Monday, December 24, 2012

Christmas Message – Jõulusõnum : 23.12.12


Christmas Message – Jõulusõnum

Jesus came to live as an example, and a substitute for you
   Jeesus tuli, et elada sulle eeskujuks ja sind asendada
That is why the celebration of Christmas is a joyful time
   Sel põhjusel me tähistame jõule rõõmsalt


Galaatlastele 4:4-5
4 Aga kui aeg sai täis, läkitas Jumal oma Poja, kes sündis naisest, sündis Seaduse alla,
5 lahti ostma seadusealuseid, et me saaksime pojaseisuse. 

There is joy knowing you are God’s son
   On rõõm teada, et sa oled Jumala poeg

Luuka 2:8-20
8 Karjased olid seal paigus õitsil ja valvasid öösel oma karja.
9 Issanda ingel seisatas nende juures ja Issanda kirkus
säras nende ümber ja nad kartsid üliväga. 
10 Aga ingel ütles neile: „Ärge kartke! Sest vaata, ma kuulutan teile suurt rõõmu, mis saab osaks kogu rahvale, 
11 et teile on täna sündinud Taaveti linnas Päästja, kes on Issand Kristus. 
12 Ja see on teile tunnustäheks: te leiate lapsukese mähitud ja sõimes magavat.” 
13 Äkitselt olid koos ingliga taevased väed Jumalat kiitmas:
14 „Au olgu Jumalale kõrges ja maa peal rahu, inimestest hea meel!”
15 Ja sündis, kui inglid olid nende juurest ära läinud taevasse, et karjased ütlesid üksteisele: „Läki nüüd Petlemma, et näha saada seda, mis on sündinud, mis Issand on teatanud meile!” 
16 Ja nad läksid rutates ja leidsid Maarja ja Joosepi ja lapsukese, kes magas sõimes. 
17 Aga nähes teda teatasid nad sõnumist, mis neile oli räägitud selle lapse kohta. 
18 Kõik, kes kuulsid, panid seda imeks, mida karjased olid neile kõnelnud. 
19 Ent Maarja jättis kõik need lood meelde, mõtiskledes nende üle oma südames. 
20 Karjased pöördusid tagasi, ülistades ja kiites Jumalat kõige eest, mis nad olid kuulnud ja näinud. Kõik oli olnud nii, nagu neile oli räägitud. 
Shepherds went to see if what the angles said was true
   Karjased läksid vaatama, kas see, mida inglid ütlesid, oli tõsi
            They knew what they were looking for, and how to find it
               Nad teadsid, mida nad otsisid ja kuidas seda leida
            It was exactly as the angel said
               Kõik oli täpselt nii, nagu inglid ütlesid

Without a relationship with Jesus, you are empty inside
   Ilma suhteta Jeesusega oled sa seesmiselt tühi
            But anyone can be filled with joy in their heart
               Kuid igaüks võib saada täis rõõmu oma südames
            Jesus is our source of joy
               Jeesus on meie rõõmu allikas
                       
Laul 97:10-12
10 Teie, kes armastate Issandat, vihake kurja! Tema hoiab oma vagade hingi, ta kisub nad ära õelate käest.
11 Valgus koidab õigele ja rõõm neile, kes õiglased südamelt. 
12 Rõõmustage Issandas, te õiged, ja tänage tema püha nime! 

            It is a decision we make to rejoice in the Lord
               Me teeme otsuse rõõmustada Isandas

Laulud 28:6-7
6 Kiidetud olgu Issand, sest ta on kuulnud mu anumise häält!
7 Issand on mu tugevus ja mu kilp, tema peale lootis mu süda ja ma sain abi. Sellepärast ilutseb mu süda ja ma tänan teda oma lauluga.

You will have to go on a journey to find joy
   Sa pead võtma ette teekonna, et leida rõõmu
            Turn from your ways
               Pöördu omaenda teedelt
Learn the way He designed for you, in His Word
   Õpi tundma teid, mis Tema on sulle valmistanud Oma Sõnas

Jesaja 58:13-14
13 Kui sa hingamispäeval seisatad ega tee mu pühal päeval, mis sulle meeldib, kui sa nimetad hingamispäeva rõõmuks ja Issanda püha päeva austusväärseks ning austad seda ega tee, mis sulle meeldib, ei otsi omakasu ega kõnele tühje sõnu,
14 siis sa tunned rõõmu Issandast: mina viin sind üle maa kõrgendike ja toidan sind su isa Jaakobi pärandiga. Jah, Issanda suu on rääkinud. 

Laulud 70:5 (in English verse 4)
5 Olgu rõõmsad ja rõõmutsegu sinus kõik, kes otsivad sind; ja kes armastavad sinu päästet,
need öelgu alati: „Suur on Jumal!” 

Johannese 1:1, 14
1 Alguses oli Sõna ja Sõna oli Jumala juures ja Sõna oli Jumal.
14 Ja Sõna sai lihaks ja elas meie keskel, ja me nägime tema kirkust nagu Isast Ainusündinu kirkust,
täis armu ja tõde.

Johannese 15:11
11 Seda ma olen teile rääkinud, et minu rõõm oleks teis ja teie rõõm saaks täielikuks. 

Johannese 16:24
24 Tänini ei ole te midagi palunud minu nimel. Paluge, ja te saate, et teie rõõm oleks täielik! 

Jesus wants us full of joy
   Jeesus tahab, et oleksime täis rõõmu

Filiplastele 4:4
4 Olge ikka rõõmsad Issandas! Taas ma ütlen: Olge rõõmsad! 

Even in difficult times, God’s truth overrides world’s facts
   Isegi rasketel aegadel alistab Jumala tõde maailma faktid
We make a decision and choose to rejoice
   Me teeme otsuse ja valime rõõmustada
            When you find Jesus you find joy
               Kui sa leiad Jeesuse, sa leiad rõõmu
He is your joy, but you are His joy
   Tema on sinu rõõm, aga sina oled Tema rõõm

Sefanja 3:17
17 Issand, sinu Jumal, on su keskel, kangelane, kes aitab. Ta rõõmustab sinu pärast väga, ta uuendab oma armastust sinuga, ta tunneb hõisates sinust rõõmu. 

Luuka 15:4-6
4 „Missugune inimene teie seast, kui tal on sada lammast ja ta ühe neist kaotab, ei jäta neid üheksatkümmend üheksat kõrbe ega lähe kadunule järele, kuni ta tema leiab?
5 Ja kui ta on tema leidnud, siis ta võtab tema rõõmuga oma õlgadele 
6 ja kutsub koju jõudes kokku sõbrad ja naabrid, öeldes neile: „Rõõmustage koos minuga, sest ma olen leidnud oma kadunud lamba!” 


We do not need to see Jesus to serve Him, we live by faith
   Me ei pea nägema Jeesust, et Teda teenida, me elame usus
            Today is the day of your salvation
               Täna on sinu päästepäev

No comments:

Post a Comment