loves you very much
          Sinu karjane armastab sind väga

Markuse 6:34
34 Ja kui Jeesus astus paadist välja ja nägi suurt rahvahulka, hakkas tal neist hale, sest nad olid nagu
lambad, kellel ei ole karjast, ja ta hakkas neile õpetama paljusid asju. 

Jesus cared for all their needs
   Jeesus kandis hoolt kõigi nende vajaduste eest
He had compassion and loved them
   Tal oli kaastunne ja ta armastas neid
       You need a shepherd
          Sul on vaja karjast
       The good shepherd loves you
          Hea karjane armastab sind

Roomlastele 8:35-39
35 Kes võib meid lahutada Kristuse armastusest? Kas viletsus või ahistus või tagakiusamine või nälg või alastiolek või hädaoht või mõõk?
36 Nagu on kirjutatud: „Sinu pärast surmatakse meid kogu päeva, meid koheldakse nagu tapalambaid.”
37 Kuid selles kõiges me saame täieliku võidu tema läbi, kes meid on armastanud.
38 Sest ma olen veendunud, et ei surm ega elu, ei inglid ega peainglid, ei praegused ega tulevased, ei väed,
39 ei kõrgus, ei sügavus ega mis tahes muu loodu suuda meid lahutada Jumala armastusest, mis on Kristuses Jeesuses, meie Issandas. 
Never forget the shepherd leads you to your blessings
   Ära kunagi unusta, et karjane juhib sind sinu õnnistustesse
       Do not be so focused on His hand, but seek His face
          Ära ole nii keskendunud Tema käele, vaid otsi Tema palet
       It is not about your need, but relationship with Him
          Asi ei ole sinu vajaduses, vaid suhtes Temaga

No comments:

Post a Comment