Sunday, February 18, 2024

Kuhu sa lähed? / Where are you going? #6 : 18.02.24

 Kuhu sa lähed?  /  Where are you going?    6

Your life can be better with Jesus

   Sinu elu võib olla parem koos Jeesusega

Resistance will come on your way

   Vastasseis tuleb sinu teele

But God has prepared a path for you

   Aga Jumal on valmistanud teeraja sinu jaoks


Is 53:6 NIV Jesaja 53:6

Me kõik eksisime nagu lambad, igaüks meist pöördus oma teed, aga Issand laskis meie kõigi
süüteod tulla tema peale.


If we go God’s way, there will be blessing in life

   Kui me lähme Jumala teed mööda, siis meie elus on õnnistused

You discover your purpose by your desires

   Sa leiad oma eesmärgi läbi oma soovide


Jer 33:3 Amp Jeremija 33:3

Hüüa mind, siis ma vastan sulle ja ilmutan sulle suuri ja salajasi asju, mida sa ei tea!


God has things hidden for you, not from you

   Jumal on peitnud asju sinu jaoks, mitte sinu eest

You got where you are, by the choices you made

   Sa jõudsid paika, kus sa oled, läbi enda tehtud valikute

But what matters is what you do from today forward 

   Aga oluline on see, mis sa teed alates tänasest edasi


Gal 2:20 NIV Galaatlastele 2:20

nüüd ei ela enam mina, vaid Kristus elab minus. Ja mida ma nüüd elan ihus, seda ma elan usus
Jumala Pojasse, kes mind on armastanud ja on iseenese loovutanud minu eest.


To go somewhere, you must leave somewhere

   Selleks, et kuhugi minna, sa pead kusagilt lahkuma


Gen 12:1 NIV 1.Moosese 12:1

Ja Issand ütles Aabramile: „Mine omalt maalt, omast sugukonnast ja isakojast 

maale, mille ma sulle näitan!


You will need to get away from your comfort zone

   Sa pead välja saama oma mugavustsoonist

Go to the better place God will show you

   Mine paremasse paika, mida Jumal sulle näitab

To leave where you are, can require uncomfortable change 

   Et lahkuda paigast, kus sa oled, selleks on vaja ebamugavat muutust


Josh 1:8-9 NLT Joosua 1:8-9

8 Ärgu lahkugu see Seaduse raamat sinu suust, vaid mõtle sellele päeval ja öösel, et sa peaksid hoolsasti kõike, mis sinna on kirjutatud, sest siis õnnestub su teekond ja siis on sul kordaminek!

9 Eks ole mina sind käskinud: Ole vahva ja tugev! Ära kohku ja ära karda, sest Issand, su Jumal, on sinuga kõikjal, kuhu sa lähed!”


To get to where you should be will take courage

   Selleks, et jõuda sinna, kus sa peaksid olema, on vaja julgust

Courage is having fear, and doing it anyway 

   Julgus on see kui sa kardad, aga teed seda ikkagi

You must step out in faith to be a success

   Sa pead astuma välja usus, et olla edukas

To change outwardly, you must change on the inside first

   Et muutuda väljastpoolt, sa pead kõigepealt muutuma seestpoolt

Is 6:8 NIV Jesaja 6:8

Ja ma kuulsin Issanda häält küsivat: „Keda ma läkitan? Kes meilt läheks?” Ja ma ütlesin: „Vaata, siin ma olen, läkita mind!”


Acts 20:24 NIV   Apostlite teod 20:24

Kuid ma ei pea oma elu mingil kombel endale kalliks, vaid 

püüan lõpule viia oma elutöö ja ülesande, mille ma olen 

saanud Issanda Jeesuse käest: tunnistada Jumala armu evangeeliumi.


If you do not have Jesus, you are not really living

   Kui sul ei ole Jeesust, siis sa ei ela päriselt

We have supernatural help with problems in life

   Meil on üleloomulik abi meie probleemidega elus

If you don’t have an obstacle or enemy, there is no victory

   Kui sul ei ole takistust või vaenlast, siis ei ole võitu

With Jesus, you will make it to a better place 

   Koos Jeesusega sa jõuad paremasse paika


Josh 1:5-9 NIV Joosua 1:5-9

5 Ükski ei suuda sulle vastu panna kogu su eluajal; nõnda nagu ma olin Moosesega, nõnda ma olen sinuga, ma ei lahku sinust ega jäta sind maha.

6 Ole vahva ja tugev, sest sina pead andma sellele rahvale pärisosaks maa, mille ma vandega nende vanemaile tõotasin anda neile!

7 Ole ainult vahva ja hästi tugev, tehes hoolsasti kogu Seaduse järgi, mille mu sulane Mooses sulle andis; ära kaldu sellest ei paremale ega vasakule, et sa võiksid teha targasti kõikjal, kuhu sa lähed!

8 Ärgu lahkugu see Seaduse raamat sinu suust, vaid mõtle sellele päeval ja öösel, et sa peaksid hoolsasti kõike, mis sinna on kirjutatud, sest siis õnnestub su teekond ja siis on sul kordaminek!

9 Eks ole mina sind käskinud: Ole vahva ja tugev! Ära kohku ja ära karda, sest Issand, su Jumal, on sinuga kõikjal, kuhu sa lähed!”


No comments:

Post a Comment